156772
No cover
Book
In basket
(Biblioteka Sukcesu Briana Tracy)
Prawdziwy cel biznesu Skuteczny marketing w czterech odsłonach Trzy niezbędne pytania w marketingu Wywiad rynkowy Marketing zorientowany na klienta Dlaczego ludzie kupują Analiza konkurencji Osiąganie przewagi konkurencyjnej Marketing mix Strategie pozycjonowania marki Cztery filary strategii marketingowej Wybór pola bitwy Zasady sztuki wojennej w strategii marketingowej Marketingowe taktyki zniechęcania i dywersji Kto pierwszy i liczniejszy, ten lepszy Strategia białych przestrzeni, czyli uderz tam, gdzie ich nie ma Zdominuj niszę rynkową Kreatywne strategie rozwoju rynku Wykorzystaj inne formy sprzedaży Koncepcja wiązki zasobów Cztery drogi do zmian w twoim biznesie
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 270
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. E 6055 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 148291 N (1 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: Marketing, 2014
General note
Tytuł oryginału: Marketing.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności