158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa - kwerenda literatury przedmiotu 1.1. Powstanie i rozwój koncepcji społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa 1.2. Miejsce koncepcji społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa w naukach o zarządzaniu 1.3. Argumenty za i przeciw społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa 1.4. Płaszczyzny i obszary oddziaływania społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa Teoretyczne aspekty konkurencyjności przedsiębiorstw 2.1. Ewolucja teorii konkurencji 2.2. Konkurencyjność a konkurencja 2.3. Wymiary konkurencyjności przedsiębiorstw 2.4. Budowanie przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa Kierunki badań w zakresie oddziaływania społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa na działalność przedsiębiorstw 3.1. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa jako źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw 3.2. Oddziaływanie CSR na działalność innowacyjną przedsiębiorstw 3.3. Wpływ społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa na wynik finansowy przedsiębiorstw 3.4. Znaczenie raportowania CSR w działalności przedsiębiorstw CSR jako czynnik konkurencyjności przedsiębiorstw w opinii ekspertów - wyniki badań własnych 4.1. Metodyka własnych badań empirycznych 4.1.1. Procedura badawcza 4.1.2. Założenia metody delfickiej 4.1.3. Charakterystyka próby badawczej 4.1.4. Metody i narzędzia analizy statystycznej 4.2. Prezentacja wyników badań - runda I 4.2.1. Opinie ekspertów dotyczące czynników pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstw 4.2.2. Opinie ekspertów dotyczące czynników potencjału konkurencyjnego przedsiębiorstwa 4.2.3. Opinie ekspertów dotyczące instrumentów konkurowania przedsiębiorstw 4.3. Prezentacja wyników badań - runda II 4.3.1. Opinie ekspertów dotyczące czynników pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstw 4.3.2. Opinie ekspertów dotyczące czynników potencjału konkurencyjnego przedsiębiorstwa 4.3.3. Opinie ekspertów dotyczące instrumentów konkurowania przedsiębiorstw 4.4. Czynnikowy model konkurencyjności przedsiębiorstw według opinii ekspertów CSR jako czynnik konkurencyjności przedsiębiorstw w opinii menedżerów - wyniki badań własnych 201 5.1. Metodyka własnych badań empirycznych 5.1.1. Procedura badawcza 5.1.2. Prezentacja próby badawczej 5.1.3. Metody i narzędzia analizy statystycznej 5.2. Analiza rozkładów zmiennych obserwowalnych 5.3. Analiza zróżnicowania czynników konkurencyjności przedsiębiorstw względem charakterystyki próby 5.4. Czynnikowy model konkurencyjności przedsiębiorstw opracowany według opinii menedżerów Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa jako czynnik konkurencyjności przedsiębiorstw - synteza badań własnych 6.1. Analiza porównawcza modeli konkurencyjności przedsiębiorstw opracowanych według opinii ekspertów i menedżerów 6.2. Model konkurencyjności przedsiębiorstw społecznie odpowiedzialnych 6.3. Model konkurencyjności przedsiębiorstw bez CSR 6.4. Analiza porównawcza modeli konkurencyjności przedsiębiorstw społecznie odpowiedzialnych i przedsiębiorstw bez CSR 6.5. Podsumowanie wyników własnych badań empirycznych
Sygnatura czytelni BMW: VIII A 114 @
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147492 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5974 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tyt. grzbietowy: Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 293-317.
Uwaga dotycząca finansowania
Wydanie publikacji dofinansowane przez Uniwersytet Technologiczno-Humanistyczny im. K. Pułaskiego w Radomiu
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności