156789
Brak okładki
Książka
W koszyku
Społeczna odpowiedzialność biznesu jako instrument mitygacji ryzyka reputacyjnego instytucji finansowych 1.1. Identyfikacja ryzyka reputacyjnego instytucji finansowych 1.2. Źródła ryzyka reputacyjnego instytucji finansowych 1.3. Przykłady materializacji ryzyka reputacyjnego w Polsce 1.4. CSR instytucji finansowych jako narzędzie mitygacji ryzyka reputacyjnego Finanse i społeczeństwo - Barbara Pogonowska 2.1. Wartościowania w ekonomii i finansach 2.2. Promowanie etycznych praktyk w sektorze finansów 2.3. Etyczne finanse i odpowiedzialne finansowanie Reputacja technologii finansowych (FinTech) - Jan Krzysztof Solarz 3.1. Opisowa definicja FinTech 3.1.1. Innowacja technologiczna 3.1.2. Innowacja finansowa 3.1.3. Innowacja społeczna 3.1.4. Innowacja systemowa 3.2. Reputacja jako korzyść dla interesariuszy 3.3. Reputacja jako koszt dla interesariuszy Reputacja sektora FinTech w przededniu open banking i PSD2 - Marcin Daniecki Wstęp - przesłanki podjęcia tematu - open banking i PSD2 jako ewolucja stanu obecnego 4.1. Sektor FinTech - nowy gracz na scenie rynku finansowego 4.2. Ryzyko reputacyjne - wymiar czasu i przestrzeni 4.3. Innovation huby / regulatory sandbox - jako inkubatory reputacji FinTech Społeczny wymiar bankowości - Sebastian Łukaszewski 5.1. Koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu 5.2. Wyróżniające się działania społeczne banków 5.3. Wybrane działania społeczne banków zgłoszone do konkursu „Instytucja Roku 2018" 5.3.1. Wybrane działania społeczne Alior Banku 5.3.2. Wybrane działania społeczne Banku BNP Paribas i Fundacji BNP Paribas 5.3.3. Wybrane działania społeczne Citi Handlowy 5.3.4. Wybrane działania społeczne Banku Credit Agricole 5.3.5. Wybrane działania społeczne Euro Banku S.A. 5.3.6. Wybrane działania społeczne ING Banku Śląskiego 5.3.7. Wybrane działania społeczne Fundacji mBanku 5.3.8. Wybrane działania społeczne Banku Millennium 5.3.9. Wybrane działania społeczne Banku Ochrony Środowiska i Fundacji Banku Ochrony Środowiska 5.3.10. Wybrane działania społeczne PKO Banku Polskiego 5.3.11. Wybrane działania społeczne Banku Pocztowego 5.3.12. Wybrane działania społeczne Fundacji Santander Bank Polska 5.3.13. Wybrane działania społeczne Santander Bank Polska Znaczenie świadomości finansowej klientów instytucji finansowych w kontekście społecznej odpowiedzialności biznesu - Marta Musiał 6.1. Świadomość finansowa - aspekty teoretyczne 6.2. Społeczna odpowiedzialność instytucji finansowych 6.3. Świadomość finansowa klientów jako element społecznej odpowiedzialności instytucji finansowych Konflikt strukturalny pomiędzy doradztwem finansowym a działaniami instytucji finansowych - Andrzej Fesnak 7.1. Ograniczenia instytucji finansowych 7.1.1. Kategorie produktów finansowych 7.1.2. Oferta z wielu instytucji finansowych 7.1.3. Doradztwo nieinstytucjonalne 7.2. Marketing doradztwa 7.2.1. Negatywne pola semantyczne 7.2.2. Pozytywne pola semantyczne 7.3. Zawód doradcy finansowego 7.3.1. Zawód w opinii publicznej 7.3.2. Doradca finansowy podstawy wiedzy 7.3.3. Doradca finansowy w literaturze europejskiej i amerykańskiej 7.3.4. Gwarancja jakości w wykonaniu doradcy finansowego 7.4. Działania doradcy 7.4.1. Plan finansowy - struktura celów 7.4.2. Proces planowania 7.5. Współczynniki finansowe planu 7.5.1. Wskaźniki finansowe ogólne 7.5.2. Wskaźniki zadłużenia 7.5.3. Wskaźniki realizacji celu 7.6. Strategie rekomendowania 7.7. Potrzeba planowania finansowego Standardy ochrony konsumenta jako punkt odniesienia w działaniach z zakresu CSR instytucji finansowych - Jarosław Wierzbicki 8.1. Koncepcja CSR a nadużycia rynkowe 8.2. Koszty działalności z zakresu CSR 8.3. Specyfika sektora usług finansowych 8.4. Uwarunkowania CSR instytucji finansowych w Polsce Audyt reputacyjny - nowy wymiar odpowiedzialności społecznej instytucji finansowych w Unii Europejskiej - Dawid Sobczyński 9.1. Społeczna odpowiedzialność biznesu 9.2. Ryzyko reputacyjne w instytucjach finansowych 9.3. Reputacja jako kapitał instytucji finansowej 9.4. Istota audytu reputacyjnego 9.5. Metodologia audytu reputacyjnego - zarys problematyki Ryzyko reputacji - fakty i mity - Elżbieta Klamut 10.1. Ujęcie definicyjne ryzyka reputacji 10.2. Ryzyko reputacji w przedsiębiorstwach niefinansowych 10.3. Ryzyko reputacyjne a instytucje finansowe 10.4. Ryzyko reputacji w badaniach 10.5. Ubezpieczenie ryzyka jako możliwość jego minimalizacji 10.6. Fakty a mity ryzyka reputacji Ocena aktywności banków w obszarze zaangażowania społecznego CSR - wyzwania i dylematy - Anna Warchlewska 11.1. Podstawy społecznej odpowiedzialności w bankach 11.3. Zaangażowanie społeczne wybranych banków 11.3.1. Ocena aktywności banków 11.3.2. Postrzeganie banków przez rynek - perspektywa rankingów i konkursów Społeczna odpowiedzialność biznesu - zaufanie w służbie sprzedaży - Marta Zięba-Szklarska 12.1. Rozważania wstępne (definicje) 12.2. Zaufanie 12.3. Konflikt interesów 12.4. Misselling
Sygnatura czytelni BMW: IX I 96 @
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6111 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach [134]-142.
Uwaga dotycząca finansowania
Wydanie książki dofinansowane przez Stowarzyszenie Meia Dizajn oraz miasto Szczecin
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności