Tokarz-Kocik Anna
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(3)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(3)
E-booki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Biblioteka WWFiF
(3)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Tokarz-Kocik Anna
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Hotelarstwo
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Marketing
(1)
Motywacja pracy
(1)
Osoby starsze
(1)
Ryzyko personalne
(1)
Siła robocza
(1)
Turystyka
(1)
Usługi turystyczne
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Monografia
(2)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Turystyka)
Bibliografia na stronach [372]-378 i przy rozdziałach. Indeks.
Dla studentów kierunku turystyka i rekreacja oraz specjalności turystycznych kierunków ekonomicznych, a także dla osób profesjonalnie zajmujących się tą dziedziną.
WPROWADZENIE DO MARKETINGU W TURYSTYCE I REKREACJI ROZDZIAŁ 1. PODSTAWY MARKETINGU USŁUG Aleksander Panasiuk 1.1. Istota, zasady i cele marketingu 1.2. Obszary badawcze marketingu usług 1.3. Usługa jako produkt 1.4. Koncepcje marketingu usług ROZDZIAŁ 2. RYNEK USŁUG TURYSTYCZNYCH I REKREACYJNYCH Dawid Milewski 2.1. Istota i elementy rynku usług turystycznych i rekreacyjnych 2.2. Podmioty na rynku usług turystycznych i rekreacyjnych 2.3. Mechanizm rynkowy w turystyce i rekreacji 2.4. Orientacje rynkowe ROZDZIAŁ 3. ZACHOWANIE KLIENTA NA RYNKU TURYSTYCZNYM I REKREACYJNYM Maja Jedlińska 3.1. Zachowania klienta- istota, uwarunkowania, etapy 3.2. Typologia zachowań klientów 3.3. Kierunki zmian zachowań klientów na rynku usług turystycznych i rekreacyjnych ROZDZIAŁ 4. KONCEPCJA MARKETINGOWA W TURYSTYCE I REKREACJI Aleksander Panasiuk 4.1. Przesłanki stosowania marketingu w turystyce i rekreacji 4.2. Podstawowe nurty działań marketingowych w turystyce i rekreacji 4.3. Obszary marketingu w turystyce i rekreacji 4 4. Marketing mix w turystyce i rekreacji STRUKTURA INSTRUMENTÓW MARKETINGU W TURYSTYCE I REKREACJI ROZDZIAŁ 5. PRODUKT JAKO INSTRUMENT MARKETINGU W TURYSTYCE I REKREACJI Agnieszka Sawińska 5.1. Istota produktu w turystyce i rekreacji 5.2. Rodzaje produktów w turystyce i rekreacji 5.3. Marketingowa struktura produktu w turystyce i rekreacji 5.4. Jakość jako element marketingowego różnicowania produktu w turystyce i rekreacji 5.5. Cykl życia produktu turystycznego i rekreacyjnego 5.6. Cykl życia obszaru turystycznego ROZDZIAŁ 6. CENA JAKO INSTRUMENT MARKETINGU W TURYSTYCE I REKREACJI Adam Pawlicz 6.1. Czynniki determinujące ustalanie cen 6.1.1. Czynniki wewnętrzne 6.1.2. Czynniki zewnętrzne 6.2. Ogólne metody ustalania cen 6.3. Strategie cenowe przedsiębiorstw turystycznych 6.3.1. Podstawowe strategie cenowe 6.3.2. Specyficzne strategie cenowe 6.3.3. Techniki yield management 6.4. Strategie cenowe niekomercyjnych podmiotów turystycznych 6.5.Zmiany cen usług turystycznych i rekreacyjnych ROZDZIAŁ 7. DYSTRYBUCJA JAKO INSTRUMENT MARKETINGU W TURYSTYCE I REKREACJI Tomasz Mańkowski 7.1. Pojęcie dystrybucji usług turystycznych i rekreacyjnych 7.2. Tradycyjne i nowoczesne kanały dystrybucji usług turystycznych i rekreacyjnych 7.3. Systemy dystiybucji usług turystycznych i rekreacyjnych pytania kontrolne ROZDZIAŁ 8. PROMOCJA JAKO INSTRUMENT MARKETINGU W TURYSTYCE I REKREACJI Daria Jaremen 8.1. Istota i funkcje promocji w turystyce i rekreacji 8.2. Instrumenty promocji usług turystycznych i rekreacyjnych 8.2.1. Reklama 8.2.2. Sprzedaż osobista 8.2.3. Promocja uzupełniająca 8.2.4. Public relations i publicity 8.3. Skuteczność i efektywność działań promocyjnych w turystyce i rekreacji ROZDZIAŁ 9. PERSONEL JAKO INSTRUMENT MARKETINGU W TURYSTYCE I REKREACJI Anna Tokarz-Kocik 9.1. Rola personelu w działaniach marketingowych przedsiębiorstw turystycznych i rekreacyjnych 9.2. Pracownicy odpowiedzialni za cele marketingowe w turystyce i rekreacji 9.3. Instrumenty marketingowej polityki personalnej w turystyce i rekreacji WSPÓŁCZESNY MARKETING W TURYSTYCE I REKREACJI ROZDZIAŁ 10. MARKETING TERYTORIALNY W TURYSTYCE 10.1. Konkurencyjność regionów turystycznych Beata Meyer 10.1.1. Region jako produkt turystyczny 10.1.2. Przesłanki i charakter konkurencji regionów 10.2. Marketing terytorialny jako element budowania przewagi konkurencyjnej Beata Meyer 10.2.1. Pojęcie i poziomy marketingu terytorialnego 10.2.2. Rynki docelowe w marketingu terytorialnym 10.2.3. Marketing własny i obcy regionu turystycznego 10.3. Wykorzystanie marketingu eventowego przez regiony turystyczne Marta Sidorkiewicz ROZDZIAŁ 11. MARKOWY PRODUKT TURYSTYCZNY Anna Nitkiewicz-Jankowska 11.1. Pojęcie, rola i struktura marki 11.2. Determinanty silnej marki 11.3. Markowe produkty turystyczne 11.4. Koncepcja markowego produktu turystycznego ROZDZIAŁ 12. KOMUNIKACJA MARKETINGOWA W TURYSTYCE I REKREACJI Katarzyna Orfin 12.1. Istota komunikacji marketingowej w turystyce i rekreacji 12.2. Elementy komunikacji marketingowej w turystyce i rekreacji 12.3. Funkcje i cele komunikacji marketingowej w turystyce i rekreacji 12.4. Proces komunikacji marketingowej w turystyce i rekreacji 12.5. Odbiorcy komunikacji marketingowej w turystyce i rekreacji 12.6. Nowoczesne metody komunikacji w turystyce i rekreacji 12.6.1. Komunikacja marketingowa w mediach 12.6.2. Komunikacja marketingowa w Internecie ROZDZIAŁ 13. MARKETING RELACJI W TURYSTYCE I REKREACJI Izabela Michalska-Dudek, Renata Przeorek-Smyka 13.1. Definicje marketingu relacji 13.2. Podstawowe komponenty marketingu relacji 13.3. Zarządzanie relacjami z klientem 13.4. Instrumentarium marketingu relacji w turystyce i rekreacji ROZDZIAŁ 14. BADANIA MARKETINGOWE W TURYSTYCE I REKREACJI Małgorzata Januszewska 14.1. Cel i przedmiot badań marketingowych w turystyce i rekreacji 14.2. Projektowanie badania marketingowego w turystyce i rekreacji 14.3. Źródła informacji wykorzystywane w badaniach 14.4. Metody i techniki badań marketingowych wykorzystywane w turystyce i rekreacji ROZDZIAŁ 15. STRATEGIE MARKETINGOWE W TURYSTYCE I REKREACJI Marta Sidorkiewicz 15.1. Teoretyczne aspekty strategii rynkowych 15.2. Strategie rynkowe w turystyce i rekreacji 15.3. Podstawowe rodzaje strategii marketingowych przedsiębiorstw turystycznych i rekreacyjnych 15.4. Strategie rynkowe obszaru turystycznego
Sygnatura czytelni BWF: XII E 92
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 135704, 152823 N, 152821 N, 152822 N (4 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 7075 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na okładce: publikacja prezentuje główne zagadnienia dotyczące relacji między turystą seniorem a stroną podażową rynku usług hotelarskich.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 101-107.
Senior na rynku usług turystycznych Starzenie się społeczeństwa jako ważna determinanta zmian na rynku turystycznym Klasyfikacja seniorów na rynku turystycznym Aktywność turystyczna seniorów Preferencje seniorów jako wyznacznik działań przedsiębiorstw turystycznych Rola potrzeb i oczekiwań turystów seniorów w kreowaniu produktu hotelarskiego Teoretyczne aspekty rynku usług hotelarskich Elementy produktu hotelarskiego dedykowanego turystom seniorom. Ujęcie teoretyczno-empiryczne Znaczenie lokalizacji obiektu hotelarskiego dla turystów seniorów Przystosowanie infrastruktury obiektu hotelarskiego do potrzeb i oczekiwań turystów seniorów Dostosowanie usług obiektów hotelarskich do potrzeb i oczekiwań turystów seniorów Wybrane typy obiektów hotelarskich spełniające potrzeby i oczekiwania turystów seniorów obiekty hotelarskie ,,przyjazne dorosłym'' Obiekty hotelarskie typu ,,medical SPA' Gospodarowanie kapitałem ludzkim w hotelarstwie w aspekcie zmian demograficznych. Wpływ zmian demograficznych na rynek pracy w hotelarstwie Działania retencyjne jako instrument kształtowania kadr hotelarskich na potrzeby obsługi turystów seniorów Znaczenie personelu hotelu w obsłudze turystów seniorów Miejsce personelu w komunikacji marketingowej hotelu adresowanej do segmentu turystów seniorów
Sygnatura czytelni BWF: XII H 68
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 146200 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8170 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1052) 978)
Na stronie tytułowej także tom 1052, oznaczający numer kolejny serii Rozprawy i Studia do numeru 74. wydawanej przez Wyższą Szkołę Pedagogiczną w Szczecinie.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach [227]-245.
Ryzyko motywacyjne w działalności podmiotów gospodarczych Ewolucja definiowania ryzyka w różnych nurtach myśli ekonomicznej Ryzyko systematyczne i specyficzne w działalności podmiotów gospodarczych Elementy ryzyka pracodawcy Ryzyko motywacyjne jako rodzaj ryzyka personalnego Motywowanie do pracy w gospodarowaniu kapitałem ludzkim Koncepcje kapitału ludzkiego w teorii ekonomii Gospodarowanie kapitałem ludzkim na poziomie mikroekonomicznym Zakres znaczeniowy pojęć motywacja i motywowanie Charakterystyka wybranych teorii motywacji Teorie treści motywacji Teorie procesu motywacji Narzędzia motywowania Płaca jako czynnik motywacyjny Motywatory pozapłacowe materialne i niematerialne Wskaźniki stanu motywacji pracowniczej Satysfakcja pracowników jako efekt motywowania Lojalność pracownicza jako następstwo działań motywacyjnych Rynek pracy w hotelarstwie Hotelarstwo jako dziedzina gospodarowania Istota i segmenty rynku pracy w branży hotelarskiej Podaż pracy w hotelarstwie Ekonomiczne uwarunkowania popytu na pracę w hotelarstwie Ocena działań motywacyjnych w przedsiębiorstwach hotelarskich jako metody redukcji ryzyka personalnego Rola systemu informacji kadrowej w procesie identyfikacji stanu motywacji pracowniczej i ryzyka personalnego w branży hotelarskiej Pracownicy hotelu jako źródło ryzyka Ocena ryzyka personalnego w przedsiębiorstwach hotelarskich Instrumenty motywowania w hotelarstwie Egzemplifikacja działań motywacyjnych w wybranym przedsiębiorstwie hotelarskim (przykład pięciogwiazdkowego hotelu w Warszawie) Modelowe ujęcie redukcji ryzyka personalnego w hotelarstwie przez działania motywacyjne Potrzeby pracowników jako przesłanka działań motywacyjnych Identyfikacja luk w działaniach motywacyjnych przedsiębiorstwa hotelarskiego (przykład pięciogwiazdkowego hotelu w Kołobrzegu) Działania motywacyjne w procesie kształtowania zaangażowania pracowników i redukcji ryzyka personalnego Wpływ działań motywacyjnych na ryzyko fluktuacji w przedsiębiorstwie hotelarskim (przykład dwugwiazdkowego hotelu w Szczecinie) Wpływ ograniczenia działań motywacyjnych na lojalność pracowników przedsiębiorstwa hotelarskiego (przykład czterogwiazdkowego hotelu w Szczecinie) Wpływ działań motywacyjnych na wizerunek hotelu jako pracodawcy (przykład Sieci Qubus Hotel) Model motywowania w warunkach ryzyka personalnego
Sygnatura czytelni BWF: XII L 81
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 144891 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8021 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Niniejsza monografia dotyczy bardzo ważnego i aktualnego problemu wynikającego ze starzenia się społeczeństwa w krajach emitujących ruch turystyczny, w tym w Polsce, i związanych z tym problemów dostosowania usług do potrzeb turystów seniorów. Autorki prezentują najnowsze zagadnienia związane z tendencjami i rozwojem rynku usług hotelarskich, odnoszą się do nowych trendów, zmian pokoleniowych, nowych potrzeb turystów seniorów, a także ich podziału na różne segmenty. (…) Poruszana w monografii tematyka może być interesująca dla różnych kręgów odbiorców reprezentujących zarówno stronę praktyczną rynku usług hotelarskich, jak też osób pragnących poszerzyć swoją wiedzę teoretyczną na ten temat. Z recenzji prof. nadzw. UEP dr hab. Agnieszki Niezgody Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Ryzyko motywacyjne w hotelarstwie związane jest z tym, że pracodawcy w branży hotelarskiej, dysponując określonymi zasobami ludzkimi, nie mogą być do końca pewni korzyści, które dzięki tym zasobom osiągną. Wynika to m.in. z niemożności dokładnego określenia a priori wartości wszystkich rezultatów pracy zatrudnionych osób, a także efektów działań podejmowanych w stosunku do pracowników, w tym rezultatów przyjętych sposobów motywowania. Ryzyko motywacyjne jest słabo rozpoznane w literaturze przedmiotu, brakuje praktycznych rozwiązań, jak takie ryzyko mierzyć i jak je redukować. Nowatorski charakter niniejszej rozprawy wynika przede wszystkim z podjętej próby transferu dotychczasowej wiedzy o ryzyku na obszar personalny na poziomie mezoekonomicznym (w branży hotelarskiej) i na poziomie mikroekonomicznym (w przedsiębiorstwie hotelarskim), ze szczególnym uwzględnieniem rodzajów ryzyka generowanych na skutek działań motywacyjnych. Głównym celem monografii jest poznanie roli systemu motywacyjnego w ogra¬niczaniu ryzyka personalnego w hotelarstwie. W realizacji tak postawionego celu głównego mają pomóc sformułowane cele szczegółowe: • rozpoznanie podstawowych źródeł ryzyka personalnego w hotelarstwie, • identyfikacja stanu motywacji pracowniczej i poziomu ryzyka personalnego w przedsiębiorstwach hotelarskich, • egzemplifikacja działań motywacyjnych i cząstkowych rodzajów ryzyka w działalności hotelarskiej na podstawie studiów przypadków. Celem metodycznym pracy jest opracowanie modelu redukcji ryzyka personal¬nego w hotelarstwie opartego na działaniach motywacyjnych. Celem aplikacyjnym jest przeprowadzenie diagnozy oraz dostarczenie mate¬riałów i wniosków, a także narzędzi (modeli), możliwych do wykorzystania przez przedsiębiorców do budowania kapitału ludzkiego w hotelarstwie i ograniczania ryzyka motywacyjnego. Ze wstępu
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności