158660
No cover
Book
In basket
Istota outsourcingu 1.1. Dualność outsourcingu 1.2. Obszary, funkcje, procesy, produkty, usługi 1.3. Korzyści i ograniczenia 1.4. Rodzaje i kierunki rozwoju 1.5. Innowacyjność Outsourcing dla konstrukcji organizacji 2.1. Kierunki rozwoju konstrukcji organizacji 2.2. Konstrukcja struktury firm rodzinnych 2.3. Sieciowanie, klastering, foresight 2.4. Struktura organizacyjna typu „Cloud Organization” Wybrane aspekty w stosowaniu outsourcingu 3.1. Konstrukcja umowy outsourcingu 3.2. Podejście procesowe dla stosowania outsourcingu 3.3. Outsourcing w kształtowaniu wartości organizacji 1 3.4. Harmonia i efekt synergii w organizacji stosującej outsourcing 3.5. System wczesnego ostrzegania w organizacji stosującej outsourcing Pracownik w organizacji stosującej outsourcing 4.1. Pracownik - wykonawca zleceniodawcy 4.2. Menedżer zleceniodawcy 4.3. Pracownik oraz menedżerowie zleceniobiorcy 4.4. Uwarunkowania kulturowe 4.5. Relacje pracowników zleceniodawcy i zleceniobiorcy z wykorzystaniem wirtualnej przestrzeni - środowiska cyfrowego
Sygnatura czytelni BMW: VII B 83 @
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. E 5983 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 147674 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 329-334.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności