156928
Brak okładki
Książka
W koszyku
Metody zarządzania wartością publiczną / Marek Ćwiklicki. - Wydanie 1. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe SCHOLAR, 2019. - 178 stron : ilustracje ; 24 cm.
Charakterystyka zarządzania wartością publiczną 1.1. Wprowadzenie do zarządzania wartością publiczną 1.2. Wartość jako koncept teoretyczny 1.3. Definicja wartości publicznej 1.4. Trójkąt strategiczny - podstawa koncepcji wartości publicznej 1.4.1. Wartość publiczna i otoczenie wykonawcze 1.4.2. Legitymizacja, poparcie i otoczenie wspierające 1.4.3. Zdolności operacyjne i organizacja 1.5. Operacjonalizacja wartości publicznej na potrzeby jej pomiaru 1.5.1. Model wartości konkurujących 1.5.2. Karta wyników wartości publicznej 1.5.3. System pomiaru wartości publicznej oparty na dokonaniach 1.5.4. Pomiar wartości publicznej Work Foundation 1.5.5. The Accenture Public Sector Value Model 1.6. Specyfika zarządzania wartością publiczną Zarządzanie usługami publicznymi 2.2. Charakterystyka dziedziny i rodzaje metod zarządzania usługami publicznymi 2.3. Badanie oczekiwań klientów usług publicznych 2.3.1. Charakterystyka obszaru 2.3.2. Przegląd metod badania oczekiwań klientów 2.3.3. Przykładowa metoda: SERVQUAL 2.4. Współprodukcja 2.4.1. Charakterystyka obszaru 2.4.2. Przegląd metod współprodukcji wartości publicznej 2.4.3. Przykładowa metoda 1: budżet obywatelski 2.4.4. Przykładowa metoda 2: service blueprinting 2.5. Komunikacja zewnętrzna 2.5.1. Charakterystyka obszaru 2.5.2. Przegląd metod komunikacji zewnętrznej 2.5.3. Przykładowa metoda: strona internetowa organizacji 2.6. Zarządzanie operacyjne 2.6.1. Charakterystyka obszaru 2.6.2. Wybrane metody zarządzania operacyjnego 2.6.3. Przykładowa metoda: lean government Zarządzanie ukierunkowane na otoczenie 3.2. Charakterystyka dziedziny i rodzaje metod zarządzania ukierunkowanych na otoczenie 3.3. Zarządzanie polityczne 3.3.1. Charakterystyka obszaru 3.3.2. Przegląd metod zarządzania politycznego 3.3.3. Przykładowa metoda: deliberacja 3.4. Organizacyjne politykowanie 3.4.1. Charakterystyka obszaru 3.4.2. Przegląd metod organizacyjnego politykowania 3.4.3. Przykładowe reguły wywierania wpływu w organizacji 3.5. Zarządzanie relacjami z interesariuszami 3.5.1. Charakterystyka obszaru 3.5.2. Przegląd metod zarządzania relacjami z interesariuszami 3.5.3. Przykładowa metoda: analiza interesariuszy Zarządzanie ukierunkowane na rezultaty 4.1. Wprowadzenie 4.2. Charakterystyka dziedziny i rodzaje metod zarządzania ukierunkowanych na rezultaty 4.3. Planowanie dla rezultatów 4.3.1. Charakterystyka obszaru 4.3.2. Przegląd metod planowania dla rezultatów 4.3.3. Przykładowa metoda: foresight 4.4. Monitorowanie rezultatów 4.4.1. Charakterystyka obszaru 4.4.2. Przegląd metod monitorowania rezultatów 4.4.3. Przykładowa metoda: karta wyników wartości publicznej 4.5. Ewaluacja rezultatów 4.5.1. Charakterystyka obszaru 4.5.2. Przegląd metod ewaluacji rezultatów 4.5.3. Przykładowa metoda: analiza kosztów i korzyści Typologie metod zarządzania wartością publiczną 5.2. Założenia przeprowadzenia typologii metod zarządzania wartością publiczną 5.2. Typologia metod zarządzania wartością z perspektywy interdyscyplinarnej 5.2.1. Opis metody badawczej 5.2.2. Analiza grupy metod zarządzania usługami publicznymi 5.2.3. Analiza grupy metod zarządzania otoczeniem 5.2.4. Analiza grupy metod zarządzania rezultatami 5.2.5. Wnioski z typologii metod z perspektywy multidyscyplinarnej 5.3. Typologia metod zarządzania wartością ze względu na zakres, sposób i warunki stosowania 5.3.1. Przyjęta metoda i kryteria klasyfikacyjne 5.3.2. Typologia ze względu na zakres wykorzystania metod 5.3.3. Typologia ze względu na sposób stosowania metod 5.3.4. Typologia ze względu na warunki stosowania metod 5.3.5. Ogólna typologia metod 5.3.6. Wnioski z typologii metod zarządzania wartością publiczną
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 372
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147487 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 147-171. Indeks.
Uwaga dotycząca finansowania
Publikacja dofinansowana przez Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności