Ćwiklicki Marek
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(9)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Artykuły
(6)
Książki
(3)
E-booki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(5)
Placówka
Biblioteka Międzywydziałowa
(3)
Biblioteka WEiZ
(2)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Ćwiklicki Marek
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Temat
Hoshin kanri (metoda)
(3)
Zarządzanie
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Administracja publiczna
(1)
Automatyzacja produkcji
(1)
Doskonalenie jakości
(1)
E-commerce
(1)
Humanizacja pracy
(1)
Internet
(1)
Jidoka
(1)
Komunikacja
(1)
Koncepcja autonomatyzacji
(1)
Lean management
(1)
Manager
(1)
Metodologia wdrożenia
(1)
Oszczędna produkcja
(1)
Przedsiębiorstwa
(1)
System Produkcyjny Toyoty
(1)
System zarządzania jakością
(1)
TQM
(1)
Total Quality Management
(1)
Toyota Production System
(1)
Zarządzanie firmą
(1)
Zarządzanie przez jakość
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(6)
10 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
E-commerce nie zagraża / Marek Ćwiklicki. W: Manager. 2000, nr 5, s.29-30. - Warszawa, 2000
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
HOSHIN - plan na jeden rok / Marek Ćwiklicki. W: Manager. 1999, nr 5, s.16-18. - Warszawa : INFOR Sp. z o.o., 1999
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Uzupełnieniem książki jest s. internet. projektu (http://hoshin.uek.krakow.pl).
Bibliogr. s. [176]-182. Indeks.
Dla praktyków zarządzania, menedżerów i przedsiębiorców, a także studentów zarządzania oraz słuchaczy studiów podyplomowych.
Sygnatura czytelni BMW: VI H 35 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VII B 47
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 129793 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4109 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Łap piłkę / Marek Ćwiklicki. W: Personel. 2000, nr 13/14, s.22-23. - Warszawa, 2000
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Nowoczesnego Menedżera)
Bibliogr. s. 197-203.
Sygnatura czytelni BMW: VI H 68 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX H 60
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 123482 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Metody zarządzania wartością publiczną / Marek Ćwiklicki. - Wydanie 1. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe SCHOLAR, 2019. - 178 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 147-171. Indeks.
Charakterystyka zarządzania wartością publiczną 1.1. Wprowadzenie do zarządzania wartością publiczną 1.2. Wartość jako koncept teoretyczny 1.3. Definicja wartości publicznej 1.4. Trójkąt strategiczny - podstawa koncepcji wartości publicznej 1.4.1. Wartość publiczna i otoczenie wykonawcze 1.4.2. Legitymizacja, poparcie i otoczenie wspierające 1.4.3. Zdolności operacyjne i organizacja 1.5. Operacjonalizacja wartości publicznej na potrzeby jej pomiaru 1.5.1. Model wartości konkurujących 1.5.2. Karta wyników wartości publicznej 1.5.3. System pomiaru wartości publicznej oparty na dokonaniach 1.5.4. Pomiar wartości publicznej Work Foundation 1.5.5. The Accenture Public Sector Value Model 1.6. Specyfika zarządzania wartością publiczną Zarządzanie usługami publicznymi 2.2. Charakterystyka dziedziny i rodzaje metod zarządzania usługami publicznymi 2.3. Badanie oczekiwań klientów usług publicznych 2.3.1. Charakterystyka obszaru 2.3.2. Przegląd metod badania oczekiwań klientów 2.3.3. Przykładowa metoda: SERVQUAL 2.4. Współprodukcja 2.4.1. Charakterystyka obszaru 2.4.2. Przegląd metod współprodukcji wartości publicznej 2.4.3. Przykładowa metoda 1: budżet obywatelski 2.4.4. Przykładowa metoda 2: service blueprinting 2.5. Komunikacja zewnętrzna 2.5.1. Charakterystyka obszaru 2.5.2. Przegląd metod komunikacji zewnętrznej 2.5.3. Przykładowa metoda: strona internetowa organizacji 2.6. Zarządzanie operacyjne 2.6.1. Charakterystyka obszaru 2.6.2. Wybrane metody zarządzania operacyjnego 2.6.3. Przykładowa metoda: lean government Zarządzanie ukierunkowane na otoczenie 3.2. Charakterystyka dziedziny i rodzaje metod zarządzania ukierunkowanych na otoczenie 3.3. Zarządzanie polityczne 3.3.1. Charakterystyka obszaru 3.3.2. Przegląd metod zarządzania politycznego 3.3.3. Przykładowa metoda: deliberacja 3.4. Organizacyjne politykowanie 3.4.1. Charakterystyka obszaru 3.4.2. Przegląd metod organizacyjnego politykowania 3.4.3. Przykładowe reguły wywierania wpływu w organizacji 3.5. Zarządzanie relacjami z interesariuszami 3.5.1. Charakterystyka obszaru 3.5.2. Przegląd metod zarządzania relacjami z interesariuszami 3.5.3. Przykładowa metoda: analiza interesariuszy Zarządzanie ukierunkowane na rezultaty 4.1. Wprowadzenie 4.2. Charakterystyka dziedziny i rodzaje metod zarządzania ukierunkowanych na rezultaty 4.3. Planowanie dla rezultatów 4.3.1. Charakterystyka obszaru 4.3.2. Przegląd metod planowania dla rezultatów 4.3.3. Przykładowa metoda: foresight 4.4. Monitorowanie rezultatów 4.4.1. Charakterystyka obszaru 4.4.2. Przegląd metod monitorowania rezultatów 4.4.3. Przykładowa metoda: karta wyników wartości publicznej 4.5. Ewaluacja rezultatów 4.5.1. Charakterystyka obszaru 4.5.2. Przegląd metod ewaluacji rezultatów 4.5.3. Przykładowa metoda: analiza kosztów i korzyści Typologie metod zarządzania wartością publiczną 5.2. Założenia przeprowadzenia typologii metod zarządzania wartością publiczną 5.2. Typologia metod zarządzania wartością z perspektywy interdyscyplinarnej 5.2.1. Opis metody badawczej 5.2.2. Analiza grupy metod zarządzania usługami publicznymi 5.2.3. Analiza grupy metod zarządzania otoczeniem 5.2.4. Analiza grupy metod zarządzania rezultatami 5.2.5. Wnioski z typologii metod z perspektywy multidyscyplinarnej 5.3. Typologia metod zarządzania wartością ze względu na zakres, sposób i warunki stosowania 5.3.1. Przyjęta metoda i kryteria klasyfikacyjne 5.3.2. Typologia ze względu na zakres wykorzystania metod 5.3.3. Typologia ze względu na sposób stosowania metod 5.3.4. Typologia ze względu na warunki stosowania metod 5.3.5. Ogólna typologia metod 5.3.6. Wnioski z typologii metod zarządzania wartością publiczną
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 372 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147487 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Wiedza zarządzana kluczem sukcesu / Marek Ćwiklicki. W: Manager. 1999, nr 4, s.14-16. - Warszawa : INFOR Sp. z o.o., 1999
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
E-book
W koszyku
W ramach niniejszej monografii opisano istotne z punktu widzenia aspektów rozwoju teorie i praktyki zarządzania publicznego. W pracach nad publikacją uczestniczyło 25 naukowców z 11 ośrodków naukowo-badawczych w Polsce. Przygotowali oni 18 odrębnych rozdziałów eksplorujących bliską im tematykę badawczą powiązaną z obszarem zarządzania publicznego, w którym się specjalizują. Zawartość tekstów obejmuje tematy niezbędne do zrozumienia współczesnego sektora publicznego, jego roli (rozdziały 1, 2, 3, 4), znaczenia zmian w otoczeniu wyrażających się postępującą digitalizacją (rozdziały 16, 17, 18). Wymiar operacyjny zarządzania reprezentują tematy dotyczące: zarządzania finansami (rozdział 5), pomiaru efektywności (rozdział 6), zarządzania strategicznego (rozdział 7), przedsiębiorczości publicznej i społecznej (rozdział 8), zarządzania ryzykiem (rozdział 9), kultury organizacyjnej (rozdział 10), zarządzania zasobami ludzkimi (rozdział 11), przywództwa (rozdział 12), kontaktów z otoczeniem w konsekwencji podejmowania działań w obszarze marketingu (rozdział 13) i public relations (rozdział 14) oraz współpracy i orkiestracji układów sieciowych przez podmioty publiczne (rozdział 15). Monografia kierowana jest szczególnie do studentów kierunków studiów z obszarów administracji publicznej, gospodarki publicznej, zarządzania, jak i do nauczycieli akademickich i badaczy uwarunkowań działania organizacji publicznych podejmujących w swoich zajęciach i pracach badawczych tematy związane w całości bądź części z zarządzaniem publicznym.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności