158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Seria Wydawnicza Scriptorium Pedagogika i Psychologia)
1.1.Definicja reklamy 1.2.Rodzaje i formy reklam 1.3.Cele reklamy 1.4.Funkcje reklamy 1.5.Język reklamy 1.6.Etyka w reklamie Potrzeby psychiczne człowieka 2.1.Definicja pojęcia "potrzeba psychiczna" 2.2.Potrzeby psychicznego dorosłego człowieka 2.3.Potrzeby psychiczne młodzieży i dzieci Osobowość klienta a reklama 3.1.Definicja pojęcia "osobowość nabywcy" 3.2.Typy klientów Emocje składnikiem przekazu reklamowego 4.1.Definicja emocji Oddziaływanie reklamy na klienta 5.1.Wpływ reklamy na dorosłych 5.2.Wpływ reklamy na młodzież 5.3.Wpływ reklamy na dzieci Reklama bazująca na potrzebach psychicznych człowieka i mająca wpływ na jego zachowanie 6.1.Materiał, metody i sposoby badań 6.2.Analiza wybranych reklam 6.2.1.Reklamy środków czystości i sprzętu gospodarstwa domowego 6.2.2.Reklamy artykułów spożywczych i używek 6.2.3.Reklamy kosmetyków 6.2.4.Reklamy samochodów 6.2.5.Reklamy leków 6.2.6.Reklamy usług 6.2.7.Reklamy książek, dzienników i czasopism
Sygnatura czytelni BMW: VI U 282
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 146760 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach [103]-105.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności