158660
Book
Book
In basket
Zasady zarządzania jakością / Katarzyna Szczepańska. - Wydanie 1. - Warszawa : Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej, 2018. - 283 strony : ilustracje ; 24 cm.
Charakterystyka zarządzania jakością 1.1. Kompleksowe zarządzanie jakością 1.2. Modele zarządzania jakością 1.3. System zarządzania jakością Rozdział 2. Podstawy zasad zarządzania jakością 2.1. Teoretyczne podstawy zasad zarządzania jakością 2.1.1. Zasady związane z zarządzaniem organizacją 2.1.2. Zasady związane z zarządzaniem marketingiem 2.1.3. Zasady związane z zarządzaniem zasobami ludzkimi 2.1.4. Zasady związane z zarządzaniem procesami 2.2. Praktyczne podstawy zasad zarządzania jakością 2.3. Pomiar realizacji zasad zarządzania jakością Zasady kompleksowego zarządzania jakością 3.1. Zaangażowanie kierownictwa 3.2. Orientacja na klienta 3.3. Orientacja na pracownika 3.4. Koncentracja na faktach 3.5. Ciągłe doskonalenie 3.6. Powszechne uczestnictwo Zasady zarządzania jakością według PN-EN ISO 9000:2015-10 . 4.1. Orientacja na klienta 4.2. Przywództwo 4.3. Zaangażowanie ludzi 4.4. Podejście procesowe 4.5. Doskonalenie 4.6. Podejmowanie decyzji na podstawie dowodów 4.7. Zarządzanie relacjami Zasady doskonałości 5.1. Wartość dodana dla klienta 5.2. Tworzenie zrównoważonej przyszłości 5.3. Rozwijanie zdolności organizacji 5.4. Wykorzystanie kreatywności i innowacji 5.5. Przewodzenie z wizją, inspiracją i uczciwością 5.6. Elastyczne zarządzanie 5.7. Odnoszenie sukcesów dzięki talentom pracowników 5.8. Utrzymywanie doskonałych wyników Zasady doskonałości w administracji publicznej 6.1. Zarys koncepcji zarządzania 6.2. Orientacja na wyniki 6.3. Koncentracja na obywatelu-kliencie 6.4. Przywództwo i stałość celów 6.5. Zarządzanie przez procesy i fakty 6.6. Rozwój i zaangażowanie pracowników 6.7. Ciągłe uczenie się, innowacje i doskonalenie 6.8. Rozwój partnerstwa 6.9. Odpowiedzialność społeczna
Sygnatura czytelni BMW: IX H 7 @
Media files:
Availability:
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. E 6040 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, wykaz aktów prawnych, norm, netografia na stronach [267]-279. Indeks.
Target audience note
Dla studentów, doktorantów, słuchaczy studiów podyplomowych, pracowników naukowo-dydaktycznych szkół wyższych, jak również praktyków zajmujących się zarządzaniem jakością w przedsiębiorstwach przemysłowych, usługowych i handlowych, w tym konsultantów. Szczególnym adresatem jest kadra zarządzająca organizacjami (w tym w sektorze non-profit), w których jest wdrażana lub doskonalona koncepcja zarządzania jakością.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności