158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
Istota outsourcingu 1.1. Dualność outsourcingu 1.2. Obszary, funkcje, procesy, produkty, usługi 1.3. Korzyści i ograniczenia 1.4. Rodzaje i kierunki rozwoju 1.5. Innowacyjność Outsourcing dla konstrukcji organizacji 2.1. Kierunki rozwoju konstrukcji organizacji 2.2. Konstrukcja struktury firm rodzinnych 2.3. Sieciowanie, klastering, foresight 2.4. Struktura organizacyjna typu „Cloud Organization” Wybrane aspekty w stosowaniu outsourcingu 3.1. Konstrukcja umowy outsourcingu 3.2. Podejście procesowe dla stosowania outsourcingu 3.3. Outsourcing w kształtowaniu wartości organizacji 1 3.4. Harmonia i efekt synergii w organizacji stosującej outsourcing 3.5. System wczesnego ostrzegania w organizacji stosującej outsourcing Pracownik w organizacji stosującej outsourcing 4.1. Pracownik - wykonawca zleceniodawcy 4.2. Menedżer zleceniodawcy 4.3. Pracownik oraz menedżerowie zleceniobiorcy 4.4. Uwarunkowania kulturowe 4.5. Relacje pracowników zleceniodawcy i zleceniobiorcy z wykorzystaniem wirtualnej przestrzeni - środowiska cyfrowego
Sygnatura czytelni BMW: VII B 83 @
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E 5983 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147674 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 329-334.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności