Szostak Daniel
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Biblioteka WWFiF
(2)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Szostak Daniel
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Górczyński Robert
(78)
Meryk Radosław
(78)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Gastronomia hotelowa
(1)
Hotelarstwo
(1)
Marketing
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Turystyka
(1)
Usługi turystyczne
(1)
Temat: czas
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Gryfino (Polska ; region)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Podróże i turystyka
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Strategia rozwoju turystyki jako narzędzie podnoszenia konkurencyjności lokalnej gospodarki - Daniel Szostak 15 1.1. Turystyka jako element i czynnik rozwojowy lokalnej gospodarki 15 1.2. Czynniki determinujące opracowywanie i wdrażanie lokalnych strategii rozwoju turystyki 21 1.3. Proces opracowania i wdrażania strategii rozwoju turystyki 28 Regionalna i lokalna gospodarka turystyczna - wybrane metody i problemy badawcze - Zbigniew Głąbiński 33 2.1. Władze samorządowe a rozwój turystyki 36 2.2. Stosunek mieszkańców do rozwoju turystyki 37 Klaster turystyczny jako przykład narzędzia realizacji lokalnej strategii rozwoju turystyki - Daniel Szostak 43 Problematyka i metodologia opracowania strategii rozwoju turystyki na przykładzie powiatu gryfińskiego - ujęcie praktyczne 57 4.1. Bioklimatyczne uwarunkowania rozwoju turystyki i rekreacji w powiecie gryfińskim - Czesław Koźmiński 57 4.1.1. Materiały i metody 59 4.1.2. Analiza wyników 59 4.1.3. Podsumowanie 70 4.2. Koncepcja funkcjonowania gryfińskiego klastra turystycznego jako przykład funkcjonalnego programu realizacji strategii rozwoju turystycznego lokalnej gospodarki - Tomasz Zalewski 71 4.2.1. Rynki docelowe - główne grupy odbiorców produktu turystycznego powiatu gryfińskiego i działań proklastrowych 76 4.2.2. Potencjał turystyczny gmin i jego wpływ na produkt turystyczny 77 4.2.3. Rdzeń produktu turystycznego powiatu gryfińskiego opartego o działania proklastrowe i pierścień okalający - kierunki działań i współpracy w ramach tworzonego klastra 78 4.3. Turystyka kulturowa jako czynnik rozwoju markowych produktów turystycznych i sposób wykorzystania istniejącego potencjału w powiecie gryfińskim na przykładzie gmin Cedynia i Chojna - Tomasz Duda 84 4.3.1. Turystyka kulturowa w powiecie gryfińskim 84 4.3.2. Potencjał turystyki kulturowej gmin Cedynia i Chojna 87 4.3.3. Markowe produkty turystyki kulturowej - „CeDynia na okrągło" oraz „Dolina Miłości 92 4.4. Strategia rozwoju turystyki w powiecie gryfińskim do 2020 r. - Tomasz Duda, Zbigniew Głąbiński, Daniel Szostak, Natalia Trocińska, Tomasz Zalewski 96 1. Podstawy informacyjne 96 2. Tryb prac nad strategią i metodyka badań 96 3. Założenia do strategii 98 II. Inwentaryzacja zasobów turystycznych powiatu gryfińskiego 98 1. Zasoby przyrodnicze i krajobrazowe 99 2. Zasoby historyczno-kulturowe 117 3. Pamiątki historyczne 133 4. Zasoby dziedzictwa kulinarnego oraz inne przejawy życia kulturalnego 135 5. Baza turystyczna 141 6. Szlaki turystyczne 150 7. Zestawienie tabelaryczne inwentaryzacji 156 8. Potencjał przyrodniczo-krajobrazowy 159 9. Potencjał historyczno-kulturowy 161 10. Potencjał turystyki kulinarnej i imprezy kulturalne 164 11. Zagospodarowanie turystyczne 165 12. Struktura społeczna 168 13. Uwarunkowania gospodarcze 169 14. Ruch turystyczny 172 15. Uwarunkowanie klimatyczne 177 III. Analiza funkjonowania rynku turystycznego w powiecie gryfińskim 178 1. Analiza potencjału instytucjonalnego 178 2. Badanie międzysektorowe oceny stanu oraz możliwości rozwoju turystyki 210 3. Analiza SWOT potencjału turystycznego powiatu gryfińskiego 220 4. Poprawa konkurencyjności turystycznej powiatu gryfińskiego 231 IV. Określenie misji, wizji, osi priorytetowych i celów 232 1. Wizja 232 2. Misja 233 3. Osie priorytetowe, cele strategiczne i operacyjne 233 V. Plan rozwoju turystyki 234 1. Oś priorytetowa I - „CZŁOWIEK". Cel strategiczny - Integracja środowisk w procesie rozwoju i promocji zintegrowanej marki turystycznej powiatu 234 2. Oś priorytetowa 2 - „PRZESTRZEŃ". Cel strategiczny - Integracja środowisk w procesie tworzenia zintegrowanej sieci markowych produktów turystycznych powiatu gryfińskiego 244 3. Miejsce oraz rola gminy i powiatu gryfińskiego w działaniach w obszarze turystyki - ujęcie operacyjne i strategiczne 261 4. Analiza źródeł finansowania na działania związane z rozwojem turystyki 264 VI. Monitoring wdrażania strategii 283
Sygnatura czytelni BWF: XII J 39
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 7906 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka)
Bibliografia przy rozdziałach i na stronach [364]-367. Indeks.
Rozdział 1. Zarys historii hotelarstwa na świecie i w Polsce (Daniel Szostak) Rozdział 2. Podstawowa terminologia związana z hotelarstwem (Marta Sidorkiewicz) Rozdział 3. Wzajemne relacje między turystyką, hotelarstwem a gastronomią (Daniel Rozdział 4. Miejsce hotelarstwa w obsłudze ruchu turystycznego (Beata Meyer) Rozdział 5. Źródła prawa dotyczące hotelarstwa (Iwona Szymczak) CZĘŚĆ II. Rynek usług hotelarskich Rozdział 6. Makro- i mikrootoczenie hotelarstwa (Maja Jedlińska) Rozdział 7. Rodzaje przedsiębiorstw hotelarskich (Daria Jaremen) Rozdział 8. Klasyfikacja i kategoryzacja obiektów hotelarskich (Daniel Szostak) Rozdział 9. Usługi hotelarskie jako produkt (Daria Jaremen, Aleksander Panasiuk) Rozdział 10. Klasyfikacja usług hotelarskich (Daria Jaremen, Aleksander Panasiuk) Rozdział 11. Zachowania konsumentów w hotelarstwie (Maja Jedlińska) Rozdział 12. Mierniki charakteryzujące hotelarstwo (Dawid Milewski) Rozdział 13. Miejsce państwa na rynku usług hotelarskich (Aleksander Panasiuk) Rozdział 14. Organizacje hotelarskie na świecie i w Polsce (Anna Dołowy) Rozdział 15. Kierunki rozwoju współczesnego hotelarstwa (Daniel Szostak) Rozdział 16. Części składowe współczesnego hotelu (Daniel Szostak) Otoczenie eksploatacyjne obiektu hotelowego Recepcja (wraz z holem hotelowym) Część mieszkalna Działalność służb pięter Gastronomia hotelowa Zaplecze techniczne obiektu hotelowego Dyrekcja (wraz z komórkami funkcyjnymi i pomocniczymi) Rozdział 17. Budowa, modernizacja i wyposażanie obiektów hotelarskich (Daniel Szostak) Rozdział 18. Personel hotelowy (Anna Tokarz) Rozdział 19. Standardy obsługi i techniki pracy w hotelu (Daria Jaremen) Rozdział 20. Regulamin organizacyjny hotelu (Adam Pawlicz, Iwona Szymczak) Rozdział 21. Technologie informatyczne w hotelu (Adam Pawlicz) Rozdział 22. Internet w hotelarstwie (Tomasz Mańkowski) Rozdział 23. Współpraca podmiotów hotelarskich z biurami podróży (Dawid Milewski) Rozdział 24. Obsługa osób niepełnosprawnych w hotelarstwie (Adam Pawlicz) Rozdział 25. Ochrona praw gości hotelowych i ich mienia (Iwona Szymczak) Rozdział 26. Łańcuchy, systemy i sieci hotelowe (Daniel Szostak) Rozdział 27. Metody i techniki zarządzania w przedsiębiorstwie hotelarskim (Daniel Szostak) Rozdział 28. Zarządzanie kadrami w hotelu (Anna Tokarz) Rozdział 29. Zarządzanie marketingowe usługami hotelarskimi (Agnieszka Lewandowska)234 Rozdział 30. Zarządzanie ceną usług hotelarskich (Aleksander Panasiuk) Rozdział 31. Zarządzanie kosztami w hotelarstwie (Małgorzata Januszewska) Rozdział 32. Zarządzanie jakością usług hotelarskich (Daniel Szostak) Rozdział 33. Zarządzanie bezpieczeństwem w hotelarstwie (Maja Jedlińska) Rozdział 34. Zarządzanie majątkiem hotelu (Małgorzata Januszewska) Rozdział 35. Zarządzanie strategiczne we współczesnym hotelu (Daniel Szostak) CZĘŚĆ V. Gastronomia i usługi towarzyszące działalności hotelarskiej Rozdział 36. Zasady prowadzenia działalności gastronomicznej w turystyce i hotelarstwie (Marta Sidorkiewicz) Rozdział 37. Zakres działalności gastronomii hotelowej (Anna Dołowy) Rozdział 38. Obsługa gości w gastronomii (Tomasz Mańkowski) Rozdział 39. Personel w działalności gastronomicznej (Anna Tokarz) Rozdział 40. Obsługa konferencji (Marta Sidorkiewicz) Rozdział 41. Piony rekreacyjny, sportowy i zdrowotny w działalności współczesnego obiektu hotelarskiego (Agnieszka Lewandowska) Rozdział 42. Pozostała działalność handlowa i usługowa hotelu (Małgorzata Januszewska)
Sygnatura czytelni BWF: XII L 45
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 118682 N, 152930 N (2 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 4807 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie przy rozdziałach i na stronach 201-206. Indeks.
Dla studentów kierunku turystyka i rekreacja oraz na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną.
ROZDZIAŁ 1. KONCEPCJA MARKETINGU USŁUG Aleksander Panasiuk 1.1.Istota, zasady i cele marketingu 1.2.Obszary badawcze marketingu usług 1.3.Usługa jako produkt 1.4.Koncepcje marketingu usług ROZDZIAŁ 2. RYNĘK USŁUG TURYSTYCZNYCH 2.1.Istota rynku usług turystycznych Dawid Milewski 2.2.Podmioty rynku usług turystycznych Dawid Milewski 2.3.Mechanizm rynkowy w turystyce Dawid Milewski 2.4.Orientacje rynkowe Dawid Milewski, Aleksander Panasiuk ROZDZIAŁ 3. ZACHOWANIE KLIENTA NA RYNKU USŁUG TURYSTYCZNYCH Maja Jedlińska 3.1.Konsumenci usług turystycznych 3.2.Proces zakupu 3.3.Kryteria i procedury segmentacji rynku ROZDZIAŁ 4. KONCEPCJA MARKETINGOWA W TURYSTYCE 4.1.Przesłanki zastosowania marketingu w turystyce Aleksander Panasiuk 4.2.Marketing mix w turystyce Aleksander Panasiuk 4.3.Marketing terytorialny w turystyce Beata Meyer ROZDZIAŁ 5. PRODUKT NA RYNKU USŁUG TURYSTYCZNYCH 5.1.Istota produktu turystycznego Agnieszka Lewandowska 5.2.Usługa turystyczna jako produkt Agnieszka Lewandowska 5.3.Rodzaje produktów turystycznych Agnieszka Lewandowska 5.4.Cykl zycia produktu turystycznego Agnieszka Lewandowska 5.5.Jakość usług turystycznych Agnieszka Lewandowska, Aleksander Panasiuk 5.6.Marka turystyczna Agnieszka Lewandowska, Aleksander Panasiuk ROZDZIAŁ 6. CENA USŁUG TURYSTYCZNYCH 6.1.Istota i rodzaje cen w turystyce Aleksander Panasiuk, Adam Pawlicz 6.2.Koncepcje ustalania cen w turystyce Aleksander Panasiuk, Adam Pawlicz 6.3.Strategie cenowe w turystyce Adam Pawlicz ROZDZIAŁ 7. DYSTRYBUCJA USŁUG TURYSTYCZNYCH Daniel Szostak 7.1.Pojecie dystrybucji usług turystycznych 7.2.Kanały dystrybucji w turystyce 7.3.System dystrybucji usług turystycznych 7.4.Dystrybucja a sprzedaz usług turystycznych 7.5.Rola lokalizacji w dystrybucji turystycznej 7.6.Nowoczesne kanały dystrybucji usług turystycznych ROZDZIAŁ 8. PROMOCJA USŁUG TURYSTYCZNYCH Daria Jaremen 8.1.System komunikacji z rynkiem w turystyce 8.2.Reklama usług turystycznych 8.3.Sprzedaz osobista usług turystycznych 8.4.Instrumenty promocji uzupełniającej 8.5.Public relations w turystyce ROZDZIAŁ 9. PERSONEL TURYSTYCZNY Anna Tokarz 9.1.Rola personelu w marketingu turystycznym 9.2.Pracownicy odpowiedzialni za cele marketingowe w turystyce 9.3.Instrumenty marketingowej polityki personalnej w turystyce ROZDZIAŁ 10. BADANIA MARKETINGOWE NA RYNKU USŁUG TURYSTYCZNYCH Małgorzata Januszewska 10.1.Istota badan marketingowych 10.2.Źródła informacji wykorzystywane w badaniach 10.3.Metody i techniki badan marketingowych ROZDZIAŁ 11. STRATEGIE RYNKOWE W TURYSTYCE Daniel Szostak 11.1.Istota i klasyfikacja strategii rynkowych 11.2.Rodzaje strategii rynkowych w turystyce 11.3.Podstawowe rodzaje strategii marketingowych w turystyce 11.4.Strategie rynkowe obszaru turystycznego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152818 N, 152820 N, 152819 N (3 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności