158660
Książka
W koszyku
Agnieszka Kampka Społeczne uwarunkowania alfabetyzacji wizualnej Anna Kiryjow-Radzka Instagram w budowaniu marki i wizerunku uczelni Franciszek Kampka Obraz rektora. Zmiana społeczna - zmiana wyobrażeń Katarzyna Kurowska, Wioletta Ernst Fotografia jako element kreowania wizerunku biblioteki - profil społecznościowy Biblioteki Głównej Politechniki Opolskiej and. LuiZaMaiczakBurek Wizualne mechanizmy wykorzystywane w obszarze komunikacji internetowej employer brandingu na przykładzie firm IT działających na polskim rynku Małgorzata Górecka #instamatki: Instagram a rzeczywistość, czyli jak młode matki kreują swoje macierzyństwo w sieci i w jaki sposób wpływają na swoich odbiorców Agnieszka Siarkiewicz Sondaże wyborcze jako narzędzie politycznego public relations na przykładzie analizy tweetów w kampanii prezydenckiej 2015 roku na polskojęzycznym Twitterze Jakub Szczepkowski Kreowanie wizerunku miast w mediach społecznościowych. Analiza porównawcza na przykładzie Bydgoszczy i Torunia Kinga Rogowska Marvel Studios i jego audytorium, czyli promocja marki na przykładzie Avengers: Infinity War. Analiza multimodalna dyskursu marketingowego
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148593 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia przy pracach.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności