158660
Book
In basket
(Onepress)
PUŁAPKA BUDOWANIA 1. System wymiany wartości 2. Ograniczenia w systemie wymiany wartości 3. Projekty versus produkty versus usługi 4. Organizacja nastawiona na produkt 5. Co wiem, a czego nie wiem CZĘŚĆ II. ROLA MENEDŻERA PRODUKTU 6. Archetypy złych menedżerów produktu 7. Świetny menedżer produktu 8. Ścieżka kariery menedżera produktu 9. Organizowanie Twoich zespołów CZĘŚĆ III. STRATEGIA 10. Czym jest strategia? 11. Luki strategiczne 12. Tworzenie dobrych strategicznych ram postępowania 13. Wizja na poziomie firmy i strategiczne zamiary 14. Wizja produktu i portfolio produktów CZĘŚĆ IV. PROCES ZARZĄDZANIA PRODUKTEM 15. Kata produktu 16. Zrozumienie kierunku i stworzenie mierników sukcesu 17. Eksplorowanie problemów 18. Poszukiwanie rozwiązań 19. Budowanie i optymalizacja Twojego rozwiązania CZĘŚĆ V. ORGANIZACJA NASTAWIONA NA PRODUKT 20. Komunikacja ukierunkowana na efekty 21. Nagrody i zachęty 22. Bezpieczeństwo i nauka 23. Budżetowanie 24. Nastawienie na klienta 25. Marquetly: firma nastawiona na produkt Posłowie. Ucieczka z pułapki budowania, aby nastawić się na produkt Dodatek A. Sześć pytań w celu ustalenia, czy firma jest nastawiona na produkt
Sygnatura czytelni BMW: VI D 57 @
Media files:
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 149175 N, E 6136 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 149174 N (1 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: Escaping the build trap : how effective product management creates real value
General note
Na okładce nazwa wydawcy oryginału: O'Reilly.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności