158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozdział I. RYZYKO A CIĄGŁOŚĆ DZIAŁANIA Janusz B. Berdowski, Agnieszka Zagroba Zarządzanie ryzykiem i niepewnością w zmiennym otoczeniu na przykładzie branży rolno-spożywczej Paweł Skowron Zarządzanie wartościami niematerialnymi a zapewnienie ciągłości działania przedsiębiorstwa Elżbieta Skrzypek Wpływ jakości zasobów niematerialnych na sukces organizacji w warunkach zmian otoczenia Agnieszka Sokołowska Sposoby oceny społecznej odpowiedzialności małego przedsiębiorstwa Rozdział II. RANGA ASPEKTÓW SPOŁECZNYCH W WARUNKACH ZMIENNOŚCI OTOCZENIA Agnieszka Bieńkowska, Marian Waldemar Brol Syntetyczny miernik wartości kompetencji pracownika - przykładowe zastosowania Benedykt Bober Zaufanie - czynnik kapitału społecznego szpitala publicznego redukujący ryzyko decyzyjne w procesie świadczenia usługi szpitalnej Marek Bugdol Bariery i warunki zachowań obywatelskich w organizacji Grzegorz Chałupczak Polityka zdrowotna w Polsce i Niemczech. Ewolucja i specyfika Katarzyna Chudy, Katarzyna Łukasik Wpływ CSR na kształtowanie kultury organizacyjnej przedsiębiorstwa w turbulentnym otoczeniu Józef Jasik Wpływ zarządzania komunikacją na proces doskonalenia zarządzania przedsiębiorstwem Andrzej Kwintowski Komunikacja wewnętrzna elementem zarządzania przedsiębiorstwem Wiesław Łukasiński Wpływ motywacji na jakość funkcjonowania i rozwój organizacji w warunkach nowej ekonomii Katarzyna Szczepańska, Joanna Cackowska Związki kultury organizacyjnej z kulturą jakości Stanisław Tkaczyk, Małgorzata Wierzbicka Zaspokajanie potrzeb klienta - determinantą sukcesu współczesnej organizacji Rozdział III. UWARUNKOWANIA ZARZĄDZANIA ZMIANAMI Anna Dobrowolska Determinanty zmian jakości usług Daniel Kucharek Zmiany w organizacji i procedurach funkcjonowania Giełdy Pieniężnej w Warszawie i ich wpływ na obroty papierami wartościowymi i walutami w latach 1921-1939 Beata Słowik Istota i znaczenie zmian o charakterze innowacyjnym w przedsiębiorstwach Krzysztof Szewczak, Sławomir Woźniak Zarządzanie wartością, a poglądy na zmiany w organizacji Tadeusz Wawak Oczekiwania studentów - skrócony raport z badań ankietowych Grażyna Paulina Wójcik Zarządzanie zmianą głównym czynnikiem wpływającym na utrzymanie pozycji firmy energetycznej na rynku Zofia Zymonik, Katarzyna Marceluk Aspekt ekonomiczny w zarządzaniu jakością usług medycznych - na przykładzie wyników badania procesu dokumentowania świadczeń medycznych w rozliczeniach wybranego szpitala publicznego z płatnikiem Andrzej Żuk Tworzenie strategii w przedsiębiorstwach sektora MSP
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148257 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia przy rozdziałach.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności