156984
Brak okładki
Książka
W koszyku
Komunikacja marketingowa jako przedmiot zarządzania Zintegrowana komunikacja marketingowa Przesłanki, znaczenie i wyzwania integracji działań marketingowych Geneza i istota zintegrowanej komunikacji marketingowej Planowanie zintegrowanej komunikacji marketingowej nowski Poziomy, płaszczyzny i wymiary integracji komunikacji marketingowej Komunikacja marketingowa w przedsiębiorstwie i poza nim - dualizm nadawcy Wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnych w komunikuj marketingowej Dostęp do internetu i cyfryzacja jako uwarunkowania komunikacji marketingowej Wpływ technologii informacyjnych na komunikację marketingową Formy i instrumenty komunikacji marketingowej Nowe media i kanały przekazu w komunikacji marketingowej Wyzwania dotyczące zarządzania komunikacją marketingową Wybrane teorie naukowe i koncepcje teoretyczne determinujące zarządzanie komunikacją marketingową Komunikacja marketingowa w świetle wybranych teorii naukowych Teoria kosztów transakcyjnych i teoria agencji jako bazowe teorie komunikacji marketingowej Wpływ systemu zarządzania organizacjami na marketing i komunikację Nowoczesne modele przedsiębiorstwa i metody zarządzania determinujące komunikację marketingową Outsourcing jako metoda zarządzania działalnością marketingową Komunikacja marketingowa z wykorzystaniem outsourcingu Przesłanki i uwarunkowania outsourcingu komunikacji marketingowej Branża komunikacji marketingowej i jej rozwój Organizowanie komunikacji marketingowej Wybór metody zarządzania komunikacją marketingową Ocena efektów i pomiar skuteczności komunikacji marketingowej Zarządzanie komunikacją marketingową w ujęciu empirycznym Zakres i skuteczność outsourcingu komunikacji marketingowej Ocena współpracy między agencjami a przedsiębiorstwami Outsourcing komunikacji marketingowej z perspektywy firmy produkcyjnej
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 264
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148007 N, E 6020 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148006 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach [257]-279.
Uwaga dotycząca finansowania
Publikacja dofinansowana przez Uniwersytet Rzeszowski
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności