156491
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Rola bibliotek w społeczeństwie XXI wieku 1.1.Biblioteki w zapisie ustawowym 1.2.Typy współczesnych bibliotek, ich funkcje, zadania i misja 1.3.Nowoczesny design bibliotek odpowiedzią na współczesne oczekiwania czytelników 2.Koncepcja marketingu wewnętrznego na gruncie bibliotecznym: istota i podstawowe założenia 2.1.Marketing wewnętrzny w ujęciu teoretycznym 2.2.Marketing wewnętrzny na gruncie bibliotecznym 2.3.Biblioteczny marketing wewnętrzny jako odpowiedź na współczesne wyzwania stawiane bibliotekom w społeczeństwie informacyjnym 3.Marketing biblioteczny jako przedmiot zainteresowania badaczy 3.1.Marketing biblioteczny w literaturze przedmiotu 3.2.Biblioteczny marketing wewnętrzny w literaturze przedmiotu 3.3.Biblioteczny marketing wewnętrzny w ujęciu statystycznym 4.Marketing wewnętrzny w bibliotekach województwa łódzkiego w świetle wyników badań własnych 4.3.1.Komunikacja wewnętrzna w bibliotece 4.3.2.System motywacyjny w bibliotece 4.3.3.Wybrane aspekty kultury organizacyjnej w bibliotece i ogólne uwarunkowania procesu pracy
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 263
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147953 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach [171]-181. Indeks.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności