158660
No cover
Book
In basket
Rozdział 1. Niemasowy, bez spamu, nieżenujący… Rozdział 2. Marketingowiec uczy się widzieć Rozdział 3. Marketing zmienia ludzi przez narrację, relacje i doświadczenia Rozdział 4. Najmniejszy opłacalny rynek Rozdział 5. W poszukiwaniu „lepszego” Rozdział 6. Więcej niż towary Rozdział 7. Kanwa marzeń i pragnień Rozdział 8. Jeszcze o tym, dla kogo: poszukiwanie najmniejszego opłacalnego rynku Rozdział 9. Ludzie tacy jak my robią takie rzeczy Rozdział 10. Zaufanie i napięcie wprawiają w ruch Rozdział 11. Status, dominacja i przynależność Rozdział 12. Lepszy biznesplan Rozdział 13. Semiotyka, symbole i język Rozdział 14. Traktuj różnie różnych ludzi Rozdział 15. Docieranie do właściwych ludzi Rozdział 16. Cena jest narracją Rozdział 17. Przyzwolenie i niezwykłość w spirali sukcesu Rozdział 18. Zaufanie jest tak trudno dostępne jak uwaga Rozdział 19. Lejek Rozdział 20. Organizowanie i przywództwo w plemieniu Rozdział 21. Kilka analiz przypadków z wykorzystaniem metody Rozdział 22. Marketing działa, a teraz twój ruch Rozdział 23. Marketing skierowany do najważniejszej osoby Lista lektur z marketingu (kolejność przypadkowa) Prosty marketingowy arkusz roboczy
Availability:
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 148337 N (1 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: This is Marketing You Can't be Seen Until You Learn to See, 2018
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach [291-293].
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności