158660
Book
In basket
Paradygmaty rozwoju konsumpcji żywności w Polsce / Joanna Szwacka-Mokrzycka. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2018. - 197 stron : ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Paradygmaty rozwoju gospodarki żywnościowej w Polsce Ujęcie paradygmatu w gospodarce żywnościowej Sektor gospodarki żywnościowej w poszukiwaniu paradygmatów rozwoju Rozwój gospodarczy Polski po przystąpieniu do UE Miejsce konsumpcji w łańcuchu żywnościowym Interdyscyplinarne ujęcie konsumpcji Współczesne kierunki rozwoju konsumpcji Trendy i megatrendy konsumpcyjne Zrównoważona konsumpcja a kompetencje konsumenckie Modele rozwoju konsumpcji żywności w Polsce Neoklasyczne ujęcie konsumpcji żywności Istota i główne nurty ekonomii klasycznej Miejsce konsumpcji w ekonomii neoklasyczne Prekursorskie badania empiryczne konsumpcji żywności Teoria zachowań konsumenckich w nurcie ekonomii behawioralnej Istota ekonomii behawioralnej Uwarunkowania zachowań konsumentów na rynku żywności Czynniki wyboru produktów żywnościowych Innowacyjne zachowania konsumentów Zachowania konsumenckie a działania segmentacyjne Miejsce konsumpcji w handlu Przegląd teorii handlu międzynarodowego Kierunki rozwoju handlu detalicznego w Polsce Dostosowania przedsiębiorstw handlowych do zmian wzorców zakupowych konsumentów Konkurencyjność gospodarki żywnościowej a proces zaspokajania potrzeb konsumenckich Modele konkurencji - dorobek teoretyczny Istota konkurencyjności - kontekst gospodarki żywnościowej Konkurencyjność przemysłu spożywczego w Polsce na tle UE Kierunki przeobrażeń w polskim przemyśle spożywczym Czynniki konkurencyjności Kierunki i skala podejmowanych działań innowacyjnych na rynku żywności Pozycja przemysłu spożywczego Zmiany wzorców zachowań konsumentów a przeobrażenia w przemyśle spożywczym Modele konsumpcji żywności w Polsce oraz kierunki ich rozwoju Metodyka badań konsumpcji Metodyka badań ekonometrycznych Metodyka badań jednoźródłowych - Target Group Index (TGI) Ekonomiczno-społeczny wymiar badań konsumpcji żywności Hierarchia potrzeb żywnościowych w polskich gospodarstwach domowych w latach 2003-2015 - wyniki badań ekonometrycznych Kierunki zmian potrzeb żywnościowych polskich gospodarstw domowych w latach 2003-2015 Marketingowy wymiar badań konsumpcji żywności Wyniki badań segmentacyjnych Propozycje strategii marketingowych dla przedsiębiorstw przemysłu spożywczego Marka żywnościowa - wyniki badań Wykorzystanie regresji panelowej w modelowaniu konsumpcji Istota i metodyka badań panelowych Modele panelowe - wyniki badań Informacja o badaniu budżetów
Sygnatura czytelni BMW: IX M 45
Media files:
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. M 14768 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 148112 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 161-172.
Funding information note
Publikacja została dofinansowana przez Szkołę Główną Gospodarstwa Wiejskiego
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności