Tokarz Anna
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(4)
tylko na miejscu
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Biblioteka WWFiF
(4)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Tokarz Anna
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2000 - 2009
(5)
Okres powstania dzieła
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Usługi turystyczne
(2)
Gastronomia hotelowa
(1)
Hotelarstwo
(1)
Marketing
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Usługi
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Podróże i turystyka
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Turystyka)
Bibliografia przy rozdziałach i na stronach [364]-367. Indeks.
Rozdział 1. Zarys historii hotelarstwa na świecie i w Polsce (Daniel Szostak) Rozdział 2. Podstawowa terminologia związana z hotelarstwem (Marta Sidorkiewicz) Rozdział 3. Wzajemne relacje między turystyką, hotelarstwem a gastronomią (Daniel Rozdział 4. Miejsce hotelarstwa w obsłudze ruchu turystycznego (Beata Meyer) Rozdział 5. Źródła prawa dotyczące hotelarstwa (Iwona Szymczak) CZĘŚĆ II. Rynek usług hotelarskich Rozdział 6. Makro- i mikrootoczenie hotelarstwa (Maja Jedlińska) Rozdział 7. Rodzaje przedsiębiorstw hotelarskich (Daria Jaremen) Rozdział 8. Klasyfikacja i kategoryzacja obiektów hotelarskich (Daniel Szostak) Rozdział 9. Usługi hotelarskie jako produkt (Daria Jaremen, Aleksander Panasiuk) Rozdział 10. Klasyfikacja usług hotelarskich (Daria Jaremen, Aleksander Panasiuk) Rozdział 11. Zachowania konsumentów w hotelarstwie (Maja Jedlińska) Rozdział 12. Mierniki charakteryzujące hotelarstwo (Dawid Milewski) Rozdział 13. Miejsce państwa na rynku usług hotelarskich (Aleksander Panasiuk) Rozdział 14. Organizacje hotelarskie na świecie i w Polsce (Anna Dołowy) Rozdział 15. Kierunki rozwoju współczesnego hotelarstwa (Daniel Szostak) Rozdział 16. Części składowe współczesnego hotelu (Daniel Szostak) Otoczenie eksploatacyjne obiektu hotelowego Recepcja (wraz z holem hotelowym) Część mieszkalna Działalność służb pięter Gastronomia hotelowa Zaplecze techniczne obiektu hotelowego Dyrekcja (wraz z komórkami funkcyjnymi i pomocniczymi) Rozdział 17. Budowa, modernizacja i wyposażanie obiektów hotelarskich (Daniel Szostak) Rozdział 18. Personel hotelowy (Anna Tokarz) Rozdział 19. Standardy obsługi i techniki pracy w hotelu (Daria Jaremen) Rozdział 20. Regulamin organizacyjny hotelu (Adam Pawlicz, Iwona Szymczak) Rozdział 21. Technologie informatyczne w hotelu (Adam Pawlicz) Rozdział 22. Internet w hotelarstwie (Tomasz Mańkowski) Rozdział 23. Współpraca podmiotów hotelarskich z biurami podróży (Dawid Milewski) Rozdział 24. Obsługa osób niepełnosprawnych w hotelarstwie (Adam Pawlicz) Rozdział 25. Ochrona praw gości hotelowych i ich mienia (Iwona Szymczak) Rozdział 26. Łańcuchy, systemy i sieci hotelowe (Daniel Szostak) Rozdział 27. Metody i techniki zarządzania w przedsiębiorstwie hotelarskim (Daniel Szostak) Rozdział 28. Zarządzanie kadrami w hotelu (Anna Tokarz) Rozdział 29. Zarządzanie marketingowe usługami hotelarskimi (Agnieszka Lewandowska)234 Rozdział 30. Zarządzanie ceną usług hotelarskich (Aleksander Panasiuk) Rozdział 31. Zarządzanie kosztami w hotelarstwie (Małgorzata Januszewska) Rozdział 32. Zarządzanie jakością usług hotelarskich (Daniel Szostak) Rozdział 33. Zarządzanie bezpieczeństwem w hotelarstwie (Maja Jedlińska) Rozdział 34. Zarządzanie majątkiem hotelu (Małgorzata Januszewska) Rozdział 35. Zarządzanie strategiczne we współczesnym hotelu (Daniel Szostak) CZĘŚĆ V. Gastronomia i usługi towarzyszące działalności hotelarskiej Rozdział 36. Zasady prowadzenia działalności gastronomicznej w turystyce i hotelarstwie (Marta Sidorkiewicz) Rozdział 37. Zakres działalności gastronomii hotelowej (Anna Dołowy) Rozdział 38. Obsługa gości w gastronomii (Tomasz Mańkowski) Rozdział 39. Personel w działalności gastronomicznej (Anna Tokarz) Rozdział 40. Obsługa konferencji (Marta Sidorkiewicz) Rozdział 41. Piony rekreacyjny, sportowy i zdrowotny w działalności współczesnego obiektu hotelarskiego (Agnieszka Lewandowska) Rozdział 42. Pozostała działalność handlowa i usługowa hotelu (Małgorzata Januszewska)
Sygnatura czytelni BWF: XII L 45
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 118682 N, 152930 N (2 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 4807 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie przy rozdziałach i na stronach 201-206. Indeks.
Dla studentów kierunku turystyka i rekreacja oraz na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną.
ROZDZIAŁ 1. KONCEPCJA MARKETINGU USŁUG Aleksander Panasiuk 1.1.Istota, zasady i cele marketingu 1.2.Obszary badawcze marketingu usług 1.3.Usługa jako produkt 1.4.Koncepcje marketingu usług ROZDZIAŁ 2. RYNĘK USŁUG TURYSTYCZNYCH 2.1.Istota rynku usług turystycznych Dawid Milewski 2.2.Podmioty rynku usług turystycznych Dawid Milewski 2.3.Mechanizm rynkowy w turystyce Dawid Milewski 2.4.Orientacje rynkowe Dawid Milewski, Aleksander Panasiuk ROZDZIAŁ 3. ZACHOWANIE KLIENTA NA RYNKU USŁUG TURYSTYCZNYCH Maja Jedlińska 3.1.Konsumenci usług turystycznych 3.2.Proces zakupu 3.3.Kryteria i procedury segmentacji rynku ROZDZIAŁ 4. KONCEPCJA MARKETINGOWA W TURYSTYCE 4.1.Przesłanki zastosowania marketingu w turystyce Aleksander Panasiuk 4.2.Marketing mix w turystyce Aleksander Panasiuk 4.3.Marketing terytorialny w turystyce Beata Meyer ROZDZIAŁ 5. PRODUKT NA RYNKU USŁUG TURYSTYCZNYCH 5.1.Istota produktu turystycznego Agnieszka Lewandowska 5.2.Usługa turystyczna jako produkt Agnieszka Lewandowska 5.3.Rodzaje produktów turystycznych Agnieszka Lewandowska 5.4.Cykl zycia produktu turystycznego Agnieszka Lewandowska 5.5.Jakość usług turystycznych Agnieszka Lewandowska, Aleksander Panasiuk 5.6.Marka turystyczna Agnieszka Lewandowska, Aleksander Panasiuk ROZDZIAŁ 6. CENA USŁUG TURYSTYCZNYCH 6.1.Istota i rodzaje cen w turystyce Aleksander Panasiuk, Adam Pawlicz 6.2.Koncepcje ustalania cen w turystyce Aleksander Panasiuk, Adam Pawlicz 6.3.Strategie cenowe w turystyce Adam Pawlicz ROZDZIAŁ 7. DYSTRYBUCJA USŁUG TURYSTYCZNYCH Daniel Szostak 7.1.Pojecie dystrybucji usług turystycznych 7.2.Kanały dystrybucji w turystyce 7.3.System dystrybucji usług turystycznych 7.4.Dystrybucja a sprzedaz usług turystycznych 7.5.Rola lokalizacji w dystrybucji turystycznej 7.6.Nowoczesne kanały dystrybucji usług turystycznych ROZDZIAŁ 8. PROMOCJA USŁUG TURYSTYCZNYCH Daria Jaremen 8.1.System komunikacji z rynkiem w turystyce 8.2.Reklama usług turystycznych 8.3.Sprzedaz osobista usług turystycznych 8.4.Instrumenty promocji uzupełniającej 8.5.Public relations w turystyce ROZDZIAŁ 9. PERSONEL TURYSTYCZNY Anna Tokarz 9.1.Rola personelu w marketingu turystycznym 9.2.Pracownicy odpowiedzialni za cele marketingowe w turystyce 9.3.Instrumenty marketingowej polityki personalnej w turystyce ROZDZIAŁ 10. BADANIA MARKETINGOWE NA RYNKU USŁUG TURYSTYCZNYCH Małgorzata Januszewska 10.1.Istota badan marketingowych 10.2.Źródła informacji wykorzystywane w badaniach 10.3.Metody i techniki badan marketingowych ROZDZIAŁ 11. STRATEGIE RYNKOWE W TURYSTYCE Daniel Szostak 11.1.Istota i klasyfikacja strategii rynkowych 11.2.Rodzaje strategii rynkowych w turystyce 11.3.Podstawowe rodzaje strategii marketingowych w turystyce 11.4.Strategie rynkowe obszaru turystycznego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152818 N, 152820 N, 152819 N (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. FS 287 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Autor
Temat
Bibliogr. przy rozdz. i na s. [117]-118.
Sygnatura czytelni BWF: V C 37
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 118831 L (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 4836 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zaw. charakterystykę obowiązków i programy szkolenia pracowników w sektorze turystycznym.
Bibliogr. s. [114]-117.
Sygnatura czytelni BWF: XII E 38
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 118525 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 4718 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności