156956
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie kryzysowe w działaniach operacyjnych i strategicznych przedsiębiorstwa Zaprojektowany zestaw czynników interpretacyjnych Sytuacje kryzysowe w największych polskich przedsiębiorstwach Definiowanie kryzysu Kryzysy wizerunkowe w 2016 roku - diagnoza zjawiska Poziom przygotowania największych polskich firm do zarządzania komunikacyjną sytuacją kryzysową Wskaźnik świadomości kryzysowej
Sygnatura czytelni BMW: VI C 88 @
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147579 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5981 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
U dołu okładki: Podsumowanie 10 lat badań nad kryzysami. Książka jest zbiorem analiz dotyczących kryzysów wizerunkowych. Ujęto w niej najważniejsze wnioski z projektów prowadzonych od ponad 10 lat. Badania realizował zespół analityków pod kierunkiem merytorycznym autorów publikacji.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności