154831
Brak okładki
Książka
W koszyku
POJĘCIE I GENEZA ZJAWISKA AMBUSH MARKETINGU Jak to się wszystko zaczęło? KIERUNKI BADAŃ NAD AMBUSH MARKETINGIEM W LITERATURZE PRZEDMIOTU Identyfikacja zjawiska ambush marketingu Wpływ ambush marketingu na konsumentów Strategie przeciwdziałania ambush marketingowi KLASYFIKACJA PRAKTYK AMBUSH MARKETINGU W ORGANIZACJI IMPREZ SPORTOWYCH Klasyfikacja według T. Meenaghana Klasyfikacja według D. Owena Klasyfikacja według S. Chadwicka i N. Burtona Klasyfikacja według H. Preussa, K. Gemeindera i B. Seguina Klasyfikacja według M. Piątkowskiej i S. Gocłowskiej AMBUSH MARKETING W ORGANIZACJI IMPREZ SPORTOWYCH - STUDIUM PRZYPADKÓW XIX Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej w Republice Południowej Afryki w 2010 r. Charakterystyka programu sponsorskiego XIX Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej w Republice Południowej Afryki w 2010 r. Charakterystyka wybranych przypadków ambush marketingu podczas XIX Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej w Republice Południowej Afryki w 2010 r. Letnie Igrzyska XXX Olimpiady w Londynie w 2012 r. Charakterystyka programu sponsorskiego Letnich Igrzysk XXX Olimpiady w Londynie w 2012 r. Charakterystyka wybranych przypadków ambush marketingu podczas Letnich Igrzysk XXX Olimpiady w Londynie w 2012 r. Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012 w Polsce i na Ukrainie Charakterystyka programu sponsorskiego Mistrzostw Europy w Pitce Nożnej UEFA ERO 2012 w Polsce i na Ukrainie Charakterystyka wybranych przypadków ambush marketingu podczas Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA ERO 2012 w Polsce i na Ukrainie XXII Zimowe Igrzyska Olimpijskie w Soczi w 2014 r. Charakterystyka programu sponsorskiego XXII Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Soczi Charakterystyka wybranych przypadków ambush marketingu podczas XXII Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Soczi STRATEGIE PRZECIWDZIAŁANIA ZJAWISKU AMBUSH MARKETINGU PODCZAS MISTRZOSTW EUROPY W PIŁCE NOŻNEJ UEFA EURO 2012 W POLSCE I NA UKRAINIE - STUDIUM PRZYPADKU FENOMEN AMBUSH MARKETINGU A ROZPOZNAWALNOŚĆ MAREK OFICJALNYCH SPONSORÓW WYDARZENIA SPORTOWEGO - STUDIUM BADAWCZE Wskaźniki rozpoznawalności marek oficjalnych sponsorów i ambush marketerów podczas Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012 w Polsce i na Uk 6Rozpoznawalność marek oficjalnych sponsorów i ambush marketerów w różnych grupach konsumentów Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 10
Status dostępności:
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6094 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach [157]-173.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności