158722
Książka
W koszyku
1. Odnowa strategiczna w procesie kształtowania wartości 1.1. Istota i znaczenie odnowy strategicznej 1.2.. Eksploracja i eksploatacja a realizacja strategii oburęczności 1.3. Proces odnowy strategicznej - ujęcie modelowe 2. Innowacyjność przedsiębiorstwa - istota i konceptualizacja zjawiska i 2.1. Innowacyjność przedsiębiorstwa - zakres zagadnienia i uwarunkowania 2.2. Od modelu zamkniętej innowacji do modelu otwartej innowacji 2.0 2.3. Proces innowacji - ujęcie modelowe 3. Metodyka postępowania badawczego 3.1. Cel, zakres oraz metoda badań empirycznych 3.2. Model badawczy i pomiar zmiennych 3.3. Charakterystyka i dobór próby badawczej 3.4. Obciążenia i ograniczenia badań empirycznych Wyniki postępowania badawczego nad procesami odnowy strategicznej innowacji i innowacji polskich przedsiębiorstw 4.1. Wyniki badań ilościowych - statystyka opisowa 4.2. Wyniki badań ilościowych - weryfikacja modelu badawczego 4.3. Studium przypadku. Proces otwartej innowacji w eXant Software Polska Sp. z o.o 4.4. Studium przypadku. Proces odnowy strategicznej w F-Secure Co
Sygnatura czytelni BMW: IX B 109 @
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E 5987 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147693 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 173-189.
Uwaga dotycząca finansowania
Niniejszy tekst powstał przy wykorzystaniu środków pochodzących z grantu przyznanego przez Narodowe Centrum Nauki ("National Science Centre, Poland") w ramach projektu o numerze UMO-2016/21/D/HS4/00696 pt. "Doskonalenie procesów otwartej innowacji i odnowy strategicznej przedsiębiorstw"
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności