Winston Wayne L
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(3)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje fachowe
(2)
E-booki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(4)
dostępne
(1)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEiZ
(2)
Biblioteka WWFiF
(1)
Biblioteka WEAiI
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Winston Wayne L
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(80)
Meryk Radosław
(79)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Górczyński Robert
(78)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Klupiński Kamil
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Excel
(3)
Biznes
(2)
Arkusze kalkulacyjne
(1)
Badania marketingowe
(1)
Programy komputerowe
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Zarządzanie i marketing
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress)
Indeks.
Jednosemestrowy kurs analizy marketingowej dla studiów licencjackich i MBA oraz dla analityków marketingu w firmach.
PRZETWARZANIE DANYCH MARKETINGOWYCH W EXCELU Żonglowanie danymi marketingowymi za pomocą tabel przestawnych oAnaliza sprzedaży w sklepach Buduj z nami oAnaliza sprzedaży w cukierni Słodka Chwila oAnaliza zależności sprzedaży od cech demograficznych oPobieranie danych z tabeli przestawnej za pomocą funkcji WEŹDANETABELI . Przetwarzanie danych marketingowych za pomocą wykresów Excela oWykres kombi oUpiększanie wykresu kolumnowego za pomocą obrazu produktu oDodawanie do wykresu etykiet i tabeli danych oIlustrowanie wyników ankiety za pomocą wykresu przestawnego oTworzenie wykresów automatycznie się aktualizujących po dodaniu nowych danych oTworzenie wykresów z dynamicznymi elementami oTworzenie miesięcznych rankingów sprzedawców oKontrolowanie danych na wykresie za pomocą pól wyboru oWyświetlanie wielu serii danych za pomocą miniaturowych wykresów oTworzenie tygodniowych raportów sprzedaży z użyciem funkcji WEŹDANETABELI Przetwarzanie danych marketingowych za pomocą funkcji Excela oPrezentowanie danych za pomocą histogramów oPrzetwarzanie danych marketingowych za pomocą funkcji statystycznych 76 WYCENIANIE Wyznaczanie krzywej popytu i optymalizacja ceny za pomocą dodatku Solver oWyznaczanie liniowej i potęgowej krzywej popytu oOptymalizacja ceny za pomocą dodatku Solver oWycenianie na podstawie subiektywnej krzywej popytu oWycenianie kilku produktów za pomocą dodatku SolverTable Sprzedaż wiązana oPo co wiązać produkty? oOkreślanie metodą ewolucyjną optymalnych cen w sprzedaży wiązanej Strategia cen nieliniowych oKrzywa popytu a gotowość do zapłaty oMaksymalizacja zysku w strategii cen nieliniowych Strategia śmietanki cenowej oObniżanie cen w miarę upływu czasu oPo co są wyprzedaże? Zarządzanie przychodem oSzacowanie popytu i segmentacja klientów oDziałanie w warunkach niepewności oPrzeceny PROGNOZOWANIE Regresja liniowa i korelacja oRegresja liniowa oAnalizowanie zależności liniowych za pomocą współczynnika korelacji Prognozowanie sprzedaży z wykorzystaniem regresji wielorakiej oWprowadzenie do regresji wielorakiej oAnaliza regresji za pomocą dodatku Analysis ToolPak oInterpretacja wyników regresji oNiezależne zmienne jakościowe w regresji oModelowanie nieliniowości i interakcji oSprawdzanie poprawności założeń w regresji wielorakiej oWielokrotna współliniowość oWeryfikacja analizy regresji Prognozowanie z uwzględnieniem przypadków szczególnych oZbudowanie podstawowego modelu Modelowanie trendów i sezonowości sprzedaży oWygładzanie danych i eliminowanie sezonowości za pomocą średniej ruchomej 213 oModel addytywny z trendami i sezonowością oModel multiplikatywny z trendami i sezonowością Prognozowanie sprzedaży metodą proporcji średnich ruchomych oMetoda średnich ruchomych oMetoda proporcji średnich ruchomych i dane miesięczne Metoda Wintersa oDefinicje parametrów w metodzie Wintersa oInicjalizacja metody Wintersa oOkreślenie parametrów wygładzających oPrognozowanie wartości oŚredni bezwzględny błąd procentowy . Prognozowanie sprzedaży z wykorzystaniem sieci neuronowych oRegresja i sieci neuronowe oZastosowania sieci neuronowych oPrognozowanie sprzedaży za pomocą sieci neuronowej oPrognozowanie liczby mil lotniczych za pomocą sieci neuronowej CZEGO CHCĄ KLIENCI? Rozdział 16. Analiza łączona oProdukty, atrybuty i poziomy oPełna analiza łączona oTworzenie profili produktów za pomocą dodatku Solver oUtworzenie symulatora rynku oInne formy analizy łączonej Regresja logistyczna oDlaczego regresja logistyczna jest ważna? oModel regresji logistycznej oSzacowanie maksymalnego prawdopodobieństwa w regresji logistycznej 269 oFormułowanie i testowanie hipotez w regresji logistycznej za pomocą dodatku StatTools oRegresja logistyczna i dane statystyczne Analiza wyborów dyskretnych oTeoria użyteczności losowej oAnaliza dyskretnych wyborów rodzajów czekolady oAnaliza wyborów dyskretnych z uwzględnieniem ceny produktu i wartości marki 286 oDynamiczne zmiany cen w analizie wyborów dyskretnych oZałożenie niezależności od alternatyw nieistotnych oWybory dyskretne i elastyczność ceny WARTOŚĆ KLIENTA Wyznaczanie życiowej wartości klienta oPodstawowy szablon wartości klienta oAnalizowanie wrażliwości modelu za pomocą tabeli dwukierunkowej 305 oFormuła mnożnika wartości klienta oZmienne zyski oWartość klienta - przypadek DirecTV oSzacowanie prawdopodobieństwa, że klient jest wciąż aktywny oRozszerzenie podstawowego modelu wartości życiowej klienta Wyznaczanie wartości przedsięwzięcia na podstawie wartości klienta oPodręcznik wyceniania przedsięwzięcia oWycenianie przedsięwzięcia na podstawie wartości klienta oOcenianie wrażliwości modelu za pomocą tabeli jednokierunkowej oOkreślanie rynkowej wartości firmy na podstawie wartości klienta Wartość klienta, symulacja Monte Carlo i podejmowanie decyzji marketingowych oOkreślanie wartości klienta za pomocą łańcucha Markova oPrognozowanie powodzenia akcji marketingowej za pomocą symulacji Monte Carlo Lokowanie zasobów marketingowych w utrzymywanie i pozyskiwanie klientów oModelowanie wydatków na utrzymywanie i pozyskiwanie klientów 336 oPodstawowy model optymalizacji wydatków na utrzymywanie i pozyskiwanie klientów 338 oUlepszenie podstawowego modelu SEGMENTACJA RYNKU Analiza skupień oGrupowanie miast oSegmentacja rynku w analizie łączonej Filtrowanie zespołowe oFiltrowanie zespołowe według użytkownika oFiltrowanie zespołowe według elementu oPorównanie filtrowania zespołowego według elementu i według użytkownika 365 oKonkurs Netfliksa Segmentacja rynku z wykorzystaniem drzewa decyzyjnego oDrzewa decyzyjne oBudowanie drzewa decyzyjnego oPrzycinanie drzewa i metoda CART PROGNOZOWANIE SPRZEDAŻY NOWEGO PRODUKTU Prognozowanie sprzedaży nowego produktu za pomocą krzywej S oInterpretacja krzywej S oDopasowywanie krzywej Pearla oUwzględnianie sezonowości w dopasowywaniu krzywej S oDopasowywanie krzywej Gompertza oPorównanie krzywych Pearla i Gompertza Model dyfuzji Bassa oWprowadzenie do modelu Bassa oDopasowywanie modelu Bassa oPrognozowanie sprzedaży nowego produktu za pomocą modelu Bassa oUrealnienie danych o zamiarach klientów oSymulowanie sprzedaży nowego produktu za pomocą modelu Bassa oModyfikacje modelu Bassa . Prognozowanie okresu sprzedaży produktu z wykorzystaniem zasady kopernikańskiej oZasada kopernikańska oSzacowanie pozostałego czasu życia produktu . SPRZEDAŻ DETALICZNA Analiza koszyka zakupów i winda sprzedażowa oWyliczanie windy sprzedażowej dwóch produktów oWyliczanie trzykierunkowej windy sprzedażowej oRozwiane mity o eksploracji danych oOptymalizacja rozmieszczenia produktów na podstawie wartości windy sprzedażowej Analiza RFM i optymalizacja bezpośrednich kampanii wysyłkowych oAnaliza RFM oHistoria udanego zastosowania analizy RFM oOptymalizacja bezpośrednich kampanii wysyłkowych za pomocą dodatku Solver Model SCAN*PRO i jego odmiany oWprowadzenie do modelu SCAN*PRO oModelowanie sprzedaży batoników oPrognozowanie sprzedaży oprogramowania Optymalizacja przestrzeni na półkach i zasobów sprzedażowych oOkreślenie zależności pomiędzy akcjami marketingowymi a sprzedażą oModelowanie zależności wyników sprzedaży od aktywności przedstawicieli handlowych oOptymalizacja aktywności handlowej oOkreślanie przestrzeni na półkach w supermarkecie przy użyciu krzywej Gompertza Prognozowanie sprzedaży na podstawie kilku punktów danych oPrognozowanie przychodu z filmu oModyfikacja modelu w celu podniesienia dokładności prognozy oPrognozowanie przychodu na podstawie danych z trzech tygodni REKLAMA Ocena skuteczności wydatków na reklamę oModel Adstock 461 oInny model oceny skuteczności wydatków na reklamę oOptymalizacja wydatków na reklamę: kampanie pulsujące i ciągłe . Modele wyboru mediów reklamowych oLiniowy model wyboru mediów oUpusty ilościowe oWybór mediów przy użyciu metody Monte Carlo Reklamy PPC w Internecie oDefinicja reklamy PPC oModelowanie zysków z reklam PPC oAukcje Google Ads oOptymalizacja stawki za kliknięcie przy użyciu symulatora NARZĘDZIA DO BADANIA RYNKU Analiza głównych składowych oDefinicja analizy głównych składowych oKombinacja liniowa, wariancja i kowariancja oSzczegóły analizy głównych składowych oInne zastosowania analizy głównych składowych Skalowanie wielowymiarowe oDane o podobieństwie produktów oSkalowanie wielowymiarowe odległości między miastami oSkalowanie wielowymiarowe danych o produktach śniadaniowych oOkreślenie idealnego punktu Algorytmy klasyfikacyjne: naiwny klasyfikator Bayesa i analiza dyskryminacyjna oPrawdopodobieństwo warunkowe oTwierdzenie Bayesa oNaiwny klasyfikator Bayesa oLiniowa analiza dyskryminacyjna oWeryfikacja modelu oNiezwykłe zalety klasyfikatora Bayesa Jednoczynnikowa analiza wariancji oSprawdzanie, czy średnie grupowe się różnią oPrzykład jednoczynnikowej analizy wariancji oRola wariancji w analizie jednoczynnikowej oPrognozowanie danych z wykorzystaniem jednoczynnikowej analizy wariancji oKontrasty Dwuczynnikowa analiza wariancji oWprowadzenie do dwuczynnikowej analizy wariancji oDwuczynnikowa analiza wariancji bez powtórzeń oDwuczynnikowa analiza wariancji z powtórzeniami INTERNET I MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY Sieci oOcena ważności węzła oOcena ważności połączenia oOpis struktury sieci oSieci losowe i regularne oBogaci są coraz bogatsi oSerwis Klout Matematyka w punktach przełomowych oZarażanie sieci oModel Bassa a punkt przełomowy Marketing wirusowy oModel Wattsa oBardziej zaawansowany model marketingu wirusowego Eksploracja tekstu oStosowane pojęcia oStrukturyzacja tekstu oEksploracja tekstu w praktyce
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 278 (nowy)
Sygnatura czytelni BWF: V G 91
Sygnatura czytelni BWZ: XIII B 2
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 149567 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148928 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
w opracowaniu: sygn. E 6098 (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149566 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Dla analityków biznesowych oraz średnio i bardzo zaawansowanych użytkowników programu Excel.
1Co nowego w programie Excel 2010? 2Nazwy zakresów 3Funkcje wyszukujące 4Funkcja INDEKS 5Funkcja PODAJ.POZYCJĘ 6Funkcje tekstowe 7Data i funkcje daty 8Ocena inwestycji za pomocą kryteriów zdyskontowanej wartości netto 9Wewnętrzna stopa zwrotu 10Funkcje do podejmowania osobistych decyzji finansowych: PV, FV, PMT, PPMT i IPMT 11Odwołania cykliczne 12Instrukcje JEŻELI (IF) 13Czas i funkcje czasu 14Polecenie Wklej specjalnie 15Formuły trzywymiarowe 16Narzędzia inspekcji 17Analiza wrażliwości za pomocą tabel danych 18Polecenie Szukaj wyniku 19Używanie Menedżera scenariuszy do analizy wrażliwości 20Funkcje LICZJEŻELI, LICZ.WARUNKI, ILE.LICZB, ILE.NIEPUSTYCH i LICZ.PUSTE 21Funkcja SUMAJEŻELI 22Funkcja PRZESUNIĘCIE 23Funkcja ADR.POŚR 24Formatowanie warunkowe 25Sortowanie w programie Excel 26Tabele 27Pokrętła, paski przewijania, przyciski opcji, pola wyboru, pola kombi, pola grup i pola list 28Wprowadzenie do optymalizacji przy użyciu narzędzia Solver 29Użycie dodatku Solver do ustalenia optymalnego asortymentu produkcji 30Wykorzystywanie dodatku Solver do planowania zatrudnienia 31Wykorzystywanie dodatku Solver do rozwiązywania problemów transportu i dystrybucji 32Wykorzystywanie Dodatku Solver do planowania nakładów inwestycyjnych 33Wykorzystywanie dodatku Solver do planowania finansowego 34Wykorzystywanie dodatku Solver do oceny drużyn sportowych 35Lokalizacja magazynów za pomocą metody Multistart GRG i metody ewolucyjnej dodatku Solver 36Kary i metoda ewolucyjna dodatku Solver 37Problem podróżującego sprzedawcy 38Importowanie danych z pliku tekstowego lub dokumentu 39Importowanie danych z Internetu 40Kontrola poprawności danych 41Podsumowywanie danych za pomocą histogramów 42Podsumowywanie danych przy użyciu statystyki opisowej 43Opisywanie danych przy użyciu tabel przestawnych i fragmentatorów 44Wykresy przebiegu w czasie 45Podsumowywanie danych przy użyciu funkcji statystycznych baz danych 46Filtrowanie danych i usuwanie powtórzeń 47Konsolidowanie danych 48Tworzenie sum częściowych 49Ustalanie zależności prostoliniowych 50Modelowanie wzrostu wykładniczego 51Krzywa potęgowa 52Podsumowywanie relacji za pomocą korelacji 53Wprowadzenie do regresji wielokrotnej 54Regresja wielokrotna z uwzględnieniem czynników jakościowych 55Modelowanie nieliniowości i interakcji 56Analiza wariancji: jednoczynnikowa 57Bloki losowe oraz dwuczynnikowa analiza wariancji 58Interpretacja szeregów czasowych przy użyciu średnich ruchomych 59Metoda Wintersa 60Metoda prognozowania „stosunek-do-średniej-ruchomej" 61Prognozowanie z uwzględnieniem zdarzeń specjalnych 62Wprowadzenie do zmiennych losowych 63Zmienne losowe o rozkładzie dwumianowym, hipergeometrycznym i ujemnym dwumianowym 64Zmienne losowe o rozkładzie Poissona i wykładniczym 65Zmienna losowa o rozkładzie normalnym 66Rozkłady Weibulla i beta: modelowanie żywotności urządzeń i czasu trwania projektów 67Ocenianie prawdopodobieństwa prognozy 68Modelowanie cen akcji za pomocą zmiennej losowej o rozkładzie logarytmiczno-normalnym 69Wprowadzenie do metody symulacji Monte Carlo 70Wyliczanie optymalnej oferty 71Symulowanie cen akcji i modelowanie alokacji aktywów 72Gry i zabawy: symulowanie prawdopodobieństw wyników gier hazardowych i wydarzeń sportowych 73Analiza danych przy użyciu metody resamplingu 74Ustalanie cen opcji kupna i sprzedaży akcji 75Ustalanie wartości klienta 76Model ekonomicznej wielkości zamówienia 77Modelowanie poziomu zapasów przy niepewnym popycie 78Teoria kolejek: Analiza matematyczna oczekiwania w kolejce 79Szacowanie krzywej popytu 80Wycenianie produktów powiązanych 81Wycenianie produktów na podstawie subiektywnie ustalonego popytu 82Wycena nieliniowa 83Funkcje i formuły tablicowe 84PowerPivot
Sygnatura czytelni BWZ: XIII B 10
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153200 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153201 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na okł.: Przykładowe pliki na stronie sieci Web.
Indeks.
Dla średnio- i bardzo zaawansowanych użytkowników programu Microsoft Excel.
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII W 27
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 144008 N (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Opanuj techniki modelowania biznesowego i analiz wykorzystujące Microsoft Excel 2019 i przekształć swoje dane w użyteczne wnioski. Wayne Winston, zdobywca wielu nagród akademickich, dzieli się swoim ogromnym doświadczeniem na stronach praktycznego podręcznika. Nowe wydanie obejmuje zagadnienia od Power­Query po nowe typy danych geograficznych i giełdowych. Osiągnij biegłość, rozwiązując ponad 800 problemów opartych na prawdziwych wyzwaniach, przed którymi stają analitycy. Rozwiązuj prawdziwe problemy biznesowe w programi e Excel • Szybkie przejście od podstaw do zaawansowanych analiz • Wykorzystanie Power Query do pobierania i przekształcania danych z wielu rozmaitych źródeł • Nowe typy danych i sześć nowych funkcji • Ilustrowanie spostrzeżeń w danych geograficznych i czasowych przy użyciu Map 3D • Podsumowywanie danych przy użyciu tabel przestawnych i statystyk opisowych • Używanie linii trendu, regresii wielokrotnej i wygładzania wykładniczego • Kluczowe funkcje finansowe, statystyczne i czasowe • Przetwarzanie złożonych optymalizcji przy użyciu Excel Solver • Wykonywanie symulacji Monte Carlo dla cen giełdowych i modeli licytacyjnych • Wykorzystanie modelu danych i Power Pivot do skutecznego budowania i wykorzystywania relacyjnych źródeł danych • Automatyzacja powtarzalnych zadań przy użyciu makr O autorze Wayne L. Winston jest emerytowanym profesorem Decision and Information Sciences w Bauer College of Business Uniwersytetu Houston, gdzie zdobył ponad 40 nagród za efektywne nauczanie. Wykładał najbardziej efektywne techniki wykorzystania programu Excel do rozwiązywania problemów i podejmowania lepszych decyzji. Jest współtwórcą systemu śledzenia i oceniania graczy drużyny Dallas Mavericks, a także autorem wielu książek, w tym Practical Management Science, Mathletics, oraz Marketing Analytics. Dwukrotny zwycięzca konkursu Jeopardy!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności