Pawlicz Adam
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(7)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(7)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje naukowe
(3)
E-booki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
tylko na miejscu
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(6)
Biblioteka WWFiF
(5)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Pawlicz Adam
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Temat
Hotelarstwo
(3)
Turystyka
(3)
Marketing
(2)
Destination Marketing Organization
(1)
Ekonomia współpracy
(1)
Gastronomia hotelowa
(1)
Internet
(1)
Promocja handlowa
(1)
Rynek
(1)
Turystyka miejska
(1)
Usługi turystyczne
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Gdańsk (woj. pomorskie)
(1)
Goteborg (Szwecja ; miasto)
(1)
Kłajpeda (Litwa ; miasto)
(1)
Polska
(1)
Rostock (Niemcy ; miasto)
(1)
Ryga (Łotwa ; miasto)
(1)
Szczecin (woj. zachodniopomorskie)
(1)
Tallin (Estonia ; miasto)
(1)
Turku (Finlandia ; miasto )
(1)
Gatunek
Podręcznik
(4)
Monografia
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Podróże i turystyka
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Turystyka)
Bibliografia przy rozdziałach i na stronach [364]-367. Indeks.
Rozdział 1. Zarys historii hotelarstwa na świecie i w Polsce (Daniel Szostak) Rozdział 2. Podstawowa terminologia związana z hotelarstwem (Marta Sidorkiewicz) Rozdział 3. Wzajemne relacje między turystyką, hotelarstwem a gastronomią (Daniel Rozdział 4. Miejsce hotelarstwa w obsłudze ruchu turystycznego (Beata Meyer) Rozdział 5. Źródła prawa dotyczące hotelarstwa (Iwona Szymczak) CZĘŚĆ II. Rynek usług hotelarskich Rozdział 6. Makro- i mikrootoczenie hotelarstwa (Maja Jedlińska) Rozdział 7. Rodzaje przedsiębiorstw hotelarskich (Daria Jaremen) Rozdział 8. Klasyfikacja i kategoryzacja obiektów hotelarskich (Daniel Szostak) Rozdział 9. Usługi hotelarskie jako produkt (Daria Jaremen, Aleksander Panasiuk) Rozdział 10. Klasyfikacja usług hotelarskich (Daria Jaremen, Aleksander Panasiuk) Rozdział 11. Zachowania konsumentów w hotelarstwie (Maja Jedlińska) Rozdział 12. Mierniki charakteryzujące hotelarstwo (Dawid Milewski) Rozdział 13. Miejsce państwa na rynku usług hotelarskich (Aleksander Panasiuk) Rozdział 14. Organizacje hotelarskie na świecie i w Polsce (Anna Dołowy) Rozdział 15. Kierunki rozwoju współczesnego hotelarstwa (Daniel Szostak) Rozdział 16. Części składowe współczesnego hotelu (Daniel Szostak) Otoczenie eksploatacyjne obiektu hotelowego Recepcja (wraz z holem hotelowym) Część mieszkalna Działalność służb pięter Gastronomia hotelowa Zaplecze techniczne obiektu hotelowego Dyrekcja (wraz z komórkami funkcyjnymi i pomocniczymi) Rozdział 17. Budowa, modernizacja i wyposażanie obiektów hotelarskich (Daniel Szostak) Rozdział 18. Personel hotelowy (Anna Tokarz) Rozdział 19. Standardy obsługi i techniki pracy w hotelu (Daria Jaremen) Rozdział 20. Regulamin organizacyjny hotelu (Adam Pawlicz, Iwona Szymczak) Rozdział 21. Technologie informatyczne w hotelu (Adam Pawlicz) Rozdział 22. Internet w hotelarstwie (Tomasz Mańkowski) Rozdział 23. Współpraca podmiotów hotelarskich z biurami podróży (Dawid Milewski) Rozdział 24. Obsługa osób niepełnosprawnych w hotelarstwie (Adam Pawlicz) Rozdział 25. Ochrona praw gości hotelowych i ich mienia (Iwona Szymczak) Rozdział 26. Łańcuchy, systemy i sieci hotelowe (Daniel Szostak) Rozdział 27. Metody i techniki zarządzania w przedsiębiorstwie hotelarskim (Daniel Szostak) Rozdział 28. Zarządzanie kadrami w hotelu (Anna Tokarz) Rozdział 29. Zarządzanie marketingowe usługami hotelarskimi (Agnieszka Lewandowska)234 Rozdział 30. Zarządzanie ceną usług hotelarskich (Aleksander Panasiuk) Rozdział 31. Zarządzanie kosztami w hotelarstwie (Małgorzata Januszewska) Rozdział 32. Zarządzanie jakością usług hotelarskich (Daniel Szostak) Rozdział 33. Zarządzanie bezpieczeństwem w hotelarstwie (Maja Jedlińska) Rozdział 34. Zarządzanie majątkiem hotelu (Małgorzata Januszewska) Rozdział 35. Zarządzanie strategiczne we współczesnym hotelu (Daniel Szostak) CZĘŚĆ V. Gastronomia i usługi towarzyszące działalności hotelarskiej Rozdział 36. Zasady prowadzenia działalności gastronomicznej w turystyce i hotelarstwie (Marta Sidorkiewicz) Rozdział 37. Zakres działalności gastronomii hotelowej (Anna Dołowy) Rozdział 38. Obsługa gości w gastronomii (Tomasz Mańkowski) Rozdział 39. Personel w działalności gastronomicznej (Anna Tokarz) Rozdział 40. Obsługa konferencji (Marta Sidorkiewicz) Rozdział 41. Piony rekreacyjny, sportowy i zdrowotny w działalności współczesnego obiektu hotelarskiego (Agnieszka Lewandowska) Rozdział 42. Pozostała działalność handlowa i usługowa hotelu (Małgorzata Januszewska)
Sygnatura czytelni BWF: XII L 45
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 118682 N, 152930 N (2 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 4807 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie przy rozdziałach i na stronach 201-206. Indeks.
Dla studentów kierunku turystyka i rekreacja oraz na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną.
ROZDZIAŁ 1. KONCEPCJA MARKETINGU USŁUG Aleksander Panasiuk 1.1.Istota, zasady i cele marketingu 1.2.Obszary badawcze marketingu usług 1.3.Usługa jako produkt 1.4.Koncepcje marketingu usług ROZDZIAŁ 2. RYNĘK USŁUG TURYSTYCZNYCH 2.1.Istota rynku usług turystycznych Dawid Milewski 2.2.Podmioty rynku usług turystycznych Dawid Milewski 2.3.Mechanizm rynkowy w turystyce Dawid Milewski 2.4.Orientacje rynkowe Dawid Milewski, Aleksander Panasiuk ROZDZIAŁ 3. ZACHOWANIE KLIENTA NA RYNKU USŁUG TURYSTYCZNYCH Maja Jedlińska 3.1.Konsumenci usług turystycznych 3.2.Proces zakupu 3.3.Kryteria i procedury segmentacji rynku ROZDZIAŁ 4. KONCEPCJA MARKETINGOWA W TURYSTYCE 4.1.Przesłanki zastosowania marketingu w turystyce Aleksander Panasiuk 4.2.Marketing mix w turystyce Aleksander Panasiuk 4.3.Marketing terytorialny w turystyce Beata Meyer ROZDZIAŁ 5. PRODUKT NA RYNKU USŁUG TURYSTYCZNYCH 5.1.Istota produktu turystycznego Agnieszka Lewandowska 5.2.Usługa turystyczna jako produkt Agnieszka Lewandowska 5.3.Rodzaje produktów turystycznych Agnieszka Lewandowska 5.4.Cykl zycia produktu turystycznego Agnieszka Lewandowska 5.5.Jakość usług turystycznych Agnieszka Lewandowska, Aleksander Panasiuk 5.6.Marka turystyczna Agnieszka Lewandowska, Aleksander Panasiuk ROZDZIAŁ 6. CENA USŁUG TURYSTYCZNYCH 6.1.Istota i rodzaje cen w turystyce Aleksander Panasiuk, Adam Pawlicz 6.2.Koncepcje ustalania cen w turystyce Aleksander Panasiuk, Adam Pawlicz 6.3.Strategie cenowe w turystyce Adam Pawlicz ROZDZIAŁ 7. DYSTRYBUCJA USŁUG TURYSTYCZNYCH Daniel Szostak 7.1.Pojecie dystrybucji usług turystycznych 7.2.Kanały dystrybucji w turystyce 7.3.System dystrybucji usług turystycznych 7.4.Dystrybucja a sprzedaz usług turystycznych 7.5.Rola lokalizacji w dystrybucji turystycznej 7.6.Nowoczesne kanały dystrybucji usług turystycznych ROZDZIAŁ 8. PROMOCJA USŁUG TURYSTYCZNYCH Daria Jaremen 8.1.System komunikacji z rynkiem w turystyce 8.2.Reklama usług turystycznych 8.3.Sprzedaz osobista usług turystycznych 8.4.Instrumenty promocji uzupełniającej 8.5.Public relations w turystyce ROZDZIAŁ 9. PERSONEL TURYSTYCZNY Anna Tokarz 9.1.Rola personelu w marketingu turystycznym 9.2.Pracownicy odpowiedzialni za cele marketingowe w turystyce 9.3.Instrumenty marketingowej polityki personalnej w turystyce ROZDZIAŁ 10. BADANIA MARKETINGOWE NA RYNKU USŁUG TURYSTYCZNYCH Małgorzata Januszewska 10.1.Istota badan marketingowych 10.2.Źródła informacji wykorzystywane w badaniach 10.3.Metody i techniki badan marketingowych ROZDZIAŁ 11. STRATEGIE RYNKOWE W TURYSTYCE Daniel Szostak 11.1.Istota i klasyfikacja strategii rynkowych 11.2.Rodzaje strategii rynkowych w turystyce 11.3.Podstawowe rodzaje strategii marketingowych w turystyce 11.4.Strategie rynkowe obszaru turystycznego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152818 N, 152820 N, 152819 N (3 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka)
Bibliografia na stronach [372]-378 i przy rozdziałach. Indeks.
Dla studentów kierunku turystyka i rekreacja oraz specjalności turystycznych kierunków ekonomicznych, a także dla osób profesjonalnie zajmujących się tą dziedziną.
WPROWADZENIE DO MARKETINGU W TURYSTYCE I REKREACJI ROZDZIAŁ 1. PODSTAWY MARKETINGU USŁUG Aleksander Panasiuk 1.1. Istota, zasady i cele marketingu 1.2. Obszary badawcze marketingu usług 1.3. Usługa jako produkt 1.4. Koncepcje marketingu usług ROZDZIAŁ 2. RYNEK USŁUG TURYSTYCZNYCH I REKREACYJNYCH Dawid Milewski 2.1. Istota i elementy rynku usług turystycznych i rekreacyjnych 2.2. Podmioty na rynku usług turystycznych i rekreacyjnych 2.3. Mechanizm rynkowy w turystyce i rekreacji 2.4. Orientacje rynkowe ROZDZIAŁ 3. ZACHOWANIE KLIENTA NA RYNKU TURYSTYCZNYM I REKREACYJNYM Maja Jedlińska 3.1. Zachowania klienta- istota, uwarunkowania, etapy 3.2. Typologia zachowań klientów 3.3. Kierunki zmian zachowań klientów na rynku usług turystycznych i rekreacyjnych ROZDZIAŁ 4. KONCEPCJA MARKETINGOWA W TURYSTYCE I REKREACJI Aleksander Panasiuk 4.1. Przesłanki stosowania marketingu w turystyce i rekreacji 4.2. Podstawowe nurty działań marketingowych w turystyce i rekreacji 4.3. Obszary marketingu w turystyce i rekreacji 4 4. Marketing mix w turystyce i rekreacji STRUKTURA INSTRUMENTÓW MARKETINGU W TURYSTYCE I REKREACJI ROZDZIAŁ 5. PRODUKT JAKO INSTRUMENT MARKETINGU W TURYSTYCE I REKREACJI Agnieszka Sawińska 5.1. Istota produktu w turystyce i rekreacji 5.2. Rodzaje produktów w turystyce i rekreacji 5.3. Marketingowa struktura produktu w turystyce i rekreacji 5.4. Jakość jako element marketingowego różnicowania produktu w turystyce i rekreacji 5.5. Cykl życia produktu turystycznego i rekreacyjnego 5.6. Cykl życia obszaru turystycznego ROZDZIAŁ 6. CENA JAKO INSTRUMENT MARKETINGU W TURYSTYCE I REKREACJI Adam Pawlicz 6.1. Czynniki determinujące ustalanie cen 6.1.1. Czynniki wewnętrzne 6.1.2. Czynniki zewnętrzne 6.2. Ogólne metody ustalania cen 6.3. Strategie cenowe przedsiębiorstw turystycznych 6.3.1. Podstawowe strategie cenowe 6.3.2. Specyficzne strategie cenowe 6.3.3. Techniki yield management 6.4. Strategie cenowe niekomercyjnych podmiotów turystycznych 6.5.Zmiany cen usług turystycznych i rekreacyjnych ROZDZIAŁ 7. DYSTRYBUCJA JAKO INSTRUMENT MARKETINGU W TURYSTYCE I REKREACJI Tomasz Mańkowski 7.1. Pojęcie dystrybucji usług turystycznych i rekreacyjnych 7.2. Tradycyjne i nowoczesne kanały dystrybucji usług turystycznych i rekreacyjnych 7.3. Systemy dystiybucji usług turystycznych i rekreacyjnych pytania kontrolne ROZDZIAŁ 8. PROMOCJA JAKO INSTRUMENT MARKETINGU W TURYSTYCE I REKREACJI Daria Jaremen 8.1. Istota i funkcje promocji w turystyce i rekreacji 8.2. Instrumenty promocji usług turystycznych i rekreacyjnych 8.2.1. Reklama 8.2.2. Sprzedaż osobista 8.2.3. Promocja uzupełniająca 8.2.4. Public relations i publicity 8.3. Skuteczność i efektywność działań promocyjnych w turystyce i rekreacji ROZDZIAŁ 9. PERSONEL JAKO INSTRUMENT MARKETINGU W TURYSTYCE I REKREACJI Anna Tokarz-Kocik 9.1. Rola personelu w działaniach marketingowych przedsiębiorstw turystycznych i rekreacyjnych 9.2. Pracownicy odpowiedzialni za cele marketingowe w turystyce i rekreacji 9.3. Instrumenty marketingowej polityki personalnej w turystyce i rekreacji WSPÓŁCZESNY MARKETING W TURYSTYCE I REKREACJI ROZDZIAŁ 10. MARKETING TERYTORIALNY W TURYSTYCE 10.1. Konkurencyjność regionów turystycznych Beata Meyer 10.1.1. Region jako produkt turystyczny 10.1.2. Przesłanki i charakter konkurencji regionów 10.2. Marketing terytorialny jako element budowania przewagi konkurencyjnej Beata Meyer 10.2.1. Pojęcie i poziomy marketingu terytorialnego 10.2.2. Rynki docelowe w marketingu terytorialnym 10.2.3. Marketing własny i obcy regionu turystycznego 10.3. Wykorzystanie marketingu eventowego przez regiony turystyczne Marta Sidorkiewicz ROZDZIAŁ 11. MARKOWY PRODUKT TURYSTYCZNY Anna Nitkiewicz-Jankowska 11.1. Pojęcie, rola i struktura marki 11.2. Determinanty silnej marki 11.3. Markowe produkty turystyczne 11.4. Koncepcja markowego produktu turystycznego ROZDZIAŁ 12. KOMUNIKACJA MARKETINGOWA W TURYSTYCE I REKREACJI Katarzyna Orfin 12.1. Istota komunikacji marketingowej w turystyce i rekreacji 12.2. Elementy komunikacji marketingowej w turystyce i rekreacji 12.3. Funkcje i cele komunikacji marketingowej w turystyce i rekreacji 12.4. Proces komunikacji marketingowej w turystyce i rekreacji 12.5. Odbiorcy komunikacji marketingowej w turystyce i rekreacji 12.6. Nowoczesne metody komunikacji w turystyce i rekreacji 12.6.1. Komunikacja marketingowa w mediach 12.6.2. Komunikacja marketingowa w Internecie ROZDZIAŁ 13. MARKETING RELACJI W TURYSTYCE I REKREACJI Izabela Michalska-Dudek, Renata Przeorek-Smyka 13.1. Definicje marketingu relacji 13.2. Podstawowe komponenty marketingu relacji 13.3. Zarządzanie relacjami z klientem 13.4. Instrumentarium marketingu relacji w turystyce i rekreacji ROZDZIAŁ 14. BADANIA MARKETINGOWE W TURYSTYCE I REKREACJI Małgorzata Januszewska 14.1. Cel i przedmiot badań marketingowych w turystyce i rekreacji 14.2. Projektowanie badania marketingowego w turystyce i rekreacji 14.3. Źródła informacji wykorzystywane w badaniach 14.4. Metody i techniki badań marketingowych wykorzystywane w turystyce i rekreacji ROZDZIAŁ 15. STRATEGIE MARKETINGOWE W TURYSTYCE I REKREACJI Marta Sidorkiewicz 15.1. Teoretyczne aspekty strategii rynkowych 15.2. Strategie rynkowe w turystyce i rekreacji 15.3. Podstawowe rodzaje strategii marketingowych przedsiębiorstw turystycznych i rekreacyjnych 15.4. Strategie rynkowe obszaru turystycznego
Sygnatura czytelni BWF: XII E 92
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 135704, 152823 N, 152821 N, 152822 N (4 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 7075 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka)
Bibliografia na stronach [127]-132. Netografia na stronie 132.
Dla osób zainteresowanych problematyką zastosowań szeroko rozumianych technologii cyfrowych w sektorze turystycznym, a w szczególności dla praktyków życia gospodarczego, pracowników administracji publicznej, pracowników naukowych oraz studentów kierunków związanych z turystyką.
NOWE TECHNOLOGIE INFORMACYJNE W SEKTORZE TURYSTYCZNYM – PRZEDMIOT I METODOLOGIA BADAŃ Wpływ technologii informacyjnych na proces wymiany na rynku Społeczeństwo informacyjne ICT na poziomie organizacji Rynek usług turystycznych Teoretyczne podstawy e-turystyki Pojęcie e-turystyki Miejsce e-turystyki w badaniach naukowych ROZWÓJ GLOBALNYCH SYSTEMÓW DYSTRYBUCJI DO ROKU 1995 Sektor lotniczy przed wprowadzeniem CRS Powstanie SABRE Projekty wspólnego systemu rezerwacyjnego Włączenie agentów turystycznych do elektronicznych kanałów dystrybucji Deregulacja rynku lotniczego Regulacje CRS Globalne systemy dystrybucji Trendy na rynku GDS w latach 90 ROZWÓJ E-TURYSTYKIW HOTELARSTWIE DO ROKU 1995 Wewnętrzne systemy wspierające zarządzanie hotelami Pierwsze CRS w hotelarstwie Mariaż systemów hotelowych z GDS Przedsiębiorstwa typu switch Wykorzystanie GDS oraz hotelowych CRS w małych hotelach E-touroperatorzy REWOLUCJA INTERNETOWA NA RYNKU TURYSTYCZNYM Wpływ internetu na proces wymiany Internet a popyt turystyczny Proliferacja internetu Turystyka biznesowa i turystyka wypoczynkowa Motywy korzystania z internetu jako kanału dystrybucji usług turystycznych75 Internet a podaż turystyczna Stopień wykorzystania internetu w przedsiębiorstwach Czynniki determinujące stosowanie internetu w przedsię¬biorstwach turystycznych Wpływ internetu na rynek turystyczny Dysintermediacja Reintermediacja WYKORZYSTANIE ICT W SYSTEMACH INFORMACJI TURYSTYCZNEJ Problemy implementacji ICT w sektorze publicznym Koncepcja DMS Informacja turystyczna PRZYSZŁOŚĆ TECHNOLOGII INFORMATYCZNYCH W SEKTORZE TURYSTYCZNYM Technologie mobilne Wirtualna rzeczywistość Pojęcie wirtualnej rzeczywistości Przyszłość rozwiązań WR Potencjalne wykorzystanie WR w sektorze turystycznym WR jako potencjalny substytut turystyki
Sygnatura czytelni BWF: XII E 86
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 145061, 145062 (2 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 6898 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1141) 1067)
Bibliografia na stronach [187]-214.
Niedoskonałości rynku i możliwości ich ograniczania 1.1. Teoria i klasyfikacja niedoskonałości rynku 1.1.1. Pojęcie niedoskonałości rynku 1.1.2. Efekty zewnętrzne 1.1.3. Dobra publiczne 1.1.4. Koszty transakcyjne 1.1.5. Asymetria informacji 1.2. Prywatne metody redukcji niedoskonałości rynku 1.2.1. Typologia prywatnych metod redukcji niedoskonałości rynku 1.2.2 Działania stron transakcji 1.2.3. Organizacje non-profit 1.2.4. Rola pośrednika w redukcji niedoskonałości rynku 1.3. Regulacje jako publiczne metody ograniczania niedoskonałości rynku Teoretyczne podstawy ekonomii współdzielenia 2.1. Analiza bibliometryczna publikacji z zakresu ekonomii współdzielenia 2.2. Istota ekonomii współdzielenia 2.3. Popyt i podaż w ekonomii współdzielenia 2.3.1. Specyfika podmiotów rynku 2.3.2. Motywy uczestnictwa w ekonomii współdzielenia Tradycyjny i współdzielony rynek usług hotelarskich 3.1. Rynek usług hotelarskich jako część rynku usług turystycznych 3.2. Popyt i podaż na rynku usług hotelarskich 3.2.1. Rynek tradycyjny 3.2.2. Ekonomia współdzielenia 3.3. Rozwój usług pośrednictwa na rynku usług hotelarskich w ujęciu historycznym 3.4. Istota i rodzaje platform ekonomii współdzielenia 3.4.1. Airbnb 3.4.2. Couchsurfing 3.4.3. HomeAway 3.4.4. Flipkey 3.5. Pozostali pośrednicy ekonomii współdzielenia na rynku usług hotelarskich 3.5.1. Metawyszukiwarki 3.5.2. Podnajemcy Niedoskonałości ekonomii współdzielenia oraz instrumenty ich ograniczania na rynku usług hotelarskich 4.1. Niedoskonałości ograniczane przez platformy ekonomii współdzielenia 4.1.1. System informacji zwrotnej 4.1.2. Pozostałe prywatne instrumenty ograniczające niedoskonałości rynku 4.2. Pozostałe niedoskonałości ekonomii współdzielenia na rynku usług hotelarskich 4.2.1. Efekty zewnętrzne 4.2.2. Monopolizacja rynku pośrednictwa 4.3. Publiczne regulacje ekonomii współdzielenia 4.3.1. Specyfika regulacji 4.3.2. Strategie regulacji i podmioty regulujące 4.3.3. Stosowane instrumenty regulacji Metodyczne problemy badań prowadzonych w obszarze niedoskonałości rynku usług hotelarskich ekonomii współdzielenia 5.1. Utrudnienia i ograniczenia w badaniach 5.2. Metodyka badań zrealizowanych na potrzeby pracy Tradycyjny i współdzielony rynek usług hotelarskich w Polsce 6.1. Potencjał i specyfika polskiego rynku usług turystycznych 6.2. Podaż na rynku usług hotelarskich 6.3. Usługi hotelarskie w ekonomii współdzielenia i ich dystrybucja w świetle badań jakościowych 6.4. Popyt i ceny na usługi hotelarskie w ekonomii współdzielenia 6.5. Kierunki rozwoju ekonomii współdzielenia na rynku usług hotelarskich do roku 2028 Charakterystyka niedoskonałości ekonomii współdzielenia rynku usług hotelarskich oraz propozycje ich regulacji 7.1. Niedoskonałości ekonomii współdzielenia 7.1.1. Efekty zewnętrzne 7.1.2. Ochrona konkurencji 7.1.3. Ochrona konsumenta 7.2. Regulacje rynku usług hotelarskich w świetle badań jakościowych 7.3. Koncepcja regulacji ekonomii współdzielenia na rynku usług hotelarskich w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147959, 147958 N (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 118582 L (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 4753 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [233]-243. Netogr. s. 243-245. Wykaz aktów prawnych s. 245.
Dla studentów kierunków związanych z hotelarstwem, jak również przedstawicieli nauki, praktyki i polityki gospodarczej.
Sygnatura czytelni BWF: XII L 76
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 7578 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Publikacja jest owocem badań autora prowadzonych w zakresie wykorzystania technologii informatycznych w turystyce oraz współpracy z licznymi przedsiębiorstwami świadczącymi usługi informatyczne dla sektora turystycznego. Omówiono w niej: - wpływ oraz główne problemy zastosowania technologii informatycznych w działalności przedsiębiorstw, - historię rozwiązań informatycznych w sektorze lotniczym na przykładzie ewolucji systemów rezerwacyjnych, - historię zastosowań rozwiązań informatycznych w sektorze hotelarskim oraz touroperatorów, - rewolucję internetową z połowy lat 90. XX wieku, która miała wpływ na rozwój sektora turystycznego, - problemy związane z implementacją rozwiązań informatycznych w sektorze publicznym (e-partnership, budowa systemów informacji turystycznej) - przyszłość zastosowań technik informatycznych w sektorze turystycznym (technologie mobilne, wirtualna rzeczywistość). W książce zamieszczono studia przypadków, które są przykładami badań naukowych w zakresie e-turystyki prowadzonych na całym świecie. Publikacja jest przeznaczona dla wszystkich zainteresowanych problematyką zastosowań ICT w sektorze turystycznym, a w szczególności dla praktyków życia gospodarczego, pracowników administracji publicznej, pracowników naukowych oraz studentów kierunków związanych z turystyką. Dr Adam Pawlicz – doktor nauk ekonomicznych, pracownik Katedry Zarządzania Turystyką na Uniwersytecie Szczecińskim
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności