156662
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Zachowania rynkowe konsumentów regionów przygranicznych 1.1.Zachowania konsumentów w teoriach ekonomicznych 1.2.Determinanty i modele zachowań konsumentów 1.3.Specyfika zachowań konsumentów na rynkach przygranicznych 1.4.Uwarunkowania zachowań konsumentów rosyjskich z polsko-rosyjskich obszarów przygranicznych 2.Uwarunkowania współpracy transgranicznej między Rzeczypospolitą Polską a Federacją Rosyjską oraz ich wpływ na zachowania rynkowe nabywców 2.1.Mały ruch graniczny między Rzeczypospolitą Polską a Federacją Rosyjską jako czynnik rozwoju polsko-rosyjskiej współpracy transgranicznej 2.1.1.Kontekst prawny i gospodarczy współpracy transgranicznej między Rzeczypospolitą Polską a Federacją Rosyjską 2.1.2.Płaszczyzny współpracy transgranicznej na pograniczu polsko-rosyjskim 2.1.3.Ograniczenia w rozwoju współpracy transgranicznej 2.2.Ruch graniczny na granicy polsko-rosyjskiej oraz wydatki cudzoziemców w Polsce 2.2.1.Statystyki w zakresie ruchu granicznego 2.2.2.Tendencje w poziomie i strukturze wydatków cudzoziemców 2.3.Handel i usługi przygraniczne na pograniczu polsko-rosyjskim 3.Empiryczna identyfikacja zachowań rynkowych mieszkańców Obwodu Kaliningradzkiego na polskim rynku przygranicznym 3.1.Metodyczne aspekty badania zachowań rynkowych konsumentów 3.2.Uwarunkowania makroekonomiczne zachowań konsumentów z Obwodu Kaliningradzkiego w świetle wyników badań własnych 3.3.Uwarunkowania mobilności przygranicznej konsumentów z Obwodu Kaliningradzkiego 3.4.Zachowania nabywcze konsumentów z Obwodu Kaliningradzkiego na polskim rynku przygranicznym 4.Determinanty decyzji nabywczych konsumentów z Obwodu Kaliningradzkiego na polskim rynku przygranicznym 4.1.Determinanty decyzji nabywczych konsumentów z Obwodu Kaliningradz¬kiego na polskim rynku towarów żywnościowych i nieżywnościowych 4.2.Determinanty decyzji nabywczych konsumentów z Obwodu Kaliningradz¬kiego na polskim rynku usług 4.3.Ryzyko postrzegane przez konsumentów z Obwodu Kaliningradzkiego podczas zakupu towarów żywnościowych i nieżywnościowych na polskim rynku przygranicznym 4.4.Ryzyko postrzegane przez konsumentów z Obwodu Kaliningradzkiego podczas zakupu usług na polskim rynku przygranicznym 4.5.Czynniki kształtujące zachowania konsumentów z Obwodu Kaliningradz¬kiego na polskim rynku przygranicznym w opinii ekspertów 5. Modelowanie zachowań rynkowych konsumentów z Obwodu Kaliningradzkiego na polskim rynku przygranicznym 5.1.Model zachowań rynkowych konsumentów z Obwodu Kaliningradzkiego na polskim rynku towarów żywnościowych 5.2.Model zachowań rynkowych konsumentów z Obwodu Kaliningradzkiego na polskim rynku towarów nieżywnościowych 5.3.Model zachowań rynkowych konsumentów z Obwodu Kaliningradzkiego na polskim rynku usług turystycznych
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147753 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 213-230.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności