156662
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Sukcesu Briana Tracy)
Prawdziwy cel biznesu Skuteczny marketing w czterech odsłonach Trzy niezbędne pytania w marketingu Wywiad rynkowy Marketing zorientowany na klienta Dlaczego ludzie kupują Analiza konkurencji Osiąganie przewagi konkurencyjnej Marketing mix Strategie pozycjonowania marki Cztery filary strategii marketingowej Wybór pola bitwy Zasady sztuki wojennej w strategii marketingowej Marketingowe taktyki zniechęcania i dywersji Kto pierwszy i liczniejszy, ten lepszy Strategia białych przestrzeni, czyli uderz tam, gdzie ich nie ma Zdominuj niszę rynkową Kreatywne strategie rozwoju rynku Wykorzystaj inne formy sprzedaży Koncepcja wiązki zasobów Cztery drogi do zmian w twoim biznesie
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 270
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E 6055 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148291 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Marketing, 2014
Uwaga ogólna
Tytuł oryginału: Marketing.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności