156983
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kryzys wizerunkowy - podstawy metodologiczne Wizerunek i reputacja Błędy przyczyniające się do powstawania i eskalacji sytuacji kryzysowych Studium przypadku: turbulencje wizerunkowe Boeinga Klasyfikacja kryzysów Studium przypadku: podważone fundamenty Avonu Przygotowanie do wystąpienia kryzysów wizerunkowych Strategie włączania zespołów w rozwiązywanie kryzysów Podatność organizacji na kryzysy oraz poziomy jej przygotowania Plan przygotowany przed i w trakcie kryzysu Źródła, symptomy i skutki kryzysu Źródła wizerunkowych sytuacji kryzysowych Studium przypadku: rodzinne konflikty w Druteksie Rozpoznawanie kryzysów - symptomy i ich identyfikacja Studium przypadku: Ikea Operacyjne i strategiczne konsekwencje kryzysu Studium przypadku: Green Caffè Nero Przygotowanie na wypadek wystąpienia sytuacji kryzysowych Dysfunkcje systemu zarządzania kryzysowego Kluczowe elementy procesu przygotowania Audyt w przygotowaniu do wystąpienia sytuacji kryzysowych Pole diagnostyczne w profilaktyce kryzysowej Metody oparte na scenariuszach - opracowanie scenariuszy rozwoju sytuacji kryzysowej Studium przypadku: strajk w PLL LOT . Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych Procedury w zarządzaniu wizerunkiem Strategie wykorzystywane w procesie rozwiązywania sytuacji kryzysowych Studium przypadku: krakowski problem Ideo Dystrybucja treści w kryzysie Podręcznik działań antykryzysowych (manual) Praktyka przygotowania księgi kryzysowej w polskich firmach. Sztab kryzysowy i zadania poszczególnych jego członków Media i kryzys Eskalacja kryzysu Problematyczne poglądy i komentarze w mediach Studium przypadku: kryzys społecznościowy w firmie Panasonic Zarządzanie skutkami zdarzeń Ograniczanie skutków kryzysu w procesach inwestycyjnych Kryzys w czasie zmian w organizacji Zarządzanie wizerunkiem po kryzysie Studium przypadku: sanacja wizerunku Maspeksu Wadowice Dokumentacja sporządzana po kryzysie Style menedżerskie w zarządzaniu kryzysowym Nastawienie do kryzysu i emocje jako element skutecznego zarządzania Studium przypadku: Szlachetna Paczka - na równi pochyłej
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 390
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148630 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia strony [185]-201.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności