158722
Book
In basket
1. Odnowa strategiczna w procesie kształtowania wartości 1.1. Istota i znaczenie odnowy strategicznej 1.2.. Eksploracja i eksploatacja a realizacja strategii oburęczności 1.3. Proces odnowy strategicznej - ujęcie modelowe 2. Innowacyjność przedsiębiorstwa - istota i konceptualizacja zjawiska i 2.1. Innowacyjność przedsiębiorstwa - zakres zagadnienia i uwarunkowania 2.2. Od modelu zamkniętej innowacji do modelu otwartej innowacji 2.0 2.3. Proces innowacji - ujęcie modelowe 3. Metodyka postępowania badawczego 3.1. Cel, zakres oraz metoda badań empirycznych 3.2. Model badawczy i pomiar zmiennych 3.3. Charakterystyka i dobór próby badawczej 3.4. Obciążenia i ograniczenia badań empirycznych Wyniki postępowania badawczego nad procesami odnowy strategicznej innowacji i innowacji polskich przedsiębiorstw 4.1. Wyniki badań ilościowych - statystyka opisowa 4.2. Wyniki badań ilościowych - weryfikacja modelu badawczego 4.3. Studium przypadku. Proces otwartej innowacji w eXant Software Polska Sp. z o.o 4.4. Studium przypadku. Proces odnowy strategicznej w F-Secure Co
Sygnatura czytelni BMW: IX B 109 @
Media files:
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. E 5987 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 147693 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 173-189.
Funding information note
Niniejszy tekst powstał przy wykorzystaniu środków pochodzących z grantu przyznanego przez Narodowe Centrum Nauki ("National Science Centre, Poland") w ramach projektu o numerze UMO-2016/21/D/HS4/00696 pt. "Doskonalenie procesów otwartej innowacji i odnowy strategicznej przedsiębiorstw"
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności