158660
Książka
W koszyku
(Onepress)
1. Design thinking - krótkie wprowadzenie (14) Trochę historii (17) Zmiany, zmiany, zmiany... (19) Proces design thinking (24) 2. Zanim zaczniesz (32) Czas trwania procesu (34) Główni aktorzy procesów design thinking (36) Określanie celu (37) Konstruowanie zespołu projektowego (38) Testy osobowościowe (40) Liczebność zespołu projektowego (42) Przestrzeń (43) Zasady pracy (44) Przykładowa agenda (45) Pobudzacze (energizery) (46) 3. Odkrywanie (48) Odkrywanie, czyli poznaj klienta (52) Potrzebne kompetencje (52) Co jest istotne? (53) Odkrywanie krok po kroku (55) Jak przełożyć głos klienta na konkretne działania? (67) 4. Definiowanie wyzwania (76) Potrzebne kompetencje (78) Co jest istotne? (78) Definiowanie wyzwania krok po kroku (79) 5. Tworzenie rozwiązania (92) Potrzebne kompetencje (94) Co jest istotne? (95) Tworzenie rozwiązania krok po kroku (97) Wybrane rodzaje burzy mózgów (100) Selekcja pomysłów (109) Wybór pomysłów (111) 6. Prototypowanie (114) Potrzebne kompetencje (118) Co jest istotne? (118) Prototypowanie krok po kroku (119) Formy prototypów (123) Prezentacja prototypów (124) 7. Testowanie (126) Potrzebne kompetencje (128) Co jest istotne? (128) Testowanie krok po kroku (129) 8. Planowanie wdrożenia (132) Iteracja (134) Potrzebne kompetencje (135) Planowanie wdrożenia krok po kroku (137) Praktyczne przykłady zastosowania design thinking - kilka kejsów (146) 1. ZAPROJEKTOWANE PO LUDZKU (148) 2. IDEMIA - projekt firmy Oberthur Technologies R&D Poland sp. z o.o. (152) 3. SMART-UP LAB (157) 4. BUDUJEMY INKUBATOR PRZEDSIĘBIORCZOŚCI POLITECHNIKI ŁÓDZKIEJ (160)
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 387
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148333 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności