158722
Book
In basket
Różnorodność pokoleniowa społeczeństwa XXI wieku Pokolenia w literaturze naukowej Najstarsze żyjące obecnie generacje - Tradycjonaliści i Baby Boomers Specyfika pokolenia X Profil generacji Y-ów Cechy pokoleniowe współczesnej młodzieży Wartości i potrzeby pokolenia Z Motywacje i oczekiwania przedstawicieli Zetów Sposób uczenia się i komunikacji e-generacji Zachowania turystyczne i ich determinanty Pojęcie i zakres zachowań turystycznych Internet źródłem nowych okoliczności zaspokajania potrzeb turystycznych Etapy procesu decyzyjnego na rynku turystycznym Klasyfikacje determinant zachowań turystycznych - zarys problemu Determinanty endogeniczne zachowań turystycznych Determinanty egzogeniczne kształtujące postępowanie konsumentów na rynku turystycznym Metodyka badań postępowania reprezentantów pokolenia Z na rynku turystycznym Założenia badawcze odnośnie do potrzeb, motywacji i zachowań turystycznych członków generacji Z Źródła pozyskiwania informacji o postępowania przedstawicieli pokolenia Z na rynku turystycznym Charakterystyka grupy badawczej reprezentantów e-generacji Potrzeby i motywacje reprezentantów generacji Z na rynku turystycznym Pierwotne potrzeby wyjazdów turystycznych Motywacje podróży turystycznych i ich konsekwencje w postaci potrzeb wtórnych Determinanty wyboru miejsc docelowych w kraju i za granicą Zachowania turystyczne przedstawicieli pokolenia Z w 2018 r. na tle badań z lat 2006, 2009 i 2015 Częstotliwość podróżowania Organizacja turystycznych wyjazdów krajowych i zagranicznych Preferowane miejsca noclegu i wyżywienia Wydatki na podróże i sposoby ich finansowania. Wykorzystanie Internetu w zaspokajaniu potrzeb turystycznych członków pokolenia Z Zasoby Internetu jako inspiracja do podejmowania aktywności turystycznej Tradycyjne i nowoczesne źródła komunikacji w fazie planowania podróży turystycznej Internetowe narzędzia pozyskiwania wiedzy na temat miejsca docelowego podróży
Sygnatura czytelni BWF: XII B 28
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 147309 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Copies are only available in the library: sygn. F 8260 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach [125]-136.
Target audience note
Dla studentów kierunków turystycznych, pracowników naukowo-dydakycznych zajmujących się problematyką zachowań turystycznych, marketingiem oraz rekreacją i socjologią.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności