158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
Charakterystyka uczenia się - analiza koncepcji i teorii 13 1.1. Specyfika uczenia się człowieka dorosłego 14 1.2. Środowiska uczenia się człowieka dorosłego 24 1.3. Przegląd uwarunkowań uczenia się człowieka dorosłego, matryca analizy SWOT 29 1.4. Koncepcja uczenia się całożyciowego 36 1.5. Uczenie się a doświadczenie 41 1.6. Uczenie się a rozwój osobowy 50 1.7. Motywacje edukacyjne dorosłych w perspektywie całożyciowej 54 Średnia dorosłość jako faza życia 59 2.1. Granice dorosłości 60 2.2. Średnia dorosłość w świetle wybranych teorii rozwoju 64 2.3. Kryzys połowy życia 78 Podstawy metodologiczne i procedura badań własnych 81 3.1. Fenomenografia jako badanie interpretatywne 81 3.2. Cel i przedmiot badań własnych 86 3.3. Procedura badania i jego przebieg 87 3.3.1. Dobór grupy respondentów i ich charakterystyka 87 3.3.2. Technika badań 91 3.3.3. Analiza materiału empirycznego uzyskanego w badaniu 92 Doświadczenia edukacyjne osób w okresie średniej dorosłości 95 4.1. Doświadczenia edukacyjne poprzedzające wejście w średnią dorosłość 96 4.2. Obszar edukacji formalnej 105 4.3. Obszar edukacji pozaformalnej 109 4.4. Obszar edukacji nieformalnej 113 Uwarunkowania uczenia się osób w średniej dorosłości 129 5.1. Gotowość do uczenia się 129 5.2. Planowanie procesu uczenia się 131 5.3. Sytuacja finansowa 132 5.4. Motywacja do uczenia się 137 5.5. Role społeczne a podejmowanie uczenia się 150 5.6. Samokształcenie 152 5.7. Zdarzenia życiowe w okresie średniej dorosłości 155 5.7.1. Krytyczne zdarzenia życiowe związane z procesem uczenia się sprzed okresu średniej dorosłości 156 5.7.2. Aktualne, krytyczne zdarzenia życiowe w okresie średniej dorosłości związane z procesem uczenia się 161 5.7.3. Niespełnione marzenia edukacyjne uczestników badania 164 Szanse i zagrożenia uczenia się w średniej dorosłości zapisane w doświadczeniu 167 Refleksje końcowe i rekomendacje dla praktyki edukacyjnej 171
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149142 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Skrót rozprawy doktorskiej.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 189-199.
Uwaga dotycząca finansowania
Współfinansowanie: Wyższa Szkoła Bankowa (Gdańsk)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności