158660
No cover
Book
In basket
Zarządzanie kryzysowe w działaniach operacyjnych i strategicznych przedsiębiorstwa Zaprojektowany zestaw czynników interpretacyjnych Sytuacje kryzysowe w największych polskich przedsiębiorstwach Definiowanie kryzysu Kryzysy wizerunkowe w 2016 roku - diagnoza zjawiska Poziom przygotowania największych polskich firm do zarządzania komunikacyjną sytuacją kryzysową Wskaźnik świadomości kryzysowej
Sygnatura czytelni BMW: VI C 88 @
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 147579 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. E 5981 N (1 egz.)
Notes:
General note
U dołu okładki: Podsumowanie 10 lat badań nad kryzysami. Książka jest zbiorem analiz dotyczących kryzysów wizerunkowych. Ujęto w niej najważniejsze wnioski z projektów prowadzonych od ponad 10 lat. Badania realizował zespół analityków pod kierunkiem merytorycznym autorów publikacji.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności