158660
Book
In basket
Język programowania Typy danych Typy wartościowe Typy referencyjne Instalacja i konfiguracja środowiska IDE Tworzenie projektu Wejście i wyjście Odczytywanie z wejścia Zapisywanie do wyjścia Uruchamianie i debugowanie Rozdział 2. Tablice i listy Tablice Tablice jednowymiarowe Tablice wielowymiarowe Tablice nieregularne Algorytmy sortowania Sortowanie przez wybieranie Sortowanie przez wstawianie Sortowanie bąbelkowe Sortowanie szybkie Proste listy Lista tablicowa Lista generyczna Przykład — średnia wartość Przykład — lista osób Listy uporządkowane Przykład — książka adresowa Listy wiązane Przykład — czytnik książki Listy cykliczne Implementacja Przykład — zakręć kołem Rozdział 3. Stosy i kolejki Stosy Przykład — odwracanie wyrazów Przykład — Wieże Hanoi Kolejki Przykład — telefoniczne biuro obsługi klienta z jednym konsultantem Przykład — telefoniczne biuro obsługi klienta z wieloma konsultantami Kolejki priorytetowe Przykład — biuro telefonicznej obsługi klienta ze wsparciem priorytetowym Rozdział 4. Słowniki i zbiory Tablice z haszowaniem Przykład — książka telefoniczna Słowniki Przykład — wyszukiwanie produktu Przykład — dane użytkownika Słowniki uporządkowane Przykład — definicje Zbiory haszowane Przykład — kupony Przykład — baseny Zbiory „uporządkowane" Przykład — usuwanie duplikatów Rozdział 5. Warianty drzew Zwykłe drzewa Implementacja Przykład — hierarchia identyfikatorów Przykład — struktura przedsiębiorstwa Drzewa binarne Implementacja Przykład — prosty quiz Binarne drzewa poszukiwań Implementacja Przykład — wizualizacja drzewa BST Drzewa AVL Implementacja Przykład — utrzymuj zrównoważenie drzewa Drzewa czerwono-czarne Implementacja Przykład — funkcje drzew RBT Kopce binarne Implementacja Przykład — sortowanie przez kopcowanie Kopce dwumianowe Kopce Fibonacciego Rozdział 6. Odkrywanie grafów Koncepcja grafów Zastosowania Reprezentacja Lista sąsiedztwa Macierz sąsiedztwa Implementacja Węzeł Krawędź Graf Przykład — krawędzie nieskierowane i nieważone Przykład — krawędzie skierowane i ważone Przeszukiwanie Przeszukiwanie w głąb Przeszukiwanie wszerz Minimalne drzewo rozpinające Algorytm Kruskala Algorytm Prima Przykład — kabel telekomunikacyjny Kolorowanie Przykład — mapa województw Najkrótsza ścieżka Przykład — mapa gry Rozdział 7. Podsumowanie Klasyfikacja struktur danych Różnorodność zastosowań struktur danych Tablice Listy Stosy Kolejki Słowniki Zbiory Drzewa Kopce Grafy
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII Ł 131
Media files:
Availability:
Biblioteka WEAiI
Copies are only available in the library: sygn. 147424 N (1 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: C# data structures and algorithms
Bibliography, etc. note
Indeks.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności