158664
Book
In basket
ROLA TECHNOLOGII INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNYCH W ŻYCIU OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI Niepełnosprawność - modele i ich ewolucja Definiowanie niepełnosprawności a rola technologii Nowe media i technologie informacyjno-komunikacyjne - wybrane implikacje pedagogiczne Socjalizacja a nowe media - kontekst niepełnoprawności Pedagogika medialna w cyfrowych czasach POZYTYWNE ASPEKTY KORZYSTANIA Z TECHNOLOGII INFORMACYJNO- -KOMUNIKACYJNYCH DLA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI Technooptymizm - Internet jako uniwersalne narzędzie przekraczania ograniczeń Technologie informacyjno-komunikacyjne i Internet jako narzędzia wspomagające realizację celów pedagogiki specjalnej Internet a tożsamość i autoprezentacja użytkowników z niepełnosprawnościami Internet a upodmiotowienie i autonomia osób z niepełnosprawnościami KORZYSTANIE Z INTERNETU PRZEZ OSOBY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI - OGRANICZENIA, BARIERY, OBSZARY RYZYKA Od cyfrowego podziału do cyfrowych nierówności Poza niepełnosprawność - korzystanie z Internetu a znaczenie czynników społeczno-demograficznych Dostosowanie jako warunek korzystania z narzędzi ery cyfrowej Internet a niepełnosprawność - między technofobią i technoutopią Internet a niepełnosprawność - obszary zaniedbane CHARAKTERYSTYKA NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI INTELEKTUALNEJ Niepełnosprawność intelektualna - kwestie definicyjne Wybrane aspekty funkcjonowania osób z niepełnosprawnością intelektualną Niepełnosprawność intelektualna a izolacja społeczna i stygmatyzacja Czas wolny osób z niepełnosprawnością intelektualną MŁODZI LUDZIE Z NIEPEŁNOSPRAWOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ A INTERNET - OBSZARY SZANS I NADZIEI Między edukacją i rehabilitacją - technologie informacyjno-komunikacyjne w uczeniu się i wspomaganiu rozwoju osób z niepełnosprawnością intelektualną Tożsamość osób z niepełnosprawnością intelektualną a relacje z innymi w mediach społecznościowych Wsparcie online osób z niepełnosprawnością intelektualną Nowe media a upodmiotowienie osób z niepełnosprawnością intelektualną Wzory korzystania z Internetu w czasie wolnym przez dzieci i młodzież z niepełnosprawnością intelektualną MŁODZI LUDZIE Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ A INTERNET - KONTEKST BARIER I RYZYKA Internet a zachowania ryzykowne osób z niepełnosprawnością intelektualną - czynniki chroniące i czynniki ryzyka Osoby z niepełnosprawnością intelektualną i ich podatność na stawanie się ofiarą krzywdzenia w Internecie Młodzi ludzie z niepełnosprawnością intelektualną i ryzyko wykorzystywania w Internecie Zaangażowanie uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w przemoc tradycyjną i cyberbullying Znaczący dorośli a korzystanie z Internetu przez osobyz niepełnosprawnością intelektualną Rodzice a zarządzanie ryzykiem online dzieci z niepełnosprawnością intelektualną Profesjonaliści a cyfrowe kompetencje podopiecznych z niepełnosprawnością intelektualną Technologie informacyjno-komunikacyjne jako narzędzie wspierania rodziców dzieci z niepełnosprawnością intelektualną Rodzice dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w poszukiwaniu wsparcia w Internecie w stronę edukacji medialnej ukierunkowanej na młodych ludzi z niepełnosprawnością intelektualną
Sygnatura czytelni BWF: X H 255
Media files:
Availability:
Biblioteka WWFiF
Copies are only available in the library: sygn. F 8437 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 261-299.
Funding information note
Wydanie publikacji sfinansowane przez Instytut Pedagogiki Wydziału Nauk Historycznych i Pedagogicznych Uniwersytetu Wrocławskiego
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności