158660
Książka
Książka
W koszyku
Zasady zarządzania jakością / Katarzyna Szczepańska. - Wydanie 1. - Warszawa : Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej, 2018. - 283 strony : ilustracje ; 24 cm.
Charakterystyka zarządzania jakością 1.1. Kompleksowe zarządzanie jakością 1.2. Modele zarządzania jakością 1.3. System zarządzania jakością Rozdział 2. Podstawy zasad zarządzania jakością 2.1. Teoretyczne podstawy zasad zarządzania jakością 2.1.1. Zasady związane z zarządzaniem organizacją 2.1.2. Zasady związane z zarządzaniem marketingiem 2.1.3. Zasady związane z zarządzaniem zasobami ludzkimi 2.1.4. Zasady związane z zarządzaniem procesami 2.2. Praktyczne podstawy zasad zarządzania jakością 2.3. Pomiar realizacji zasad zarządzania jakością Zasady kompleksowego zarządzania jakością 3.1. Zaangażowanie kierownictwa 3.2. Orientacja na klienta 3.3. Orientacja na pracownika 3.4. Koncentracja na faktach 3.5. Ciągłe doskonalenie 3.6. Powszechne uczestnictwo Zasady zarządzania jakością według PN-EN ISO 9000:2015-10 . 4.1. Orientacja na klienta 4.2. Przywództwo 4.3. Zaangażowanie ludzi 4.4. Podejście procesowe 4.5. Doskonalenie 4.6. Podejmowanie decyzji na podstawie dowodów 4.7. Zarządzanie relacjami Zasady doskonałości 5.1. Wartość dodana dla klienta 5.2. Tworzenie zrównoważonej przyszłości 5.3. Rozwijanie zdolności organizacji 5.4. Wykorzystanie kreatywności i innowacji 5.5. Przewodzenie z wizją, inspiracją i uczciwością 5.6. Elastyczne zarządzanie 5.7. Odnoszenie sukcesów dzięki talentom pracowników 5.8. Utrzymywanie doskonałych wyników Zasady doskonałości w administracji publicznej 6.1. Zarys koncepcji zarządzania 6.2. Orientacja na wyniki 6.3. Koncentracja na obywatelu-kliencie 6.4. Przywództwo i stałość celów 6.5. Zarządzanie przez procesy i fakty 6.6. Rozwój i zaangażowanie pracowników 6.7. Ciągłe uczenie się, innowacje i doskonalenie 6.8. Rozwój partnerstwa 6.9. Odpowiedzialność społeczna
Sygnatura czytelni BMW: IX H 7 @
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6040 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, wykaz aktów prawnych, norm, netografia na stronach [267]-279. Indeks.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów, doktorantów, słuchaczy studiów podyplomowych, pracowników naukowo-dydaktycznych szkół wyższych, jak również praktyków zajmujących się zarządzaniem jakością w przedsiębiorstwach przemysłowych, usługowych i handlowych, w tym konsultantów. Szczególnym adresatem jest kadra zarządzająca organizacjami (w tym w sektorze non-profit), w których jest wdrażana lub doskonalona koncepcja zarządzania jakością.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności