158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie / Politechnika Gdańska ; 172)
2.1.Mechanizm sczepności międzywarstwowej 2.2.Wpływ sczepności na zachowanie się nawierzchni asfaltowej 2.3.1.Obserwowane skutki braku sczepności międzywarstwowej 2.3.2.Przyczyny braku sczepności międzywarstwowej 2.3.3.Wpływ ograniczonej sczepności na zmniejszenie trwałości zmęczeniowej nawierzchni na podstawie analiz obliczeniowych 2.3.4.Warstwy pośrednie a sczepność międzywarstwowa 2.3.5.Zmiany sczepności międzywarstwowej w okresie eksploatacji 2.4.Metody badania połączenia i jakości skropienia międzywarstwowego 2.4.1.Metody niszczące 2.4.2.Metody nieniszczące 2.4.3.Czynniki wpływające na wynik badań sczepności międzywarstwowej 2.4.4.Kryteria oceny sczepności międzywarstwowej 2.5. Modelowanie sczepności międzywarstwowej 2.5.1.Wielowarstwowa półprzestrzeń sprężysta 2.5.2.Metoda elementów skończonych 2.6.Polskie doświadczenia w badaniach i analizach sczepności międzywarstwowej 3.SCZEPNOŚĆ MIĘDZYWARSTWOWA W BADANIU ŚCINANIA BEZPOŚREDNIEGO 4.2.1.Mieszanki mineralno-asfaltowe 4.2.2.Emulsje asfaltowe 4.2.3. Przygotowanie próbek 4.3.1.Zagęszczanie próbek 4.3.2.Skropienie międzywarstwowe (warstwa sczepna) 4.4.Aparat do ścinania międzywarstwowego 4.5.Parametry oceny sczepności międzywarstwowej 4.6.Wpływ różnorodnych czynników na sczepność międzywarstwowa 4.6.1.Rodzaj i ilość skropienia 4.6.2.Metoda zagęszczenia 4.6.3.Czynniki wpływające na wynik badań sczepności międzywarstwowej 4.6.4.Uziarnienie stykających się warstw mieszanek mineralno-asfaltowych 4.7.Trwałość zmęczeniowa połączenia międzywarstwowego w badaniu ścinania bezpośredniego 4.7.1.Materiał i przygotowanie próbek 4.7.2.Aparatura badawcza i przebieg badania 4.7.3.Parametry oceny połączenia międzywarstwowego 4.7.4.Podsumowanie badań zmęczeniowych 4.8. Podsumowanie badań sczepności międzywarstwowej w laboratorium 5. IDENTYFIKACJA SCZEPNOŚCI MIĘDZY WARSTWOWEJ W TERENIE 5.1.Kontrolowana sczepność międzywarstwowa na odcinku doświadczalnym 5.2.1.Odcinek doświadczalny 5.2.2.Warstwy sczepne 5.2.3.Badania sczepności międzywarstwowej z odcinka doświadczalnego 5.2.4.Ugięcia nawierzchni z różną sczepnością międzywarstwowa 5.2.5.Obliczone moduły sztywności warstw asfaltowych na odcinku doświadczalnym 5.3. Wpływ sczepności międzywarstwowej na eksploatację nawierzchni 5.3.1.Przypadki niskiej i zadowalającej sczepności międzywarstwowej 5.3.2.Przypadek drogi krajowej w województwie pomorskim 5.3.3.Przypadek drogi wojewódzkiej w województwie wielkopolskim 5.3.4.Przypadek drogi krajowej w województwie warmińsko-mazurskim 5.4.Sczepność międzywarstwowa nowo budowanych nawierzchni dróg ekspresowych i autostrad w Polsce 5.4.1.Wyniki i analiza sczepności międzywarstwowej - zestawienie ogólne 5.4.2.Analiza sczepności międzywarstwowej z uwzględnieniem klasy drogi 5.4.3.Analiza wpływu wybranych parametrów mieszanek mineralno-asfaltowych i temperatury otoczenia na sczepność międzywarstwowa 5.4.5.Rozkłady wyników sczepności międzywarstwowej 5.5.Podsumowanie badań sczepności międzywarstwowej w terenie 5.6.Analiza obowiązujących kryteriów sczepności międzywarstwowej warstw asfaltowych w świetle obliczeń teoretycznych oraz wymagań innych krajów 5.6.1.Rozkłady naprężeń ścinających w nawierzchni 5.6.2.Kryteria sczepności międzywarstwowej na świecie 5.6.3.Porównanie rozkładów wyników badań sczepności międzywarstwowej z obli¬czonymi naprężeniami ścinającymi 5.6.4.Ostatecznie zalecane kryteria sczepności międzywarstwowej warstw asfalto¬wych 4.MODELOWANIE SCZEPNOŚCI MIĘDZYWARSTWOWEJ I OBLICZENIA TRWAŁOŚCI ZMĘCZENIOWEJ NAWIERZCHNI 6.1.Modelowanie z wykorzystaniem teorii wielowarstwowej półprzestrzeni sprężystej 6.2.1.Analizy obliczeniowe konstrukcji nawierzchni z uwzględnieniem wpływu sczepności międzywarstwowej przy wykorzystaniu oprogramowania BISAR 6.2.2.Kalibracja metody obliczeń 6.2.3.Wpływ miejsca braku powiązania międzywarstwowego na trwałość nawierzchni 6.2.4.Wpływ związania międzywarstwowego na ugięcia nawierzchni 6.2.5.Warstwa sczepna jako warstwa w układzie wielowarstwowym 6.3. Modelowanie z wykorzystaniem metody elementów skończonych 6.3.1.Symulacja sczepności międzywarstwowej w analizach obliczeniowych MES 6.3.2.Modelowanie kontaktu międzywarstwowego poprzez powiązanie płaszczyzn (pełna sczepność) 6.3.4.Modelowanie kontaktu międzywarstwowego z zastosowaniem pełnego poślizgu 6.3.5.Modelowanie kontaktu międzywarstwowego z zastosowaniem tarcia 6.3.6.Model zespolony połączenia międzywarstwowego (tarcie i kontakt kohezyjny) 6.3.7.Model obliczeniowy konstrukcji nawierzchni odcinka doświadczalnego do pro¬gramu AB AQUS 6.3.8.Porównanie uzyskanych ugięć nawierzchni obliczonych w MES oraz pomierzo¬nych w terenie na odcinku doświadczalnym 5.ZALECENIA PRAKTYCZNE DOTYCZĄCE WARSTW SCZEPNYCH I ZWIĘKSZENIA SIŁY SCZEPNOŚCI MIĘDZYWARSTWOWEJ 7.1.Warstwa sczepna 7.2.Warstwy mineralno-asfaltowe 7.3.Warunki środowiskowe i eksploatacyjne
Sygnatura czytelni BMW: IX N 90(172)
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147278 N, M 14666 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147277 N (1 egz.)
Magazyn
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 146893 E N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach [161]-170.
Uwaga dotycząca języka
Streszczenie w języku angielskim.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności