158660
Book
In basket
Współczesne trendy w zarządzaniu organizacjami publicznymi przyczynkiem do crowdsourcingu. Ewolucja podejścia do zarządzania organizacjami publicznymi Współzarządzanie Wykorzystanie nowych technologii informacyjno-komunikacyjnych Cyfrowe udostępnienie informacji Otwarty rząd Crowdsourcing w zarządzaniu organizacjami publicznymi Istota crowdsourcingu obszary crowdsourcingu Typologia crowdsourcingu Crowdsourcing w zarządzaniu organizacjami publicznymi -przegląd badań Dojrzalość crowdsourcingowa organizacji publicznych organizacyjne uczenie się organizacji publicznych w kontekście crowdsourcingu Istota organizacyjnego uczenia się Procesy i poziomy organizacyjnego uczenia się Modele organizacyjnego uczenia się organizacyjne uczenie się w zarządzaniu organizacjami publicznymi _przeglądbadań Crowdsourcing a organizacyjne uczenie się organizacji publicznych w świetle dotychczasowych badań Zmienne mediujące i moderujące związek dojrzałości crowdsourcingowej z organizacyjnym uczeniem się Pojęcie i istota zmiennych mediujących i moderujących w naukach o zarządzaniu Model konceptualny związku dojrzałości crowdsourcingowej z organizacy1nym uczeniem się z uwzględnieniem mediatorów i moderatorów Zmienne medĘące związek dojrzałości crowdsourcingowej z organizacyjnym uczeniem się Proaktywne przywództwo Strategia wiedzy Kompetencje innowacyjne Zmienne moderujące związek dojrzałości crowdsourcingowej zorganizacyjnym uczeniem się Liczba mieszkańców Prowadzenie badań satysfakcji klienta Metody i zakres prowadzonych badań empirycznych Założenia metodologiczne Model badawczy i hipotezy badawcze Operacjonaliza zmiennych Metody badań ankietowych Metody studiowania przypadków Związek dojrzalości crowdsourcingowej z organizacyjnym uczeniem się urzędów miast - wyniki badań ankietowych ocena poziomu dojrzalości crowdsourcingowej badanych urzędów miast ocena poziomu organizacyjnego uczenia się badanych urzędów miast Dojrzałość crowdsourcingowa a organizacy1ne uczenie się urzędów miast Dojrzałość crowdsourcingowa w obszarze organizaryjnym a organizacyjne uczenie się urzędów miast Dojrzałość crowdsourcingowa w obszar ze indywidualnym a organizacyjne uczenie się urzędów miast Dojrzałość crowdsourcingowa w obszarze technologicznym a organizacyjne uczenie się urzędów miast Zmienne mediujące i moderujące a dojrzałość crowdsourcingowa i organizacyjne uczenie się urzędów miast Kształtowanie organizacyjnego uczenia się poprzez dojrzałość crowdsourcingową - ujęcie modelowe Dojrzalość crowdsourcingowa w kształtowaniu organizacyjnego uczenia się urzędów miast - studia przypadków Collective intelligence a organizacyjne uczenie się Przypadek Urzędu Miasta Lublin Przypadek Urzędu Miasta Krosna Crowdcreation a organizacyjne uczenie się Przypadek Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy Przypadek Urzędu Miasta Poznania Crowdvoting a organizacyjne uczenie się Przypadek Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu Przypadek Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej Crowdfunding a organizacyjne uczenie się Przypadek Urzędu Miasta Krakowa Przypadek Urzędu Miasta Zakopane Narzędzie wykorzystywane w badaniach ankietowych Dyspozycje do wywiadu Arkusze kontrolne wykorzystywane w studiowaniu przypadków Certyfikat potwierdzający udzial w badaniach ankietowych Dojrzalość crowdsourcingowa w studiowanych przypadkach Organizacyjne uczenie się w studiowanych przypadkach
Sygnatura czytelni BMW: XII G 103 @
Media files:
Availability:
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. E 6100 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 453-488.
Funding information note
Publikacja dofinansowana ze środków Narodowego Centrum Nauki przyznanych na podstawie decyzji nr DEC-2016/21/D/HS4/01791 oraz Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności