158660
No cover
Book
In basket
(Biznes Horyzonty)
Więcej niż ciasteczko z wróżbą jak usłyszeć sygnał w szumie wysoka jakość ważniejsza niż niska cena przychód ważniejszy niż koszt nie ma innych reguł dlaczego powinniście stosować trzy reguły? 239 podziękowania obliczanie składników przewagi bibliografia studiów sukcesów identyfikowanie wyjątkowych wyników analiza kategorii,trajektorii i okresów wykresy profili wyników analiza spójności analiza statystyczna małych prób zmiany pozycji a zmiany wyników struktura przewagi w zakresie rentowności dodatek j: różnice behawioralne na podstawie porównań par firm
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 148660 N, 148661 N (2 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: Three rules : how exceptional companies think, 2013
General note
Tytuł oryginału: The three rules : how exceptional companies think 2013.
Bibliography, etc. note
Indeks.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności