154808
Książka
W koszyku
Współczesne trendy w zarządzaniu organizacjami publicznymi przyczynkiem do crowdsourcingu. Ewolucja podejścia do zarządzania organizacjami publicznymi Współzarządzanie Wykorzystanie nowych technologii informacyjno-komunikacyjnych Cyfrowe udostępnienie informacji Otwarty rząd Crowdsourcing w zarządzaniu organizacjami publicznymi Istota crowdsourcingu obszary crowdsourcingu Typologia crowdsourcingu Crowdsourcing w zarządzaniu organizacjami publicznymi -przegląd badań Dojrzalość crowdsourcingowa organizacji publicznych organizacyjne uczenie się organizacji publicznych w kontekście crowdsourcingu Istota organizacyjnego uczenia się Procesy i poziomy organizacyjnego uczenia się Modele organizacyjnego uczenia się organizacyjne uczenie się w zarządzaniu organizacjami publicznymi _przeglądbadań Crowdsourcing a organizacyjne uczenie się organizacji publicznych w świetle dotychczasowych badań Zmienne mediujące i moderujące związek dojrzałości crowdsourcingowej z organizacyjnym uczeniem się Pojęcie i istota zmiennych mediujących i moderujących w naukach o zarządzaniu Model konceptualny związku dojrzałości crowdsourcingowej z organizacy1nym uczeniem się z uwzględnieniem mediatorów i moderatorów Zmienne medĘące związek dojrzałości crowdsourcingowej z organizacyjnym uczeniem się Proaktywne przywództwo Strategia wiedzy Kompetencje innowacyjne Zmienne moderujące związek dojrzałości crowdsourcingowej zorganizacyjnym uczeniem się Liczba mieszkańców Prowadzenie badań satysfakcji klienta Metody i zakres prowadzonych badań empirycznych Założenia metodologiczne Model badawczy i hipotezy badawcze Operacjonaliza zmiennych Metody badań ankietowych Metody studiowania przypadków Związek dojrzalości crowdsourcingowej z organizacyjnym uczeniem się urzędów miast - wyniki badań ankietowych ocena poziomu dojrzalości crowdsourcingowej badanych urzędów miast ocena poziomu organizacyjnego uczenia się badanych urzędów miast Dojrzałość crowdsourcingowa a organizacy1ne uczenie się urzędów miast Dojrzałość crowdsourcingowa w obszarze organizaryjnym a organizacyjne uczenie się urzędów miast Dojrzałość crowdsourcingowa w obszar ze indywidualnym a organizacyjne uczenie się urzędów miast Dojrzałość crowdsourcingowa w obszarze technologicznym a organizacyjne uczenie się urzędów miast Zmienne mediujące i moderujące a dojrzałość crowdsourcingowa i organizacyjne uczenie się urzędów miast Kształtowanie organizacyjnego uczenia się poprzez dojrzałość crowdsourcingową - ujęcie modelowe Dojrzalość crowdsourcingowa w kształtowaniu organizacyjnego uczenia się urzędów miast - studia przypadków Collective intelligence a organizacyjne uczenie się Przypadek Urzędu Miasta Lublin Przypadek Urzędu Miasta Krosna Crowdcreation a organizacyjne uczenie się Przypadek Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy Przypadek Urzędu Miasta Poznania Crowdvoting a organizacyjne uczenie się Przypadek Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu Przypadek Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej Crowdfunding a organizacyjne uczenie się Przypadek Urzędu Miasta Krakowa Przypadek Urzędu Miasta Zakopane Narzędzie wykorzystywane w badaniach ankietowych Dyspozycje do wywiadu Arkusze kontrolne wykorzystywane w studiowaniu przypadków Certyfikat potwierdzający udzial w badaniach ankietowych Dojrzalość crowdsourcingowa w studiowanych przypadkach Organizacyjne uczenie się w studiowanych przypadkach
Sygnatura czytelni BWZ: XII G 103
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6100 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 453-488.
Uwaga dotycząca finansowania
Publikacja dofinansowana ze środków Narodowego Centrum Nauki przyznanych na podstawie decyzji nr DEC-2016/21/D/HS4/01791 oraz Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności