158660
No cover
Book
In basket
Proces rozwoju produktu jako droga do zapewnienia konkurencyjności i sukcesu firmy Historyczna transformacja koncernu Ford Motor Company. 0powieśĆ o tym, jak Ford wdrożył odważną strategię, ktÓra pozwoliła mu wkroczyĆ na drogę ku doskonałości produktowej i procesowej Projektowanie właściwych produktów szybkie i precyzyjne tworzenie nowego produktu stabilność elastyczność. yin i yang szczupłego rozwoju produktów formowanie wydajnych zespołów i pracownikow przywództwo w procesie rozwoju produktu tworzenie l stosowanie wiedzy w ramach organizacji uczącej się projektowanie przyszłości dążenie do perfekcyjnych produktów projektowanie przyszłości poprzez połączenie strategii z wykonaniem. porównanie toyoty i tesli projektowanie przyszłości. transformacja procesu rozwoju produktu i proc
Sygnatura czytelni BMW: VII B 84 @
Availability:
Biblioteka Międzywydziałowa
All copies are currently on loan: sygn. 149259 N (1 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: Designing the future
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności