158660
Book
In basket
Komunikacja marketingowa jako przedmiot zarządzania Zintegrowana komunikacja marketingowa Przesłanki, znaczenie i wyzwania integracji działań marketingowych Geneza i istota zintegrowanej komunikacji marketingowej Planowanie zintegrowanej komunikacji marketingowej nowski Poziomy, płaszczyzny i wymiary integracji komunikacji marketingowej Komunikacja marketingowa w przedsiębiorstwie i poza nim - dualizm nadawcy Wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnych w komunikuj marketingowej Dostęp do internetu i cyfryzacja jako uwarunkowania komunikacji marketingowej Wpływ technologii informacyjnych na komunikację marketingową Formy i instrumenty komunikacji marketingowej Nowe media i kanały przekazu w komunikacji marketingowej Wyzwania dotyczące zarządzania komunikacją marketingową Wybrane teorie naukowe i koncepcje teoretyczne determinujące zarządzanie komunikacją marketingową Komunikacja marketingowa w świetle wybranych teorii naukowych Teoria kosztów transakcyjnych i teoria agencji jako bazowe teorie komunikacji marketingowej Wpływ systemu zarządzania organizacjami na marketing i komunikację Nowoczesne modele przedsiębiorstwa i metody zarządzania determinujące komunikację marketingową Outsourcing jako metoda zarządzania działalnością marketingową Komunikacja marketingowa z wykorzystaniem outsourcingu Przesłanki i uwarunkowania outsourcingu komunikacji marketingowej Branża komunikacji marketingowej i jej rozwój Organizowanie komunikacji marketingowej Wybór metody zarządzania komunikacją marketingową Ocena efektów i pomiar skuteczności komunikacji marketingowej Zarządzanie komunikacją marketingową w ujęciu empirycznym Zakres i skuteczność outsourcingu komunikacji marketingowej Ocena współpracy między agencjami a przedsiębiorstwami Outsourcing komunikacji marketingowej z perspektywy firmy produkcyjnej
Sygnatura czytelni BMW: VI C 91 @
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 148007 N, E 6020 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 148006 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach [257]-279.
Funding information note
Publikacja dofinansowana przez Uniwersytet Rzeszowski
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności