158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
CZĘŚĆ I Strategia Rozdział 1 Zwinne zarządzanie produktem Quiz Podejście produktowe a podejście projektowe Co to jest zarządzanie produktem? Próżnia zarządzania produktem i trzy W Wizja Wartość Walidacja Zarządzanie produktem i Scrum Właściciel produktu Definiowanie produktu Przegląd quizu Rozdział 2 Wizja Quiz Modelowanie biznesowe Szablon modelu biznesowego Wizja produktu Skupienie Praktyczność a emocjonalność Wszechobecna Wizja w Scrumie Strategia techniczna Przegląd quizu Rozdział 3 Wartość Quiz Definicja wartości Dostarczanie wartości Metryki wartości Zarządzanie oparte na dowodach Bieżąca wartość Czas wprowadzenia na rynek Zdolność do innowacji Śledzenie metryk Gdzie idą pieniądze Wartość negatywna Widoczna Niewidoczna Neutralność wartości Wypaczenie metryk Przegląd quizu Rozdział 4 Walidacja Quiz Opinie zwrotne interesariuszy Informacje zwrotne z rynku Produkt MVP Produkt MVP w modelu Kano Wzorce MVP MVP jako kampania promocyjna MVP jako wydobywanie wiedzy MVP jako strona docelowa MVP jako Czarnoksiężnik z krainy Oz MVP jako pojedyncza funkcja Zwrot lub trwanie Przegląd quizu CZĘŚĆ II Scrum Rozdział 5 Empiryzm Quiz To jest złożony problem Quiz pewności Wizualizacja złożoności Cynefin Oczywiste Skomplikowane Złożone Chaos Podsumowanie TYPY ZŁOŻONOŚCI Zarządzane ryzykiem Przegląd quizu Rozdział 6 Scrum Quiz Dlaczego ramy postępowania? Filary Scruma Przejrzystość Inspekcja Adaptacja Role Scruma Właściciel produktu Zespół deweloperski Scrum master Inne Artefakty Scruma Backlog produktu Backlog sprintu Przyrost Wydarzenia Scruma Sprint Planowanie sprintu Codzienny Scrum Przegląd sprintu Retrospektywa sprintu Inne Iteracyjnie i przyrostowo Manifest programowania zwinnego Przegląd quizu CZĘŚĆ III Taktyka Rozdział 7 Zarządzanie backlogiem produktu Quiz Co to jest wymaganie? Backlog produktu Historie użytkowników Wymaganie niefunkcjonalne Epiki Kryteria akceptacyjne Eksperymenty Porządkowanie backlogu produktu Mierzenie wartości, ryzyka i rozmiaru „Ukończenie" Definicja „ukończenia" Przykładowa definicja „ukończenia" „Przygotowanie" to sposób myślenia Doprowadzenie do przygotowania Zarządzanie wymaganiami Lean Mapowanie historii Kroki tworzenia mapy historii Badanie mapy historii Mapy historii i backlogi produktu Przeszłość i przyszłość Mapowanie wpływu Kryteria sukcesu Specyfikacja przez przykład Przegląd quizu Rozdział 8 Zarządzanie wydawaniem Quiz Powody wydawania Strategia wydawania Większe wydania Mniejsze wydania Wydania funkcjonalne Szacowanie i prędkość Zarządzanie wieloma zespołami Skalowanie produktów Jeden produkt, jeden zespół deweloperski Wiele produktów, jeden zespół deweloperski Wiele produktów, wiele zespołów deweloperskich Jeden produkt, wiele zespołów deweloperskich Ramy postępowania Nexus Raportowanie Podstawy prognozowania Przewidywanie przy wielu produktach Procent wykonania Symulacja Monte Carlo Jakiego koloru jest prędkość? Ustalanie budżetu Nadzór i zgodność Rozpoczęcie Jakość Definicje Typy jakości Utrzymywanie jakości Przegląd quizu Rozdział 9 Profesjonalny właściciel produktu Pojęcie sukcesu właściciela produktu Odbierający właściciel produktu Inicjujący właściciel produktu Ty Umiejętności i cechy Mierzenie sukcesu
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147438 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147437 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Professional product owner
Uwaga ogólna
Tytuł oryginału: Professional product owner.
Na książce także ISBN oryginału.
Uwaga dotycząca bibliografii
Indeks.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności