158660
Book
In basket
Agnieszka Kampka Społeczne uwarunkowania alfabetyzacji wizualnej Anna Kiryjow-Radzka Instagram w budowaniu marki i wizerunku uczelni Franciszek Kampka Obraz rektora. Zmiana społeczna - zmiana wyobrażeń Katarzyna Kurowska, Wioletta Ernst Fotografia jako element kreowania wizerunku biblioteki - profil społecznościowy Biblioteki Głównej Politechniki Opolskiej and. LuiZaMaiczakBurek Wizualne mechanizmy wykorzystywane w obszarze komunikacji internetowej employer brandingu na przykładzie firm IT działających na polskim rynku Małgorzata Górecka #instamatki: Instagram a rzeczywistość, czyli jak młode matki kreują swoje macierzyństwo w sieci i w jaki sposób wpływają na swoich odbiorców Agnieszka Siarkiewicz Sondaże wyborcze jako narzędzie politycznego public relations na przykładzie analizy tweetów w kampanii prezydenckiej 2015 roku na polskojęzycznym Twitterze Jakub Szczepkowski Kreowanie wizerunku miast w mediach społecznościowych. Analiza porównawcza na przykładzie Bydgoszczy i Torunia Kinga Rogowska Marvel Studios i jego audytorium, czyli promocja marki na przykładzie Avengers: Infinity War. Analiza multimodalna dyskursu marketingowego
Media files:
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 148593 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia przy pracach.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności