158660
No cover
Book
In basket
Marketing mobilny / redakacja naukowa Agnieszka Dejnaka. - Wydanie 1. - Warszawa : Difin, 2018. - 172 strony : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Mobile marketing - wybrane aspekty teoretyczno-praktyczne Agnieszka Dejnaka 1.1 Mobile marketing a e-marketing 1.2. Aplikacje mobilne 1.3. Technologie w mobile marketingu 1.4. Mobile marketing a futurystyczne wizje Wykorzystanie urządzeń mobilnych w zakupach polskich gospodarstw domowych Katarzyna Kachel 2.1. Gospodarstwo domowe jako użytkownik urządzeń mobilnych 2.2. Urządzenia mobilne w codziennym życiu gospodarstw domowych w Polsce 2.3. Urządzenia mobilne w zakupach polskich gospodarstw domowych Czy niepełnosprawność może być smart? Rozwiązania marketingu mobilnego Anna Brdulak, Anna Orzet 3.1. Ochrona danych osobowych w urządzeniach mobilnych 3.2. Niepełnosprawność - charakterystyka, zakres 3.3. Rozwiązania marketingu mobilnego dla osób niepełnosprawnych w kontekście inteligentnych miast 3.0 Aplikacje mobilne w turystyce i rekreacji Edyta Migoń, Agnieszka Augustyn, Anna Łabaza 4.1. Zastosowanie aplikacji w podróżach 4.2. Zastosowanie aplikacji mobilnych w turystyce poznawczej 4.3. Zastosowanie aplikacji mobilnych w organizacji czasu wolnego w trakcie wyjazdu 4.4. Korzystanie z aplikacji mobilnych w czasie podróży - w świetle wyników badań ankietowych Microlearnig - mobilna edukacja wśród współczesnej młodzieży Anna Zięty, Sonia Gruca 5.1. Wyzwania cyfrowego świata 5.2. Młodzi użytkownicy sieci i urządzeń mobilnych 5.3. Microlearning - pojęcie, cechy i możliwości zastosowania E-PR - dynamika zmian w public relations, nowe trendy i metody badań Danuta Studencka-Derkacz 6.1. Public relations w dobie rozwoju internetu 6.2. Zmiany czasu reakcji i kompetencji PR-owca 6.3. Rola emocji w komunikacji z klientem 6.4. Rola PR-owca wczoraj i dziś. Współczesny public relations 6.5. Mobile public relations Skuteczne projektowanie aplikacji mobilnych - główne aspekty praktyczne Jan Cendrowski 7.1. Aplikacje mobilne - uwarunkowania pobieralności aplikacji i zasady skutecznego projektowania 7.2. Design aplikacji oraz wykorzystanie kolorów 7.3. Uniwersalne zasady projektowania interfejsów aplikacji Digital marketing - technologie cyfrowe a zmiany w funkcjonowaniu marketingu Krzysztof Kuźniak 8.1. Rewolucja cyfrowa 8.2. Działania marketingowe a programowanie stron internetowych i aplikacji mobilnych 8.3. Big Data 138 8.4. Narzędzia marketingu-mix w czasach cyfrowych Marketing mobilny a potrzeby osób niepełnosprawnych Agnieszka Sosińska 9.1. Marketing mobilny a niepełnosprawność 9.2. Osoby niepełnosprawne a e-dostępność informacji w mobile 9.3. Potrzeby osób niepełnosprawnych a dostosowanie stron internetowych oraz aplikacji mobilnych
Sygnatura czytelni BMW: XIII D 50 @
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. E 6035 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 148108 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach [163]-169.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności