158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
Temat
Dziedzina i ujęcie
Marketing potrzeb i wartości, czyli rzeczy, bez których trudno się obejść Muzahim Al-Noorachi Czym jest potrzeba i pragnienie ludzkie Piramida potrzeb A. Maslowa Analiza potrzeb przez segmentację rynku Segmentacja rynku i dopasowanie oferty do potrzeb Kryteria demograficzne Kryteria geograficzne Kryteria klas społecznych i dochodów ludności Kryteria behawioralne Co nabywcy kupują - produkty czy oferty wartości Marketing percepcji, czyli jak rozwijać interes na ludzkich doznaniach Michał TurniakProces percepcji i narządy zmysłów Postrzeganie oferty rynkowej Wybrane koncepcje dyferencjacji doświadczeń Marketing percepcji kosiarek do trawy Marketing percepcji napoju Coca-Cola Multisensoryczne wsparcie sprzedaży, czyli skuteczność zastosowań innowacyjnych technologii w jednostkach handlowych Katarzyna Kolasińska-Morawska. Ludzkie zmysły - holistyczna koncepcja postrzegania świata Merchandising - Sensual Marketing - czyli od produktu do zarządzania zmysłami Technologizacja świata a atmosfera punktu sprzedaży Hyper Shop - Sensual and agile Commerce - plastyczna przestrzeń sprzedaży Marketing zintegrowany, czyli jak zarządzać działaniami rynkowymi w organizacji Danuta Janczewska Istota marketingu zintegrowanego Poziomy marketingu zintegrowanego w przedsiębiorstwie Cele koordynacji działań marketingu zintegrowanego Reklama i komunikacja jako elementy składowe marketingu zintegrowanego Planowanie ZKM (zintegrowanej komunikacji marketingowej) w przedsiębiorstwie Personalizacja w marketingu zintegrowanym Pomiar marketingu zintegrowanego Marketing lojalnościowy - czyli jak osiągnąć cele z zadowolonymi klientami i pracownikami Muzahim Al-Noorachi, Bartłomiej Stopczyński Zadowolenie klienta a pozycja organizacji na rynku Programy lojalnościowe w osiąganiu satysfakcji klienta Marketing współtworzenia wartości - nowy poziom zaangażowania klienta Media społecznościowe jako efektywna forma budowania relacji z klientem Rola marketingu wewnętrznego w funkcjonowaniu organizacji Marketing organizacji publicznych - studium przypadku szkolnictwa wyższego w Polsce Łukasz Sułkowski, Robert Seliga, Andrzej Wożniak Tożsamość zarządzania publicznego i marketingu Marketing jako narzędzie zarządzania strategicznego uczelnią Marketing odpowiedzialny społecznie - czyli jak być odpowiedzialnym wobec prawa, etyki i społeczeństwa Monika Sobczyk, Małgorzata Krajewska-Nieckarz Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa wyznacznikiem współczesnego marketingu Istota i charakterystyka marketingu odpowiedzialnego społecznie Prawo, etyka i społeczeństwo jako determinanty marketingu odpowiedzialnego społecznie Przepisy prawa Etyka biznesu Oczekiwania społeczne. Sztuka prowadzenia negocjacji z klientami - czyli jak zdobyć zaufanie klienta Michał Chmielecki Strategie negocjacji: dystrybucyjne oraz integracyjne Typy negocjacji Relacje z klientami Co nas właściwie łączy? Dynamika relacji z klientem Jak negocjując z klientem, budować relacje?
Sygnatura czytelni BMW: VI A 18 @
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5918 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia przy rozdziałach.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności