158660
Książka
W koszyku
ROLA TECHNOLOGII INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNYCH W ŻYCIU OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI Niepełnosprawność - modele i ich ewolucja Definiowanie niepełnosprawności a rola technologii Nowe media i technologie informacyjno-komunikacyjne - wybrane implikacje pedagogiczne Socjalizacja a nowe media - kontekst niepełnoprawności Pedagogika medialna w cyfrowych czasach POZYTYWNE ASPEKTY KORZYSTANIA Z TECHNOLOGII INFORMACYJNO- -KOMUNIKACYJNYCH DLA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI Technooptymizm - Internet jako uniwersalne narzędzie przekraczania ograniczeń Technologie informacyjno-komunikacyjne i Internet jako narzędzia wspomagające realizację celów pedagogiki specjalnej Internet a tożsamość i autoprezentacja użytkowników z niepełnosprawnościami Internet a upodmiotowienie i autonomia osób z niepełnosprawnościami KORZYSTANIE Z INTERNETU PRZEZ OSOBY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI - OGRANICZENIA, BARIERY, OBSZARY RYZYKA Od cyfrowego podziału do cyfrowych nierówności Poza niepełnosprawność - korzystanie z Internetu a znaczenie czynników społeczno-demograficznych Dostosowanie jako warunek korzystania z narzędzi ery cyfrowej Internet a niepełnosprawność - między technofobią i technoutopią Internet a niepełnosprawność - obszary zaniedbane CHARAKTERYSTYKA NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI INTELEKTUALNEJ Niepełnosprawność intelektualna - kwestie definicyjne Wybrane aspekty funkcjonowania osób z niepełnosprawnością intelektualną Niepełnosprawność intelektualna a izolacja społeczna i stygmatyzacja Czas wolny osób z niepełnosprawnością intelektualną MŁODZI LUDZIE Z NIEPEŁNOSPRAWOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ A INTERNET - OBSZARY SZANS I NADZIEI Między edukacją i rehabilitacją - technologie informacyjno-komunikacyjne w uczeniu się i wspomaganiu rozwoju osób z niepełnosprawnością intelektualną Tożsamość osób z niepełnosprawnością intelektualną a relacje z innymi w mediach społecznościowych Wsparcie online osób z niepełnosprawnością intelektualną Nowe media a upodmiotowienie osób z niepełnosprawnością intelektualną Wzory korzystania z Internetu w czasie wolnym przez dzieci i młodzież z niepełnosprawnością intelektualną MŁODZI LUDZIE Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ A INTERNET - KONTEKST BARIER I RYZYKA Internet a zachowania ryzykowne osób z niepełnosprawnością intelektualną - czynniki chroniące i czynniki ryzyka Osoby z niepełnosprawnością intelektualną i ich podatność na stawanie się ofiarą krzywdzenia w Internecie Młodzi ludzie z niepełnosprawnością intelektualną i ryzyko wykorzystywania w Internecie Zaangażowanie uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w przemoc tradycyjną i cyberbullying Znaczący dorośli a korzystanie z Internetu przez osobyz niepełnosprawnością intelektualną Rodzice a zarządzanie ryzykiem online dzieci z niepełnosprawnością intelektualną Profesjonaliści a cyfrowe kompetencje podopiecznych z niepełnosprawnością intelektualną Technologie informacyjno-komunikacyjne jako narzędzie wspierania rodziców dzieci z niepełnosprawnością intelektualną Rodzice dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w poszukiwaniu wsparcia w Internecie w stronę edukacji medialnej ukierunkowanej na młodych ludzi z niepełnosprawnością intelektualną
Sygnatura czytelni BWF: X H 255
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8437 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 261-299.
Uwaga dotycząca finansowania
Wydanie publikacji sfinansowane przez Instytut Pedagogiki Wydziału Nauk Historycznych i Pedagogicznych Uniwersytetu Wrocławskiego
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności