158722
No cover
Book
In basket
Przywództwo w innowacyjnym przedsiębiorstwie Istota przywództwa Charakterystyka wybranych teorii dotyczących przywództwa Teorie cech skutecznego przywódcy . Teorie behawioralne przywództwa Teorie władzy i wpływu . Sytuacyjne teorie przywództwa . Pozostałe teorie przywództwa Pomiar przywództwa Innowacyjność przedsiębiorstw w badaniach nad przywództwem Zaufanie a innowacyjność przedsiębiorstw . Pojęcie zaufania w naukach o zarządzaniu Rodzaje i cechy zaufania w przedsiębiorstwie Budowanie zaufania w przedsiębiorstwach Podstawy budowania zaufania organizacyjnego Modele i podejścia do budowania zaufania w przedsiębiorstwach Pomiar zaufania w przedsiębiorstwie Innowacyjność przedsiębiorstw w badaniach nad zaufaniem Znaczenie zarządzania wiedzą w innowacyjnym przedsiębiorstwie Koncepcja zarządzania wiedzą Charakterystyka procesów zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie Identyfikacja kluczowych procesów zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie Rola wybranych procesów zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie Modele dojrzałości zarządzania wiedzą . Innowacyjność przedsiębiorstwa w badaniach nad zarządzaniem wiedzą Uwarunkowania rozwoju innowacyjnych przedsiębiorstw Badania nad innowacjami w naukach o zarządzaniu Ewolucja rozumienia innowacji . Typologia innowacji Proces tworzenia innowacji Charakterystyka i determinanty innowacyjności Pomiar innowacyjności przedsiębiorstw . Modele empiryczne wiążące przywództwo, zaufanie, zarządzanie wiedzą i innowacyjność Przywództwo, zaufanie, zarządzanie wiedzą i innowacyjność przedsiębiorstw w świetle własnych badań empirycznych . Charakterystyka struktury modelu badawczego i hipotezy Charakterystyka narzędzia badawczego Metodyka badań empirycznych . Metodyka badań i charakterystyka próby badawczej Opis metody przetwarzania danych PLS-PM Testowanie modelu
Sygnatura czytelni BMW: IX D 107 @
Availability:
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. E 5958 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 175-212.
Target audience note
Dla osób zajmujących się badaniami zasobów ludzkich i ich roli w organizacjach, jak również menedżerów i specjalistów z zakresu zarządzania.
Funding information note
Wydanie publikacji dofinansowane przez Wydział Nauk Ekonomicznych Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności