158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podmioty zarządzające, ich role i kompetencje Podmioty zarządzające w organizacji i ich zróżnicowanie Funkcje zarządzania Role organizacyjne zarządzających Różne rozumienia kompetencji Klasyfikacje kompetencji zarządzających Przedsiębiorstwo społecznie odpowiedzialne Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa, interesariusze, zrównoważony rozwój Ewolucja pojęć i praktyk w zakresie CSR i zrównoważonego rozwoju Przesłanki za upowszechnieniem idei przedsiębiorstw społecznie odpowiedzialnych . Korzyści przedsiębiorstw ze stosowania koncepcji CSR Charakterystyka przedsiębiorstwa społecznie odpowiedzialnego i zrównoważonego Postawy zarządzających wobec CSR Kompetencje menedżerów a społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa Modele kompetencji menedżerów w kontekście CSR i zrównoważonego rozwoju Przegląd literatury Zależności między wybranymi cechami zarządzających a CSR Wiek, staż i perspektywy rozwoju kariery Wykształcenie prezesa Doświadczenie prezesa Osobowość – wybrane cechy (narcyzm, pycha, pokora) Wartości menedżerów Motywacje menedżera Prezes jako przywódca. Kompetencje przywódcy w kontekście CSR i zrównoważonego rozwoju Przywódca transformacyjny i transakcyjny Przywódca etyczny Przywódca odpowiedzialny Przywódca służebny Przywódca zrównoważony (sustainable leadership) Kompetencje w zakresie zarządzania strategicznego . Kompetencje w zakresie współpracy i doboru menedżerów Troska o rozwój następców Wielu interesariuszy – wiele kompetencji zarządzających Kompetencje menedżerów i CSR – wyniki badań ilościowych Charakterystyka próby badawczej Wyniki badań ankietowych Przywództwo społecznie odpowiedzialne w firmie Ochnik SA. Studium przypadku Charakterystyka przedsiębiorstwa Społeczna odpowiedzialność w przedsiębiorstwie i działania prezesa Kompetencje prezesa. Wnioski końcowe Przywództwo społecznie odpowiedzialne w hucie ArcelorMittal Warszawa. Studium przypadku Charakterystyka przedsiębiorstwa Działania w zakresie społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa Kompetencje prezesa. Wnioski końcowe Analiza przekrojowa studiów przypadków
Sygnatura czytelni BMW: IX D 86 @
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E 6004 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147913 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 239-261.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla pracowników naukowych, kadry zarządzającej i właścicieli przedsiębiorstw produkcyjnych, a także specjalistów z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności