154808
Książka
W koszyku
(Onepress)
PRZETWARZANIE DANYCH MARKETINGOWYCH W EXCELU Żonglowanie danymi marketingowymi za pomocą tabel przestawnych oAnaliza sprzedaży w sklepach Buduj z nami oAnaliza sprzedaży w cukierni Słodka Chwila oAnaliza zależności sprzedaży od cech demograficznych oPobieranie danych z tabeli przestawnej za pomocą funkcji WEŹDANETABELI . Przetwarzanie danych marketingowych za pomocą wykresów Excela oWykres kombi oUpiększanie wykresu kolumnowego za pomocą obrazu produktu oDodawanie do wykresu etykiet i tabeli danych oIlustrowanie wyników ankiety za pomocą wykresu przestawnego oTworzenie wykresów automatycznie się aktualizujących po dodaniu nowych danych oTworzenie wykresów z dynamicznymi elementami oTworzenie miesięcznych rankingów sprzedawców oKontrolowanie danych na wykresie za pomocą pól wyboru oWyświetlanie wielu serii danych za pomocą miniaturowych wykresów oTworzenie tygodniowych raportów sprzedaży z użyciem funkcji WEŹDANETABELI Przetwarzanie danych marketingowych za pomocą funkcji Excela oPrezentowanie danych za pomocą histogramów oPrzetwarzanie danych marketingowych za pomocą funkcji statystycznych 76 WYCENIANIE Wyznaczanie krzywej popytu i optymalizacja ceny za pomocą dodatku Solver oWyznaczanie liniowej i potęgowej krzywej popytu oOptymalizacja ceny za pomocą dodatku Solver oWycenianie na podstawie subiektywnej krzywej popytu oWycenianie kilku produktów za pomocą dodatku SolverTable Sprzedaż wiązana oPo co wiązać produkty? oOkreślanie metodą ewolucyjną optymalnych cen w sprzedaży wiązanej Strategia cen nieliniowych oKrzywa popytu a gotowość do zapłaty oMaksymalizacja zysku w strategii cen nieliniowych Strategia śmietanki cenowej oObniżanie cen w miarę upływu czasu oPo co są wyprzedaże? Zarządzanie przychodem oSzacowanie popytu i segmentacja klientów oDziałanie w warunkach niepewności oPrzeceny PROGNOZOWANIE Regresja liniowa i korelacja oRegresja liniowa oAnalizowanie zależności liniowych za pomocą współczynnika korelacji Prognozowanie sprzedaży z wykorzystaniem regresji wielorakiej oWprowadzenie do regresji wielorakiej oAnaliza regresji za pomocą dodatku Analysis ToolPak oInterpretacja wyników regresji oNiezależne zmienne jakościowe w regresji oModelowanie nieliniowości i interakcji oSprawdzanie poprawności założeń w regresji wielorakiej oWielokrotna współliniowość oWeryfikacja analizy regresji Prognozowanie z uwzględnieniem przypadków szczególnych oZbudowanie podstawowego modelu Modelowanie trendów i sezonowości sprzedaży oWygładzanie danych i eliminowanie sezonowości za pomocą średniej ruchomej 213 oModel addytywny z trendami i sezonowością oModel multiplikatywny z trendami i sezonowością Prognozowanie sprzedaży metodą proporcji średnich ruchomych oMetoda średnich ruchomych oMetoda proporcji średnich ruchomych i dane miesięczne Metoda Wintersa oDefinicje parametrów w metodzie Wintersa oInicjalizacja metody Wintersa oOkreślenie parametrów wygładzających oPrognozowanie wartości oŚredni bezwzględny błąd procentowy . Prognozowanie sprzedaży z wykorzystaniem sieci neuronowych oRegresja i sieci neuronowe oZastosowania sieci neuronowych oPrognozowanie sprzedaży za pomocą sieci neuronowej oPrognozowanie liczby mil lotniczych za pomocą sieci neuronowej CZEGO CHCĄ KLIENCI? Rozdział 16. Analiza łączona oProdukty, atrybuty i poziomy oPełna analiza łączona oTworzenie profili produktów za pomocą dodatku Solver oUtworzenie symulatora rynku oInne formy analizy łączonej Regresja logistyczna oDlaczego regresja logistyczna jest ważna? oModel regresji logistycznej oSzacowanie maksymalnego prawdopodobieństwa w regresji logistycznej 269 oFormułowanie i testowanie hipotez w regresji logistycznej za pomocą dodatku StatTools oRegresja logistyczna i dane statystyczne Analiza wyborów dyskretnych oTeoria użyteczności losowej oAnaliza dyskretnych wyborów rodzajów czekolady oAnaliza wyborów dyskretnych z uwzględnieniem ceny produktu i wartości marki 286 oDynamiczne zmiany cen w analizie wyborów dyskretnych oZałożenie niezależności od alternatyw nieistotnych oWybory dyskretne i elastyczność ceny WARTOŚĆ KLIENTA Wyznaczanie życiowej wartości klienta oPodstawowy szablon wartości klienta oAnalizowanie wrażliwości modelu za pomocą tabeli dwukierunkowej 305 oFormuła mnożnika wartości klienta oZmienne zyski oWartość klienta - przypadek DirecTV oSzacowanie prawdopodobieństwa, że klient jest wciąż aktywny oRozszerzenie podstawowego modelu wartości życiowej klienta Wyznaczanie wartości przedsięwzięcia na podstawie wartości klienta oPodręcznik wyceniania przedsięwzięcia oWycenianie przedsięwzięcia na podstawie wartości klienta oOcenianie wrażliwości modelu za pomocą tabeli jednokierunkowej oOkreślanie rynkowej wartości firmy na podstawie wartości klienta Wartość klienta, symulacja Monte Carlo i podejmowanie decyzji marketingowych oOkreślanie wartości klienta za pomocą łańcucha Markova oPrognozowanie powodzenia akcji marketingowej za pomocą symulacji Monte Carlo Lokowanie zasobów marketingowych w utrzymywanie i pozyskiwanie klientów oModelowanie wydatków na utrzymywanie i pozyskiwanie klientów 336 oPodstawowy model optymalizacji wydatków na utrzymywanie i pozyskiwanie klientów 338 oUlepszenie podstawowego modelu SEGMENTACJA RYNKU Analiza skupień oGrupowanie miast oSegmentacja rynku w analizie łączonej Filtrowanie zespołowe oFiltrowanie zespołowe według użytkownika oFiltrowanie zespołowe według elementu oPorównanie filtrowania zespołowego według elementu i według użytkownika 365 oKonkurs Netfliksa Segmentacja rynku z wykorzystaniem drzewa decyzyjnego oDrzewa decyzyjne oBudowanie drzewa decyzyjnego oPrzycinanie drzewa i metoda CART PROGNOZOWANIE SPRZEDAŻY NOWEGO PRODUKTU Prognozowanie sprzedaży nowego produktu za pomocą krzywej S oInterpretacja krzywej S oDopasowywanie krzywej Pearla oUwzględnianie sezonowości w dopasowywaniu krzywej S oDopasowywanie krzywej Gompertza oPorównanie krzywych Pearla i Gompertza Model dyfuzji Bassa oWprowadzenie do modelu Bassa oDopasowywanie modelu Bassa oPrognozowanie sprzedaży nowego produktu za pomocą modelu Bassa oUrealnienie danych o zamiarach klientów oSymulowanie sprzedaży nowego produktu za pomocą modelu Bassa oModyfikacje modelu Bassa . Prognozowanie okresu sprzedaży produktu z wykorzystaniem zasady kopernikańskiej oZasada kopernikańska oSzacowanie pozostałego czasu życia produktu . SPRZEDAŻ DETALICZNA Analiza koszyka zakupów i winda sprzedażowa oWyliczanie windy sprzedażowej dwóch produktów oWyliczanie trzykierunkowej windy sprzedażowej oRozwiane mity o eksploracji danych oOptymalizacja rozmieszczenia produktów na podstawie wartości windy sprzedażowej Analiza RFM i optymalizacja bezpośrednich kampanii wysyłkowych oAnaliza RFM oHistoria udanego zastosowania analizy RFM oOptymalizacja bezpośrednich kampanii wysyłkowych za pomocą dodatku Solver Model SCAN*PRO i jego odmiany oWprowadzenie do modelu SCAN*PRO oModelowanie sprzedaży batoników oPrognozowanie sprzedaży oprogramowania Optymalizacja przestrzeni na półkach i zasobów sprzedażowych oOkreślenie zależności pomiędzy akcjami marketingowymi a sprzedażą oModelowanie zależności wyników sprzedaży od aktywności przedstawicieli handlowych oOptymalizacja aktywności handlowej oOkreślanie przestrzeni na półkach w supermarkecie przy użyciu krzywej Gompertza Prognozowanie sprzedaży na podstawie kilku punktów danych oPrognozowanie przychodu z filmu oModyfikacja modelu w celu podniesienia dokładności prognozy oPrognozowanie przychodu na podstawie danych z trzech tygodni REKLAMA Ocena skuteczności wydatków na reklamę oModel Adstock 461 oInny model oceny skuteczności wydatków na reklamę oOptymalizacja wydatków na reklamę: kampanie pulsujące i ciągłe . Modele wyboru mediów reklamowych oLiniowy model wyboru mediów oUpusty ilościowe oWybór mediów przy użyciu metody Monte Carlo Reklamy PPC w Internecie oDefinicja reklamy PPC oModelowanie zysków z reklam PPC oAukcje Google Ads oOptymalizacja stawki za kliknięcie przy użyciu symulatora NARZĘDZIA DO BADANIA RYNKU Analiza głównych składowych oDefinicja analizy głównych składowych oKombinacja liniowa, wariancja i kowariancja oSzczegóły analizy głównych składowych oInne zastosowania analizy głównych składowych Skalowanie wielowymiarowe oDane o podobieństwie produktów oSkalowanie wielowymiarowe odległości między miastami oSkalowanie wielowymiarowe danych o produktach śniadaniowych oOkreślenie idealnego punktu Algorytmy klasyfikacyjne: naiwny klasyfikator Bayesa i analiza dyskryminacyjna oPrawdopodobieństwo warunkowe oTwierdzenie Bayesa oNaiwny klasyfikator Bayesa oLiniowa analiza dyskryminacyjna oWeryfikacja modelu oNiezwykłe zalety klasyfikatora Bayesa Jednoczynnikowa analiza wariancji oSprawdzanie, czy średnie grupowe się różnią oPrzykład jednoczynnikowej analizy wariancji oRola wariancji w analizie jednoczynnikowej oPrognozowanie danych z wykorzystaniem jednoczynnikowej analizy wariancji oKontrasty Dwuczynnikowa analiza wariancji oWprowadzenie do dwuczynnikowej analizy wariancji oDwuczynnikowa analiza wariancji bez powtórzeń oDwuczynnikowa analiza wariancji z powtórzeniami INTERNET I MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY Sieci oOcena ważności węzła oOcena ważności połączenia oOpis struktury sieci oSieci losowe i regularne oBogaci są coraz bogatsi oSerwis Klout Matematyka w punktach przełomowych oZarażanie sieci oModel Bassa a punkt przełomowy Marketing wirusowy oModel Wattsa oBardziej zaawansowany model marketingu wirusowego Eksploracja tekstu oStosowane pojęcia oStrukturyzacja tekstu oEksploracja tekstu w praktyce
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 278
Sygnatura czytelni BWF: V G 91
Sygnatura czytelni BWZ: XIII B 2
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 149567 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148928 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
w opracowaniu: sygn. E 6098 (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149566 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Marketing Analytics : Data-Driven Techniques with Microsoft Excel
Uwaga dotycząca bibliografii
Indeks.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Jednosemestrowy kurs analizy marketingowej dla studiów licencjackich i MBA oraz dla analityków marketingu w firmach.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności