158660
No cover
Book
In basket
Rozdział I. RYZYKO A CIĄGŁOŚĆ DZIAŁANIA Janusz B. Berdowski, Agnieszka Zagroba Zarządzanie ryzykiem i niepewnością w zmiennym otoczeniu na przykładzie branży rolno-spożywczej Paweł Skowron Zarządzanie wartościami niematerialnymi a zapewnienie ciągłości działania przedsiębiorstwa Elżbieta Skrzypek Wpływ jakości zasobów niematerialnych na sukces organizacji w warunkach zmian otoczenia Agnieszka Sokołowska Sposoby oceny społecznej odpowiedzialności małego przedsiębiorstwa Rozdział II. RANGA ASPEKTÓW SPOŁECZNYCH W WARUNKACH ZMIENNOŚCI OTOCZENIA Agnieszka Bieńkowska, Marian Waldemar Brol Syntetyczny miernik wartości kompetencji pracownika - przykładowe zastosowania Benedykt Bober Zaufanie - czynnik kapitału społecznego szpitala publicznego redukujący ryzyko decyzyjne w procesie świadczenia usługi szpitalnej Marek Bugdol Bariery i warunki zachowań obywatelskich w organizacji Grzegorz Chałupczak Polityka zdrowotna w Polsce i Niemczech. Ewolucja i specyfika Katarzyna Chudy, Katarzyna Łukasik Wpływ CSR na kształtowanie kultury organizacyjnej przedsiębiorstwa w turbulentnym otoczeniu Józef Jasik Wpływ zarządzania komunikacją na proces doskonalenia zarządzania przedsiębiorstwem Andrzej Kwintowski Komunikacja wewnętrzna elementem zarządzania przedsiębiorstwem Wiesław Łukasiński Wpływ motywacji na jakość funkcjonowania i rozwój organizacji w warunkach nowej ekonomii Katarzyna Szczepańska, Joanna Cackowska Związki kultury organizacyjnej z kulturą jakości Stanisław Tkaczyk, Małgorzata Wierzbicka Zaspokajanie potrzeb klienta - determinantą sukcesu współczesnej organizacji Rozdział III. UWARUNKOWANIA ZARZĄDZANIA ZMIANAMI Anna Dobrowolska Determinanty zmian jakości usług Daniel Kucharek Zmiany w organizacji i procedurach funkcjonowania Giełdy Pieniężnej w Warszawie i ich wpływ na obroty papierami wartościowymi i walutami w latach 1921-1939 Beata Słowik Istota i znaczenie zmian o charakterze innowacyjnym w przedsiębiorstwach Krzysztof Szewczak, Sławomir Woźniak Zarządzanie wartością, a poglądy na zmiany w organizacji Tadeusz Wawak Oczekiwania studentów - skrócony raport z badań ankietowych Grażyna Paulina Wójcik Zarządzanie zmianą głównym czynnikiem wpływającym na utrzymanie pozycji firmy energetycznej na rynku Zofia Zymonik, Katarzyna Marceluk Aspekt ekonomiczny w zarządzaniu jakością usług medycznych - na przykładzie wyników badania procesu dokumentowania świadczeń medycznych w rozliczeniach wybranego szpitala publicznego z płatnikiem Andrzej Żuk Tworzenie strategii w przedsiębiorstwach sektora MSP
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 148257 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia przy rozdziałach.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności