158718
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1141) 1067)
Niedoskonałości rynku i możliwości ich ograniczania 1.1. Teoria i klasyfikacja niedoskonałości rynku 1.1.1. Pojęcie niedoskonałości rynku 1.1.2. Efekty zewnętrzne 1.1.3. Dobra publiczne 1.1.4. Koszty transakcyjne 1.1.5. Asymetria informacji 1.2. Prywatne metody redukcji niedoskonałości rynku 1.2.1. Typologia prywatnych metod redukcji niedoskonałości rynku 1.2.2 Działania stron transakcji 1.2.3. Organizacje non-profit 1.2.4. Rola pośrednika w redukcji niedoskonałości rynku 1.3. Regulacje jako publiczne metody ograniczania niedoskonałości rynku Teoretyczne podstawy ekonomii współdzielenia 2.1. Analiza bibliometryczna publikacji z zakresu ekonomii współdzielenia 2.2. Istota ekonomii współdzielenia 2.3. Popyt i podaż w ekonomii współdzielenia 2.3.1. Specyfika podmiotów rynku 2.3.2. Motywy uczestnictwa w ekonomii współdzielenia Tradycyjny i współdzielony rynek usług hotelarskich 3.1. Rynek usług hotelarskich jako część rynku usług turystycznych 3.2. Popyt i podaż na rynku usług hotelarskich 3.2.1. Rynek tradycyjny 3.2.2. Ekonomia współdzielenia 3.3. Rozwój usług pośrednictwa na rynku usług hotelarskich w ujęciu historycznym 3.4. Istota i rodzaje platform ekonomii współdzielenia 3.4.1. Airbnb 3.4.2. Couchsurfing 3.4.3. HomeAway 3.4.4. Flipkey 3.5. Pozostali pośrednicy ekonomii współdzielenia na rynku usług hotelarskich 3.5.1. Metawyszukiwarki 3.5.2. Podnajemcy Niedoskonałości ekonomii współdzielenia oraz instrumenty ich ograniczania na rynku usług hotelarskich 4.1. Niedoskonałości ograniczane przez platformy ekonomii współdzielenia 4.1.1. System informacji zwrotnej 4.1.2. Pozostałe prywatne instrumenty ograniczające niedoskonałości rynku 4.2. Pozostałe niedoskonałości ekonomii współdzielenia na rynku usług hotelarskich 4.2.1. Efekty zewnętrzne 4.2.2. Monopolizacja rynku pośrednictwa 4.3. Publiczne regulacje ekonomii współdzielenia 4.3.1. Specyfika regulacji 4.3.2. Strategie regulacji i podmioty regulujące 4.3.3. Stosowane instrumenty regulacji Metodyczne problemy badań prowadzonych w obszarze niedoskonałości rynku usług hotelarskich ekonomii współdzielenia 5.1. Utrudnienia i ograniczenia w badaniach 5.2. Metodyka badań zrealizowanych na potrzeby pracy Tradycyjny i współdzielony rynek usług hotelarskich w Polsce 6.1. Potencjał i specyfika polskiego rynku usług turystycznych 6.2. Podaż na rynku usług hotelarskich 6.3. Usługi hotelarskie w ekonomii współdzielenia i ich dystrybucja w świetle badań jakościowych 6.4. Popyt i ceny na usługi hotelarskie w ekonomii współdzielenia 6.5. Kierunki rozwoju ekonomii współdzielenia na rynku usług hotelarskich do roku 2028 Charakterystyka niedoskonałości ekonomii współdzielenia rynku usług hotelarskich oraz propozycje ich regulacji 7.1. Niedoskonałości ekonomii współdzielenia 7.1.1. Efekty zewnętrzne 7.1.2. Ochrona konkurencji 7.1.3. Ochrona konsumenta 7.2. Regulacje rynku usług hotelarskich w świetle badań jakościowych 7.3. Koncepcja regulacji ekonomii współdzielenia na rynku usług hotelarskich w Polsce
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147958 N, 147959 N (2 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach [187]-214.
Uwaga dotycząca języka
Streszczenie w języku angielskim.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności