158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
Pedagogiczny wymiar wychowania fizycznego i sportu na przestrzeni dziejów Od Platona do pozytywistycznej wizji aktywności fizycznej człowieka Kalokagatia - wychowawczy model igrzysk starożytnej Grecji Wychowanie fizyczne i sport w polskiej myśli pedagogicznej Społeczno-kulturowe paradygmaty współczesnego sportu Kultura fizyczna w dyskursie społecznym Wychowawczy wymiar sportu w świetle jego społeczno-kulturowych realiów Pedagogika sportu w poszukiwaniu tożsamości naukowej Etyczne, resocjalizacyjne i inkluzyjne wartości aktywności sportowej Znaczenie zasady fair play w sporcie, edukacji i życiu społecznym Wychowanie przez sport w kontekście resocjalizacji i przeciwdziałania agresji Sport jako źródło tworzenia nowych wartości w aktywności osób niepełnosprawnych Idea olimpizmu jako humanistyczna wartość współczesnej rzeczywistości Pedagogiczna wizja neoolimpizmu barona Pierre’a de Coubertina Humanizm olimpijski - idea a rzeczywistość Olimpijskie inspiracje w literaturze i sztuce Sport i olimpizm w programach edukacyjno-wychowawczych Edukacja olimpijska i pedagogiczne konotacje Społeczno-wychowawcze wartości sportu olimpijskiego na przykładzie wybranych programów edukacyjno-wychowawczych Programy edukacji sportowej realizowane w polskim systemie oświaty Programy edukacji sportowo-olimpijskiej w wybranych krajach
Sygnatura czytelni BWF: XI B 133
Status dostępności:
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8350 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach [201]-224.
Uwaga dotycząca innej dostępnej postaci fizycznej
Dostępny także jako ebook.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności